Kampanija promocije ženske košarke ima tudi svojo ambasadorko. To je Nika Barič, ki se je z velikim veseljem pridružila projektu. Slovenska reprezentantka, ki je bila leta 2011 imenovana za najboljšo evropsko košarkarico do 20 let, je zagotovo velik vzor in navdih vsem nadobudnim bodočim in že aktivnim košarkaricam.
Matej Erjavec, predsednik KZS: "Najbolj pomembna naloga Košarkarske zveze Slovenije je promocija košarke med mladimi z namenom ustvarjanja novih rodov košarkarjev in košarkaric. Zato smo odločili, da bomo v sodelovanju z Združenjem ženskih klubov Slovenije in ženskimi klubi na splošno, organizirali posebno kampanjo za vpis mladih košarkaric v klube po vsej državi. Kampanjo smo naredil globalno, klubi pa ji bodo sledili lokalno, tako, da verjamem, da bo projekt uspešen in, da bo že tako povečan vpis v klube v zadnjih letih še večji." Živa Kolman, predsednica Združenja ženskih klubov Slovenije: "Veseli me, da lahko pozdravimo projekt popularizacije ženske košarke. Ženski šport je na splošno manj prepoznaven kot moški, zato smo se odločili, da košarko za dekleta dodatno izpostavimo. Če želimo, da bo ženska košarka v prihodnosti žela boljše rezultate, moramo postaviti tudi dobre temelje, zato smo kampanjo usmerili v vpis v košarkarske šole. Lahko govorim iz lastnih izkušenj, saj sem košarko igrala 18 let, da je ukvarjanje s športom za otroka in mladostnika predvsem pozitivno. Košarka je lep šport, ki ti lahko da izjemno veliko. Poleg potovanj in prijateljstev, nenazadnje sem tako spoznala tudi moža, je postala del mojega življenja in moram reči, da se zaradi discipline in delovnih navad, ki sem jo pridobila zaradi vsakodnevnega treniranja, lažje spopadam z življenjskimi izzivi. Vsekakor upam, da bo začetek projekta za popularizacijo ženske košarke uspešen, da bomo v vseh ženskih klubih lahko uslišali želje mladih deklet in jih navdušili nad košarko, da bo postala tudi del njihovega življenja."
Nov 04, 2014