![]() |
Junij 2022 | ![]() |
||||
---|---|---|---|---|---|---|
P | T | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
![]() |
Junij 2022 | ![]() |
||||
---|---|---|---|---|---|---|
P | T | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | ||
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 |
Gre za enega ključnih reformno-naložbenih dokumentov v okviru Nacionalnega programa za okrevanje in odpornost, ki bo preko investicij v višjo produktivnost in zelene tehnologije dolgoročno okrepil produktivnost slovenskega gospodarstva.
Država je s tem zakonom omogočila spodbujanje investicijskih projektov v prednostnih sektorjih, ki so bili izbrani na podlagi več nivojskega pristopa in so vključeni v naš načrt za okrevanje in odpornost. Pomemben del tega načrta, težak kar 88,5 milijona evrov, je predviden za reforme povezane s produktivnejšim gospodarstvom, digitalnim razvojem in zelenim prehodom.
Naše institucije so v zahtevnih epidemioloških razmerah sprejele izjemno učinkovite in hitre gospodarske ukrepe, ki so močno ublažile padec gospodarske aktivnosti. Tudi napovedi, ki zadevajo gospodarsko rast v prihajajočih obdobjih, so relativno dobre. Kljub ugodnemu makroekonomskemu okolju in spodbudnim napovedim pa je ukrepanje še vedno potrebno, saj celotnega vpliva zdravstvene krize na