Članek
Objavljeno Jan 04, 2017
NAJ KOŠARKARSKI DOGODEK LETA 2016 Košarka.si in Telemach   Naj košarkarski dogodek leta 2016 je sklop 15 člankov/novic objavljenih na portalu Košarka.si, kjer se spomnimo najbolj zanimivih dogodkov leta košarkarskega sveta. V vsakem članku ponudimo bralcem po en par dogodkov, ki so najbolj zaznamovali preteklo leto, ti pa se z glasovanjem odločijo kater dogodek je po njihovem mnenju pustil večji pečat. Izbran dogodek se uvrsti v nadaljnje tekmovanje, »poraženec« pa iz tekmovanja izpade. Za naslov Naj košarkarskega dogodka leta se poteguje 16 dogodkov, ki smo jih izbrali s pomočjo košarkarskih poznavalcev in novinarjev portala Košarka.si.   Oglas v članku V vsakem članku/novici si lahko bralci preberejo povzetek dogodka, s čimer si osvežijo spomin in dogodek ponovno podoživijo, hkrati pa lahko s pomočjo ankete tudi oddajo glas za dogodek po njihovi izbiri. V samem članku se objavi tudi oglasni banner sponzorja s povezavo na spletno stran, v tem primeru na stran Telemacha. Prav tako se logotip sponzorja pojavi tudi na grafiki parov, ki je objavljena tudi na Facebook strani Košarka, I like. Facebook Košarka, I like Vsak dan se pari tekmovanja objavijo tudi na Facebook strani Košarka, I like, kjer se omeni sponzorja, sledilci pa lahko svoj glas za zmagovalca para oddajo v komentar oziroma izberejo »srček ali like«. Nagradna igra Na sam dogodek Naj košarkarski dogodek leta 2016 se pripne tudi nagradna igra in sicer se med vsemi, ki svoj glas (na FB) oddajo v določenem krogu, izžreba nekoga, ki prejme manjšo nagrado sponzorja (majica, usb ključek, obesek za ključe,...) in manjše nagrade Košarka.si (majice, žoga,...), na koncu pa v finalu izžrebamo nekoga, ki prejme eno večjo nagrado sponzorja. Primera iz leta 2014: https://www.kosarka.si/pomagaj-izbrati-naj-kosarkarski-dogodek-leta-2014-in-osvoji-nagrado/ https://www.kosarka.si/v-4-krogu-izbora-za-naj-kosarkarski-dogodek-2014-slavila-slovenska-reprezentanca/ Zakaj biti sponzor dogodka? S sponzoriranjem dogodka Telemach pridobi: - dodaten oglasni prostor na največjem košarkarskem portalu (brez dodatnega plačila – v zameno za nagrade) - dodatno izpostavljenost na facebook profilu Košarka, I like - dodatno prepoznavnost kot sponzor Košarkarske zveze Slovenije - dodatno dojemanje/povezovanje s košarko tudi v času, ko slovenska reprezentanca ni aktivna