Članek
Objavljeno Jan 16, 2017
Čeprav je letos že mnogo bolj izkušeni Marčič letošnji reli začel nekoliko bolj previdno, saj je brez vsakršne asistence zdržati 12 dolgih etap in dvanajst zahtevnih hitrostnih preizkušenj, pa je njegovo letošnjo avanturo končalo nesrečno trčenje z kasnejšim zmagovalcem. Kot je zapisal pred dnevi, se reli odloča šele v drugem delu, ko dirkače začne zdelovati utrujenost in pomanjkanje spanja: "V času relija nam namreč ne uspe odspati več kot tri, štiri ure dnevno. Letos sem začel bolj previdno in bom tempo stopnjeval postopoma proti koncu.« Prav utrujenost je tista, ki je ponavadi kriva za pomanjkanje koncentracije, kar je dostikrat tudi razlog za nesreče na Dakarju. Tega se zaveda tudi Simon, ki je po eni izmed etap zapisal:  "Moj največji cilj je seveda, da reli končam - zmagal ne bom, saj za to nimam osnovnih pogojev, lahko pa se domov vrnem s solidnim rezultatom in dobro iztočnico za prihodnje leto.« in se celo malo pošalil: "Na golo dejstvo, da je zmagovalec vsakdo, ki se na Dakarju zapelje v cilj, se letos ne bi več skliceval«. No, lani se je iskreni in trdoživi Mariborčan na cilj v  Buenos Airesu pripeljal z enim zlomom, enim izpahom in skoraj popolnoma uničeno opremo, letos pa mu je prihod v cilj preprečila nesreča, po kateri je naš dirkač pristal v bolnišnici in na žalost zaključil letošnjo dakarsko avanturo. Da se je na predpredzadnji etapi Chilecito - San Juan v slovenskega motorista zaletel zmagovalec letošnjega Dakarja, vedo že vsi. Stephane Peterhansel je postal zmagovalec svojega že trinajstega najtežjega vztrajnostnega relija na svetu, Simon pa je tisti nesrečni dirkač, ki je kar petnajst minut ostal vkleščen pod Peugeotovim dirkalnikom številka 300. Peterhansel je poklical helikoptersko pomoč, ostal s Simonom do prihoda medicinske ekipe in nato nadaljeval z dirko. Organizator mu je "izgubljene" minute vrnil in tako je Peterhansel po dobri vožnji na zadnjem specialu včeraj še trinajstič v svoji osebni zgodovini postal zmagovalec dirke vseh dirk - relija Dakar. Helikopter je našega Marčiča najprej odpeljal v bolnišnico Rawson v San Juanu, kjer so mu očistili rano in ga pripravili za pot v Buenos Aires, kjer so ga včeraj zjutraj tudi operirali v bolnišnici in porodnišnici Clinica Y Materindad Suizo. Kljub temu, da je Simon utrpel odprt zlom golenice in mečnice, saj ga je potegnilo pod Peterhanslov dirkalnik, je našel dovolj moči, da nam je opisal kako se je nesreča zgodila. "Zgodilo se je okoli 80. kilometra na 10. etapi, tam se je končal moj letošnji Dakar. To je bil dan, ki sem se ga najbolj veselil. Dobro sem si pripravil potno knjigo, saj smo imeli prejšnji dan zaradi zemeljskih plazov in poplav le povezovalno etapo, nisem bil zelo utrujen, motor je bil cel in lahko sem se posvetil navigaciji. Etape sem se lotil tudi taktično, saj sem nalil točno toliko bencina, da spredaj motor ni bil pretežak. Vozili smo na feš fešu in kamelji travi, to je ena najtežjih in najbolj nepredvidljivih podlag. Dobro sem bil na poti, ko sem se na približno 50. kilometru začel izgubljati skupaj s skupino drugih tekmovalcev z nižjimi številkami. Nekoliko sem bil tudi hendikepiran, saj se mi je pokvaril števec, delala mi je samo osnovna navigacija, ki je povezana z GPS-om, zato sem nekaj časa sledil "izkušenejšim" od sebe. Narobe. Ko sem le našel pot, me je nenadoma prehitel Peterhansel in šel naprej v neko dolino, kamor sem mu sledil. Izkazalo se je, da je napravil napako, saj se je na vrhu obrnil. Po hribu se je vračal 200 na uro, jaz pa kakšnih sto. Ko sva se zagledala, sva oba začela zavirati in se umikati, a ni šlo ne levo ne desno. V tisti milijoninki sekunde sem razmišljal, ali naj se vržem na ali pod avto. Tik pred trkom mi je zdrselo sprednje kolo, pokopalo me je pod avto in udarec je bil zelo močan. Takoj sem vedel, da je noga zlomljena, saj sem imel podobno poškodbo že na desni nogi. Ko me je Peterhansel spravil izpod avta, sva odprla škorenj in bil je popolnoma krvav. Ni me bolela noga, saj si v takem trenutku poln adrenalina, me je pa preplavilo razočaranje, ki ga težko opišem z besedami. Dakar je celoletni projekt, zelo drag in zahteven, poleg tega pa mi je poškodba prekrižala načrte, ki sem jih imel z relijem Sealine v Katarju." Simonu seveda želimo čim hitrejše okrevanje in se skupaj z njim veselimo novih izkušenj, ki jih je pridobil na letošnjem Dakarju in komaj čakamo, da ga ponovno vidimo na njegovem motorju