Za blagovne znamke nekdanjih Delo Revij trije mogoči kupci ponujajo med 3,5 in 4 milijone evrov.
Za nakup blagovnih znamk nekdanje družbe Delo Revije, med drugim Lady, Stop, KiH, Obrazi in Jana, naj bi se neuradno zanimali trije: sedanji najemnik Martin Odlazek s Skupino Media24, Bojan Požar, urednik in lastnik portala Požareport, in nekdanji prvi mož Zavarovalnice Triglav Matjaž Rakovec skupaj s podjetjem Prima. Ponujena cena naj bi bila od 3,5 do 4 milijone evrov, odločitev, komu jih bo lastnica znamk NKBM prodala, naj bi padla najpozneje v prvi polovici junija. Skupina Media24, prej Krater Media, je namreč odpovedala pogodbo o najemu več kot 40 blagovnih znamk. V skladu z odpovednim rokom se najem izteče 31. avgusta, septembra bo torej revije izdajal že nov lastnik. Na službi za odnose z javnostmi NKBM (ta je blagovne znamke »podedovala« od KBM Leasing, ki je šel zaradi zavez Evropski komisiji v likvidacijo) so nam dejali, da nam na naša vprašanja lahko odgovorijo šele ta teden, nič bolj zgovoren ni bil Bojan Požar, ki informacije, da sodeluje v dirki za nakup, ni ne potrdil ne zanikal.
Delo Revije je pred pol desetletja zašlo v težave in v stečaj, NKBM pa je zaradi dolgov podjetja zasegel blagovne znamke. Banka jih je nato za 10,4 milijona evrov prodala KBM Leasingu (po sodni cenitvi naj bi bile danes vredne med 3,5 in 3,8 milijona evrov), ta pa jih je oddal v 10-letni najem Kraterju, in sicer za dobrih milijon evrov na leto in zavezi, da bo ohranil delovna mesta in bo izdajal vse edicije. Najemnina je očitno postala predraga, zato je Odlazek, ki je medtem začel s projektom dnevnika Svet24, odpovedal pogodbo, zdaj pa bi blagovne znamke rad kupil. Ob neuspehu naj bi imel rezervni scenarij, saj bi nekatere revije pod drugim imenom izdajal še naprej. Zaščitene so namreč samo blagovne znamke z imenom, ne pa tudi forma revij. Zato bi lahko denimo Jana postala Jasna z enako obliko in vsebinskim konceptom, nov lastnik pa bi imel težave tudi z bazo naročnikov, ki je z nakupom ne dobi.
May 27, 2015