Članek
Objavljeno Mar 05, 2017
V tokratnem Sberbank intervjuju smo se pogovarjali s človekom, ki skrbi, da smo vedno dobro obveščeni kaj se dogaja z našimi smučarskimi skakalci in skakalkami ter tekači in tekačicami. Tomi Trbovc, dolgoletni PR-ovec Smučarske zveze Slovenije, nam je zaupal kako je bila slovenska skakalna karavana zadovoljna z nastanitvijo na nordijskem svetovnem prvenstvu v Lahtiju, kakšno je vzdušje v ekipi, kako sam doživlja spremembe v zadnji letih smučarskih skokov in še mnogo več. Prijetno branje! 1. Tomi, nam lahko malo opišete kakšno je bilo vzdušje v Lahtiju, kaj ste počeli v prostem času, ste si kaj zanimivega ogledali? Žal je tekmovalni ritem tak, da prostega časa ni veliko. Mesto sva si z Domnom Prevcem ogledala le prvi dan, ko sva čakala na otvoritveno slovesnost. Poleg tega pa sva šla še najeti avto, da smo bili v tekmovalnem naselju bolj mobilni in nam ni bilo treba vsakič čakati na uradne prevoze. Vzdušje v ekipi je bilo sproščeno. K temu je veliko pripomogla kavalitetna nastanitev, saj smo bili praktično odrezani od dogajanja v velikem gozdu v kočah, kjer je bil popoln mir. 2. Očitno ste bili zelo zadovoljni z nastanitvijo. Kako se je razlikovala v primerjavi s hoteli, v katerih bivate v času svetovnega pokala? Tokrat smo, za razliko od tekem svetovnega pokala, spali v kočah, ki so bile locirane 15 minut hoje od hotela, kjer smo imeli zajtrk, kosilo in večerjo. Res lahko rečem, da so bili fantje zelo zadovoljni. Vsaka koča je imela svojo savno, ki so jo tekmovalci pridno uporabljali. Okoli koč so bile speljane tekaške proge in poti, po katerih so fantje zjutraj odtekli nekaj kilometrov. 3. Bili ste že na kar nekaj svetovnih prvenstvih. Kako bi letošnje v Lahtiju opisali v primerjavi s prejšnjimi – sama organizacija, prizorišče, namestitev,...? Vidi se, da gre razvoj organizacije prireditev naprej. Predvsem v tehničnem smislu. Drugače pa lahko rečem, da je bilo zame do sedaj najbolje organizirano SP v Oslu. V Lahtiju je na začetku bilo kar nekaj težav, a so jih kmalu odpravili.  Imeli smo  zelo dobro in veliko tiskovno središče in veliko prednost, da so bila vsa prizorišča na kupu. Tako kot imamo to v Planici. 4. S fanti preživite veliko časa in ste jih v vseh teh letih dodobra spoznali. Kako bi jih opisali kot celoto? Ekipa je homogena in skupaj zelo dobro delujejo. Veliko je smeha in prijetnega zbadanja, zato da se preveč ne naveličajo eden drugega.  Je pa zanimivo videti, da v času tekme in takrat ko gre za res, vsi preklopijo na osredotočenost in profesionalnost na najvišji ravni.  Seveda je včasih tudi kakšna težava a to je tako kot v življenju ostalih ljudi. Treba se je pogovoriti in iti naprej. Fejst fante imamo. 5. Kdo od fantov je najbolj zabaven oziroma kdo poskrbi za največ smeha in kako? Eden od boljših je zagotovo Anže Lanišek. Ki ima zelo izdelan smisel za humor. Ravno po nogometnem derbiju Maribor:Olimpija, mi je v pravem igralskem nastopu zaprl usta tako, da so ostalim tekle solze smeha. No, kljub temu bo na koncu Olimpija prvak;) Fantje včasih tudi kakšno ušpičijo, da se potem še leta lahko smejijo, kaj jim je uspelo. 6. Kako ste zadovoljni z letošnjo sezono? Izjemno zadovoljen. Po koncu lanske sezone, ko so fantje s Petrom na čelu naredili nemogoče, sem vedel, da vedno ne bo tako. Vesel sem, da je cela ekipa prestala preizkus in kljub temu, da so bili rezultati v tej sezoni dobri, ne pa rekordni, zdržala vse pritiske in skušnjave, ter ohranila mirno glavo. Le tako lahko zagotovimo kontinuirano delo, zbranost in željo po preseganju rekordnih rezultatov. 7. Katero tuje prizorišče v sezoni vam je najbolj pri srcu in katero najmanj (zakaj?) To je težko vprašanje. Ponavadi so te ocene povezane z dosežki. V tem pogledu je to zagotovo Bishofshofen, kjer je Peter lansko sezono osvojil zlatega orla. Doživeti tak uspeh s tekmovalcem je velika čast. Ne morem pa izpostaviti kakšnega slabega prizorišča, saj morajo praktično vsi kraji, kjer potekajo tekme SP, upoštevati pravila organizacije in kakšnih enormnih odstopanj ni. 8. Kaj pričakujete v od letošnje Planice? Užitek in veselje. Za nami je težka sezona polna vzponov in padcev. Planica za vse nas pomeni konec nekega obdobja in sporočilo, da je čas za krajši počitek in regeneracijo. Pričakujem, da bodo trume navijačev prišle pozdravit naše orle, saj bi se spodobilo, da s fanti držimo v dobrem in slabem. Mislim pa, da se za dobre rezultate naših skakalcev ni treba bati, saj so v Planici vedno blesteli. 9. Ste se kdaj preizkusili v skokih? Nikoli. Niti na kraj pameti mi ne pade. Vse kar sem naredil, je bilo to, da sem se enkrat spustil po Mini Planici, ki s Francijem Petkom potuje po osnovnih šolah in vrtcih po Sloveniji. No, pa še takrat sem pristal na zadnjici. 10. Kako bi opisali svoje delo PR-ovca Smučarske zveze Slovenije? Kaj vse so vaše naloge? Kar veliko je stvari, ki jih je težko opisati na kratko. Sicer pa je moja glavna skrb ta, da je javnost korektno obveščena, da poteka delo novinarjev in tekmovalcev nemoteno in da lahko zgodbe o uspehih in neuspehih dobijo svojega pisatelja in bralca. V bistvu pa je to prijetno delo. Rad delam z ljudmi, še posebej, če so tako odkriti in prijetni kot naši športniki. Morda sem včasih tudi malce psiholog, da kakšno stvar povem z distance ali nastavim ramo za kakšno solzo, a to vse sodi k življenju. Poleg tega moram koordinirati tudi obveznosti tekmovalcev do sponzorjev in skrbeti za to, da imajo fantje mir pred vsem tem vrvežem, ko ga potrebujejo. 11. Kako oziroma kje vidite največje razlike v skokih v zadnjih desetih letih. Kaj se je najbolj spremenilo? Najbolj se je zagotovo spremenil pristop tekmovalcev do skokov. Včasih je bilo normalno, da so fantje včasih med tekmovanji šli tudi kam ven ali pa da so bile stvari bolj domače. Zdaj je to vrhunski šport v dejanskem pomenu besede. Če se ne držiš točnega programa, se ne naspiš in spočiješ ter regeneriraš, nimaš nobene možnosti za uspeh. Fantje se v tem času veliko odrekajo in s trdo voljo sledijo cilju. Zato so uspehi prišli in zato sistem slovenskih smučarskih skokov deluje. Poleg tega, pa je potrebno upoštevati še vse ostale stvari. Predvsem tu mislim na obveznosti do sponzorjev in navijačev. To se je v zadnjih desetih letih najbolj spremenilo. Mediji in družabna omrežja so poskrbela za novo vrsto komunikacije in s tem za novo vrsto športnikov. 13. Peter si je v reklami za Sberbank Ide@l kartico omislil motorne sani. Kaj bi si na njegovem mestu privoščili vi? Hja. Za tri stvari bi jo potegnil. Najprej za največjo škatlo Lego kock za mojega sina, potem za nov šivalni stroj za ženo, na koncu pa še za toplotno črpalko, ki jo potrebujemo vsi trije;)