Čeprav je bil Tomaž Hodnik zaradi nepoštene poslovne prakse pri podjetju Tele-car že pred leti kaznovan in je tudi trenutno v postopku, mu inšpektorji očitno ne morejo do živega, saj s svojo sporno prakso "mirno" nadaljuje.
"Prodajam avto, zato sem oddala oglas na avto.net. Na moj oglas se je javil nekdo in mi poslal sms da ga zanima avto. Predstavil se je kot podjetje Tele-car in napisal, da ima kupca, ki ga zanima moj avto, zato naj ga pokličem na komercialno št. 090 43 39," o svoji izkušnji s podjetjem Tele-car pripoveduje ena od naših bralk.
Ker se ji je zdelo nenavadno, da mora klicati na številko, se najprej ni javila, po še dveh dodatnih SMS-ih pa se je odzvala in poklicala. Na drugi strani se ji je oglasil moški, ki se je predstavil kot posrednik za nakup avtomobila. Postavil ji je nekaj vprašanj o vozilu in mi dejal, da bo povedal njegovi stranki, ki bo, če se bo strinjala, prišla avtomobil pogledat. "Bilo mi je čudno, da sem ga morala klicati na navedeno komercialno številko, sam pa mi je pošiljal sporočila z GSM številke 041 981 594," je povedala. "Ko sem poklicala to številko, seje javila le tajnica in sporočila, naj kličem na 090 43 39. Na telefonu me je zadrževal skoraj devet minut, po ceni 2,19 evrov na minuto."
-
PREBERITE NAŠ ČLANEK IZ LETA 2012: Na 090 kličite za nateg
Na spletu je mogoče najti več let stare stare pritožbe, v katerih se uporabniki hudujejo nad tem, da Hodnik piše SMS-sporočila prodajalcem ali pa sam objavlja oglase za cenovno ugodna vozila zgolj z namenom, da ga kupčije željni kličejo. Tržni inšpektorji so ga obravnavali že večkrat, o njem smo leta 2012 pisali tudi na Žurnalu, a gospod s sporno prakso še kar nadaljuje.
Dva zaključena, en postopek še teče
Na tržnem inšpektoratu, ki ga vodi Andrejka Grlić, so podjetje Tele-car obravnavali že večkrat. (Foto: Dejan Mijovič)
Tržni inšpektorat je zoper Tele-car Tomaž Hodnik s. p. uvedel tri inšpekcijske postopke zaradi suma nepoštene poslovne prakse po zakonu o varstvu potrošnikov pred nepoštenimi poslovnimi praksami."V okviru dveh inšpekcijskih postopkih, vodenih v letu 2011, je bilo v enem primeru ugotovljeno, da je podjetnik storil dejanje nepoštene poslovne prakse s tem, ko je potrošniku poslal SMS sporočilo, pri
Beri dalje...
Oct 15, 2015