Članek
Objavljeno Feb 08, 2015
V trgovinski verigi IDEA, delu hrvaškega Agrokorjevega imperija, so se v Srbiji odločili za zanimivo dobrodelno-marketinško potezo. Dobrodelnih 3000 dinarjev za vsako zadeto trojko v evroligini TOP 16. Doslej so jih zadeli 31, a ob slabem odstotku (31:120), na zadnji tekmi z Žalgirisom celo nobene od 19 poskusov.
Tudi sponzor Budućnosti
Znano je, da je hrvaška trgovinska veriga (v Beogradu so v njihovo blagovno znamko spremenili oz. preimenovali vse Mercatorjeve centre z izjemo največjega, ki je 6. decembra lani praznoval 12 let), sponzor košarkarjev Crvene zvezde, ki so se uvrstili v Top 16 evrolige.
Košarkarji nosijo napis te trgovinske blagovne znamke na svojih dresih, stalno pa se pojavljajo tudi na oglasnih panojih (zanimivo je, da je njihov sponzor še ena trgovinska veriga, in sicer črnogorski Voli, katerega lastnik Dragan Bokan najbolj sponzorira črnogorsko Budućnost).
S tekmami v evroligini TOP 16 so se v hrvaškem pokrovitelju Crvene zvezde odločili za dodatno zanimivo marketinško potezo, in sicer namenjajo vsako zadeto trojko Zvezdašev v dobrodelni sklad za otroke s posebnimi potrebami.
Dunk Kingsi iz Ljubljane
Crvena zvezda v TOP16 Evrolige v Areni še ni dosegla zmage (edino proti Albi v Pionirju) in jo bo v njihovi skupini "smrti" zelo težko, pričela je že s porazom proti madriskemu Realu, ko so Beograjčani zadeli 7 trojk in tako v sklad prispevali 21.000 dinarjev (1 evro je 122 dinarjev).
Gostje so si pred skoraj 20.000 gledalci, zasluženo priborili zmago. IDEA pa je za dodatno pomiritev strasti poskrbela tudi s številnimi hostesami, cheerleadersicami in plesalkami, ki so bile ob igrišču in na novinarski konferenci. ter še posebej z povabilom akrobatske skupine DUNK KINGS iz Ljubljane
#Evroliga
Feb 08, 2015