Članek
Objavljeno May 24, 2016
LIDL in TEK ZA MOŠKE
Dobrodelni Tek za moške, ki se bo po ulicah Kranja odvil 4. junija 2016, bo prvi tovrsten tek, ki ne bo namenjen zgolj moškim, ki se tekov in maratonov udeležujejo zaradi njihove tekmovalne narave, temveč tudi moškim, ki si želijo zgolj preizkusiti svoje tekaške sposobnosti, se pri tem zabavati v dobri družbi in hkrati narediti tudi nekaj dobrega za pomoči potrebne. Del izkupička od prijavnin se bo namreč namenil za kranjsko Varno hišo.
Seveda pa bo Tek za moške zaradi nove trase, približujočega Ljubljanskega maratona in seveda lepih nagrad zagotovo zanimiv tudi za tiste nekolike bolj resne tekače, ki želijo svojo formo stopnjevati in se preizkusiti svojo trenutno pripravljenost.
Ker pa gre za prvo tovrstno prireditev, za katero se načrtuje, da bo postala tradicionalna, verjamemo, da je sodelovanje pri projektu tudi odločna priložnost, da skupaj spišemo zgodbo o uspehu.
Kaj vam nudimo kot sponzorju?
Poleg postavitve reklamnih bannerjev in stojal v štartno/ciljni ravnini in na prizorišču dogajanja ter na sami trasi, vam nudimo tudi:
- Lidl na dogodku dobi svojo stojnico, na kateri se lahko Lidlova Vitalnica, kjer vaša osebna trenerka Hana Verdev predstavi vaš projekt, predstavi zdrave recepte, pridobiva nove sledilce,...
- Na stojnici se lahko predstavi tudi kulinarične podvige Tomaža in Matea – lahko bi imela celo svojo kuharsko delavnico na odprtem, kjer bi skupaj z obiskovalci pripravili določene jedi, pri čemer bi promovirali blagovno znamko.
- Lidl kot sponzor dobi tudi pravico do organizacije ekipnega teka imenovanega »Lidlova Vital ekipa«, kar pomeni, da vsi tekmovalci, ki se preko Lidla prijavijo na tek, tečejo v Lidlovih majicah. V ta namen jim omogočite cenejši nakup štartnine (krijete del cene).
- Teka se lahko udeležijo tudi Lidlovi obrazi kot so osebna trenerka Hana Verdev, kuharja Tomaž in Mate, obrazi Misija: Najboljši nakup...
- Lidlove hostese lahko na prireditvi s pomočjo tablice pridobivajo kontakte (večanje baze), s katerimi gledalci sodelujejo v nagradni igri za praktično nagrado.
Facebok
-Lidl na svoji Facebook strani izvede nagradno igro, preko katere podeli majico teka s podpisi ambasadorjev Teka za moške (Jure Košir, Marko Milič, Peter Prevc, Robert Kranjec).
- Prav tako se lahko izvede nagradna igra, kjer morajo sledilci napovedati najboljši čas teka, ali najboljši čas Lidlovega obraza.
May 24, 2016