Članek
Objavljeno Jun 07, 2017
Zadeve bi se lotil na več področjih in sicer bi želel novico oziroma novice »oglaševati« na čim več kanalih ter čim bolj ažurno:
a) Spletna stran
V prvi vrsti bi se o dogodku razpisali na spletni strani 24ur.com, kjer bi morali biti novinarji ažurni in kar se da dobro pokriti dogajanje. Novica bi morala biti izpostavljena na naslovni strani in vseh podstraneh.
- b) Družbeni mediji Ko bi se o novic razpisali novinarji, bi poskrbel, da bi se o dogodku obveščalo na vseh družbenih omrežjih: - Facebook: do informativne oddaje, ki se začne ob 19:00 uri bi na facebooku vsaj dvakrat delili novico iz spletne strani in pozvali k ogledu informativne oddaje 24UR popoldan in 24UR. Prav tako bi prek Facebook live opcije predvajali obe oddaji. - Twitter: kar se da ažurno (najmanj na 30 minut oziroma ob novih pomembnih podatkih) bi objavljali zadnje novice o dogodku, saj gre za medij, kjer se obajvljalo live time novice. S tem bi tudi gradili napetost pred informativno oddajo ob 19:00, h ogledu katere bi pozivali v tweetih (...VEČ OB 19:00 v oddaji 24ur..., Ne zamudite oddaje 24ur ob 19:00....) - Instagram: s sliko iz kraja dogodka bi opozorili na dogodek, sliko pa bi opremili s stavkom ali dvema o dogodku in napisom VEČ ob 19:00 v oddaji 24ur. V opisu slike bi poskrbel za primeren hashtag in linkom do novice na spletni strani 24ur.com.
Jun 07, 2017