Glavni namen Košarkarskega Superšolarja, ki je najstarejše organizirano ekipno šolsko tekmovanje v Sloveniji (prva izvedba tega tekmovanja, ki se je prej imenoval Pionirski festival, sega v daljne leto 1966), je športna vzgoja otrok ter mladine in skrb za to, da bodo šport, košarka in skrb za zdravo telo tudi v naslednjih rodovih nekaj, za kar je vredno vložiti čas ter energijo. Tako je Košarkarski Superšolar na področju šolskega športa v Sloveniji postal vzorčni model številnim ostalim športom in v vseh teh letih ostal sopomenka za množičnost in druženje na športnih igriščih.
Košarkarska zveza Slovenije šolskemu tekmovanju Košarkarski Superšolar namenja veliko pozornosti, k projektu pa aktivno pristopajo tudi njeni partnerji. Tako so bile v pretekli sezoni z dresi nagrajene ekipe, ki so se uvrstile na državno tekmovanje, zaživela je spletna stran, posebno presenečenje pa je šole udeleženke čakalo v teh dneh.
Prav vse so namreč prejele komplet ličnih Spaldingovih dvobarvnih dresov, ki jim jih je KZS podarila skupaj s partnerjema, podjetjema Telemach in Dassašport, ki je ekskluzivni uvoznik športne opreme Spalding. Šolam je bilo tako skupaj razdeljenih že 280 kompletov, oziroma 3360 obojestranskih dresov in sodeč po prvih odzivih so mladi košarkarji in košarkarice nad njimi navdušeni.
Grega Brezovec, koordinator Košarkarskega Superšolarja na KZS: "Na Košarkarskih zvezi Slovenije se trudimo, da najstarejše šolsko športno tekmovanje Košarkarski Superšolar skupaj z našimi partnerji iz leta v leto dvignemo še na višjo raven. Sodeč po odzivih vseh udeležencev menim, da nam to dobro uspeva. Tekmovanje je odlično organizirano, v lanskem šolskem letu je zaživela spletna stran, nekaj najuspešnejših šol je prejelo drese, posebno presenečenje pa je vse šole udeleženke čakalo letos. Prav vse so v teh dneh namreč prejele komplet ličnih Spaldingovih dvostranskih dresov. Skupaj s partnerjema, podjetjema Telemach in Dassašport smo tako razveselili že 280 osnovnih šol in s tem nadaljujemo akcijo, ki smo si jo zadali lani, to je, da bomo do leta 2016 slovenskim osnovnim šolam podarili 10.000 košarkarskih dresov. Nadobudne košarkarje in košarkarice bo v kvalitetnih in ličnih Spaldingovih dresih pod koši pravi užitek opazovati in verjamem, da nas bodo na vsaki tekmi navdušili s številnimi lepimi potezami."
Peter Perčič, vodja marketinga in Službe za korporativno komuniciranje na Telemachu: "V poplavi vseh tekmovanj, ki se odvijajo na profesionalni ravni, velikokrat pozabljamo na bistvo, da šport skrbi za zdrav način življenja in odvrača mlade od potencialnih stranpoti. Košarkarski Superšolar je projekt, kjer mladi odraščajo v zdravi tekmovalnosti, se med seboj povezujejo in preko druženj velikokrat nevede stkejo med seboj prijateljstva za celo življenje. Kot generalni sponzor Košarkarske zveze Slovenije smo se zato odločili, da tekmovanje aktivno podpremo in tako mladim omogočimo, da kar se da zdravo in aktivno vstopijo ne samo v svet športa, ampak v svet zdravega načina razmišljanja in vrednost, ki ljudi povezujejo. Naj poleg lepih spominov na šolske dni ostane tudi zdrav duh v zdravem telesu".
Stojan Zorčič, direktor podjetja Dassašport d.o.o, ekskluzivnega uvoznika za Spalding v Sloveniji: "Sodelovanje podjetja Dassašport in znamke Spalding s Košarkarsko zvezo Slovenije leto za letom raste in je tako ne samo pri nas, temveč tudi izven naših meja vse bolj prepoznavno in odmevno. Sodelovanje smo leta 1993 začeli z uradno žogo, zadnjih nekaj let pa smo še posebej ponosni, da naše reprezentance uspešno nastopajo v najsodobnejši in kakovostni športni opremi. Zelo nas veseli, da smo s Košarkarsko zvezo Slovenije letos še nadgradili sodelovanje pri šolskem tekmovanju Košarkarski Superšolar in so tako vse sodelujoče šole prejele dvostranske drese. Mladi igralci in igralke bodo tako svoje košarkarsko znanje kazali v vrhunski športni opremi priznanega proizvajalca Spalding."
Oct 21, 2014