Dentalno zdravje je ogledalo splošnega zdravja človeka. A ne le to temveč so lepi zobje tudi pomemben dejavnik za samozavest posameznika. Lep nasmeh, skozi katerega se zasvetijo naši zobje, je zagotovo nekaj, kar si želi vsakdo.
Tega se še posebej zavedajo v uspešnem slovenskem podjetju Dentalia, ki je glavni partner slovenskih zobozdravnikov. V Dentaliji namreč že več desetletij skrbijo za to, da imajo zobozdravniki vso potrebno opremo za svoje delo, ki je kar najbolj kakovostna. Zato si intenzivno prizadevajo, da bi se Slovenke in Slovenci smejali samozavestno in brez občutka nelagodja.
V sodelovanju s slovenskimi zobozdravniki so na letošnjem 18. Festivalu za tretje življenjsko obdobje, ki je v oktobru potekal v Cankarjevem domu in ga je obiskalo 17.500 obiskovalcev iz vse Slovenije, ozaveščali in izobraževali o najnovejših načinih zdravljenja zob in brezobosti, preventivni skrbi za lepe in zdrave zobe, uporabi zobnih vsadkov in drugih sorodnih tematikah.
Ker podjetje Dentalia sodeluje le z najboljšimi in najzanesljivejšimi zobozdravniki v Sloveniji, se še posebej zavedajo, kako kakovostne zobozdravstvene storitve imamo doma. Več kot 150 klinik po vsej Sloveniji uporablja najboljši sistem zobnih vsadkov na svetu – Straumann group.
»Opazili smo, da se je med ljudmi razširilo napačno prepričanje, da so zobozdravniki v balkanskih državah cenejši kot pri nas. Poleg tega nas žalosti, da je cena glavno vodilo za odhod na zdravljenje v tujino. Cenovno primerljivo in kakovostno implantološko zdravljenje lahko ljudje dobijo v bližini svojega doma in jim ni potrebno na zdravljenje v drugo državo, kjer veljajo drugačni standardi in predpisi. Ugotavljamo, da imamo v Sloveniji vrhunske zobozdravnike, ki prisegajo na kakovost in so v prvi vrsti zdravniki, ki s srcem opravljajo svoje delo. Kakovosti zdravljenja pogosto dajejo prednost pred lastno promocijo in poslovnim uspehom. To pa je tisto glavno, kar bi si moral želeti vsak posameznik preden se odloči za poseg,« je povedala Janja Debeljak iz podjetja Dentalia.
Sogovornica se namreč zaveda, da je ključ za dobro dentalno zdravje, da zobozdravniki pacientom zagotovijo čim boljšo izkušnjo in kakovostno storitev. »Namen naše prisotnosti na Festivalu za tretje življenjsko obdobje je bila tako ravno promocija slovenskega zobozdravstva in znanja, v katerega imamo v Dentaliji veliko zaupanja,« še dodaja Debeljakova.
Udeležencem so tako predstavili tudi prednosti zdravljenja v Sloveniji. Spomnili so jih tudi na pasti in nevšečnosti, ki jih lahko doletijo pri zdravljenju v tujini, saj se mora vsak posameznik zavedati, da hitra rešitev ni vedno tudi dobra rešitev.
Pacienti, ki razmišljajo o zdravljenju zob v tujini, morajo razmisliti tudi kako bodo reševali morebitne zaplete. Storitev, ki na prvi pogled deluje poceni, se pogosto izkaže kot kratkoročna naložba, ki zahteva veliko kasnejšega dolgotrajnega in dragega zdravljenja. Zato si morajo pridobiti informacije, kam se lahko pritožijo ob zapletu in kdo bo poskrbel za rešitev problema, če bi se pojavili zapleti. »Težave z zobmi se po posegih pogosto pokažejo šele po določenem času in ne takoj po posegu. Domači zobozdravnik se bo bolj potrudil za svojega pacienta, saj ve, da se redno srečujeta in nenazadnje bolje pozna njegovo klinično stanje,« opozarja Janja Debeljak.
Dodaten argument, ki potrjuje, da je najbolj priporočljivo, da imate zobozdravnika v bližini doma, je, da je v urgentnih situacijah še posebej neprijetno se nekajkrat tedensko voziti 100 in več kilometrov daleč v tujino.
Pri dentalnem turizmu pa tiči tudi past skritih stroškov, saj se pogosto oglašuje le del zdravljenja in ne končne cene. Predračunu zdravljenja v tujini pa je treba prišteti tudi strošek poti in morda še namestitve ter stroške, ki nastanejo ob naslednjih obiskih, pa tudi izgubo časa, ki jo prinese zdravljenje v tujini. Končni izračun tako večinoma pokaže, da so cene storitev v Sloveniji popolnoma konkurenčne s cenami v tujini, še posebej če gre za rešitev enake kakovosti.
Dodatna težava zdravljenja zob v tujini nastane tudi zaradi potrebe po instant zdravljenju, saj se pacient želi čim prej vrniti v domovino. Zato rešitve dentalnega turizma še posebej obljubljajo hitre rešitve. Te pa navadno niso kakovostne in se pogosto za lepo fasado skrivajo težave. »Vsak obisk zobozdravnika pri nas ali v tujini bi moral potekati tako, da si zobozdravnik vzame dovolj časa za pacienta. Za kakovostno opravljeno zobozdravstveno storitev mora zobozdravnik pacienta dobro spoznati. Še bolje je, če ga spremlja skozi daljše obdobje, da lažje ugotovi, zakaj so težave nastale in da spremlja pacienta tudi po opravljeni storitvi. Dober zobozdravnik mora pacientu razložiti tudi potek zdravljenja, predstaviti stanje v ustni votlini in pojasniti, kaj pacient od posega lahko pričakuje. Tudi celjenje nenazadnje zahteva svoj čas. Zato se vam ne sme muditi, ko gre za vaše zobe,« pravi Janja Debeljak.
Vse udeležence Festivala za tretje življenjsko obdobje so v Dentaliji informirali, kje v njihovi bližini lahko dobijo kakovostno zdravljenje in jih napotili naj se dodatno informirajo na njihovi spletni strani, kjer so tudi regijsko navedeni zobozdravniki, ki so jim doslej že posredovali svoje podatke:
implantati.dentalia.si/neodent/zobozdravniki
ali
implantati.dentalia.si/straumann/zobozdravniki
Vsem, ki si želijo kakovostno in dolgoročno rešitev za svoje zobe, pa se s primerjavo cen in ponudb ne želijo ukvarjati, v Dentaliji omogočajo, da jih kontaktirajo (01 583 77 30 ali info@dentalia.si) in jim oni pomagajo poiskati konkurenčno storitev, ki se nahaja v njijhovem kraju.
Nov 20, 2018