Četudi bi izvajalci morali zagotoviti elektronsko naročanje, v praksi marsikje ne deluje niti naročanje po telefonu.
Uporabnik zdravstvenih storitev na spletni strani predlagam.vladi.si ministrstvu za zdravje predlaga, naj poskrbi, da se bodo pacienti pri zdravniku lahko naročili na pregled po elektronski pošti. "Lahko da se vam zdi ta pobuda smešna in nerazumljiva, vendar "južno” od Ljubljane to ni mogoče, medtem ko je to v Ljubljani nekaj popolnoma normalnega," je zapisano v predlogu. "Južno od Ljubljane naročanje poteka izključno po telefonu, kar pomeni, da moti delovni proces v ambulanti in imaš srečo, če se ti v dveh urah klicanja sploh kdo oglasi."
Dodaja, da je v domači zdravstveni dom dal pobudo za elektronsko naročanje, a odgovora ni dobil. "Mi je pa medicinska sestra osebne zdravnice rekla, da se nima časa ukvarjati še z elektronsko pošto," o razlogih za pobudo zapiše v predlogu.
Elektronsko naročanje predpisano v zakonu
Z njim se strinja tudi uporabnik zdravstvenih storitev iz Prekmurja. "Vedno bolj se mi zdi, da je Ljubljana je en svet, ostanek Slovenije, sploh Prekmujre, pa drugi," pravi v komentarju. "Elektronsko naročanje pri moji zdravnici je načeloma omogočeno, a očitno ne funkcionira, ker sestra ne bere e-pošte in ostaneš brez odgovora. Preostane le osebno naročanje ali zoprno klicanje po telefonu."
Beri dalje...
Sep 03, 2015