Košarkarski klub Helios Suns iz Domžal je zadnjih letih doživel nekatere večje spremembe, v sodelovanju z generalnim sponzorjem, družbo Helios in z izdatno podporo okolice ter mestne občine Domžale pa je klub uspel ohraniti nivo delovanja kot močan slovenski prvoligaš. Ob začetku letošnje sezone je David Kubala, predsednik kluba, strnil načrte za sezono in prihodnost, ki se bo gradila na stabilni finančni strukturi. Poudaril je, da je v tej sezoni Helios kot glavni sponzor povečal sponzorski vložek, a bo potrebno k sodelovanju privabiti tudi druge sponzorje in podpornike. Da bi v klubu dosegli te ključne cilje, se je uprava odločila okrepiti klubsko vodstvo. Na mesto direktorja kluba je bil tako včeraj imenovan Matevž Zupančič. Dolgoletni direktor Domžalčanov Ladivoj Gorjan v klubu ostaja v svetovalni vlogi.
David Kubala, predsednik KK Helios Suns: »Veseli me, da smo v Domžalah z veliko truda uspeli košarkarsko zgodbo nadaljevati. Da bomo to v skladu s cilji lahko počeli še naprej in še bolj ambiciozno, smo se v klubu odločili za kadrovsko dopolnitev, ki bo zagotovo dodana vrednost že tako uspešnemu in sicer majhnemu kolektivu. Eden glavnih ciljev ostaja ohranitev najboljšega mladinskega pogona v državi, borbena in všečna članska ekipa, ki bo polnila tribune ter posodobljen način poslovanja kluba. Le to lahko Domžalam prinese produkt, v katerega bodo tako navijači kot pokrovitelji zaupali. Ob tem želimo še povečati vključevanje lokalne skupnosti v naše delovanje, ki mora biti sodobno, transparentno in ambiciozno.«
Matevž Zupančič, direktor KK Helios Suns: »V slovenskem prostoru ni veliko klubov s takšno tradicijo, zaledjem, infrastrukturo in podporo okolja kot je Helios Suns. Klub se glede na vložek ponaša z dobrimi rezultati in verjetno najmočnejšim mladinskim pogonom v regiji. Delovati v tem kolektivu mi bo v čast, zlasti pa v odgovornost. Vemo namreč, da je klub v preteklem obdobju preživel korenite spremembe na področju financiranja in upravljalne strukture. Prav ta nam nalaga številne izzive tako na poslovnem, tržnem, kot tudi športnem področju, ki se jih bomo izključno z obstoječim kolektivom lotili nemudoma, da v Domžalah ne samo zadržimo nivo delovanja, pač pa ga v naslednjih sezonah tudi dvignemo stopničko višje.«
Matevž Zupančič je od leta 2005 deloval pri Petrolu Olimpiji, kjer je sprva skrbel za PR, komunikacije in marketing ter koordinacijo aktivnosti članske ekipe. Leta 2013 je prevzel mesto direktorja kluba, ki ga je uspešno vodil do avgusta 2017. Med tem je več let zastopal klub v različnih mednarodnih organizacijah (Evroliga, Eurocup, ABA liga) in bil aktiven v organih KZS. Zupančič je diplomant Filozofske fakultete v Ljubljani, magisterij iz športnega managementa pa je zaključil na Univerzi v Benetkah.
Dec 19, 2017