Članek
Objavljeno Jun 15, 2017
Predstavitev PR načrta »Poletje 2017«
Poletje 2017 bo na Kanalu A še kako zanimivo, saj nas poleg ženskega in moškega EuroBasketa v juniju oziroma septembru, čaka tudi žensko in moško odbojkarsko prvenstvo v avgustu oziroma septembru. Prav tako se konec junija že pričnejo kvalifikacije za Ligo prvakov in Ligo Evropa, ki se bosta z uradnim tekmovanjem pričeli v septembru. Seveda pa ne gre pozabiti niti na 1. slovensko ligo in pa Moto GP.
V nadaljevanju bom predstavil okvirni načrt, ki bi športno dogajanje na Kanalu A kar se da dobro PR podprli in hkrati širši javnosti predstavili tudi nove komentatorske okrepitve.
KAZALO
- Interni kanali..........................................................................................................................2
- Tuji mediji..............................................................................................................................5
- Ostale aktivnosti....................................................................................................................6
- a) Športaj z nami.........................................................................................................................6
- b) VIP turnir................................................................................................................................6 c) Šport je doma na Kanalu A.....................................................................................................6 d) Športna oddaja......................................................................................................................6 e) Postani komentator...............................................................................................................7 f) Twitter Live............................................................................................................................7 g) Podatki gledanosti.................................................................................................................7
- Interni kanali
- Spletne stran
- Primer: Zadovoljna.si /rubrika: Šport in zdravje – Intervju s Sanjo Modrić na temo kako sama skrbi za zdravje, kaj ji pomeni šport, kako je prišla v šport, zakaj ravno košarka,...nato se naveže na EuroBasket kjer poudari, da se bo to prenašalo na Kanalu A in kako se veseli...
- Primer: Moškisvet.com / rubrika: Zanimivo – Članek na temo oddiha v poletnem času, kjer se osredotoči na države kjer poteka EuroBasket za moške (lahko tudi za ženske). Ker poteka v štirih državah to pomeni vsaj štiri članke. V primeru Slovenije, ki nastopa na Finskem, se osredotoči na zanimive destinacije v tej skandinavski državi. Na koncu se omeni, da če so bralci že porabili letošnji dopust ali imajo oddih že načrtovan, lahko tekme EuroBasketa spremljajo na Kanalu A, kjer bodo tekme lahko spremljali v družbi novih komentatorjev + izjava komentatorjev, kje bi najraje dopustovali...
- Družbena omrežja
- b) Facebook - tudi prek Facebooka bi se sledilce opomnilo na prihajajoče tekme, le da bi to storili z video vabilom, ki bi ga posneli komentatorji - v kolikor bi se tudi tu ustvarilo poseben profil @ŠportNaKanaluA, bi se lahko studio del predvajal tudi live - v primeru Live prenosa se lahko izvede anketo, nagradne igre, itd.
- c) Instagram - v primeru instagrama bi sledilce prav tako opomnili na spored programa Kanala A, to pa bi storili z v naprej pripravljenimi grafikami. - ker bo imel PRO plus na prvenstvih tudi svoje ekipe, bodo te zagotovo pošiljale tudi foto material kar se lahko uporabi na instagramu (ekskluziva).
- Tuji mediji
- Ostalo Pod ostalo bom vljučil dejavnosti povezane s promocijo športa na Kanalu A, pri čemer se bom naslonil na sodelovanje z zvezami (KZS, OZS, NZS,...) in sponzorji/oglaševalci, saj bi skupaj lahko ustvarijali zanimive vsebine, za katere bi slednji tudi plačali, hkrati pa bi izvajali navzkrižno promocijo. a) Športaj z nami - V sodelovanju z zvezami se dogovori, da gredo športniki po središčih mest, kjer se slikajo z navijači, delijo letake na katerih so sporedi tekmovanj, imajo za njih praktične nagrade (lahko v sodelovanju s sponzorjem), navijaške majice/majice z logotipom Šport je doma na Kanalu A... - Enako se pred prvenstvom naredi tudi po osnovnih šolah, gimnazijah, klubih, košarkarskih kampih (sodelovanje z KZS),... b) VIP turnir - V času prvenstva se izvede VIP turnir v košarki/odbojki pred PRO plusom, na katerega se povabi znane Slovence in Slovenke. Bistvo je druženje in ozaveščanje javnosti, da je košarka doma na Kanalu A, po koncu turnirja se skupaj na velikem platnu pogleda tekmo Slovenije...pridejo lahko tudi navijači... - Turnir se oglašuje preko internih kanalov ter tudi prek newslettra. - Po koncu turnirja se pripravi različne zgodbe, ki se jih pošlje tudi tujim medijem. c) Šport je doma na Kanalu A Poišče se ambasadorje (Marko Milič, Zoran Dragić, Stipe Modrić, Lado Bizovičar, Tine Urnaut,...), ki na domu obiščejo znane Slovence in Slovenke. S seboj imajo majhen premičen koš na katerega lahko gostitelji vržejo 10x. V kolikor zadenejo manj kot ambasador morajo reči nekaj v stilu: »Šport pri nas očitno res ni doma, je pa doma na Kanalu A, zato ga glejte še naprej«. V kolikor zadenejo več kot ambasador ali več kot polovico metov, ambasador čestita v stilu: »Šport je doma na kanalu A, prav tako pa tudi pri XY...« - glede na uspešnost znanih Slovencev in Slovenk se lahko pripravi tudi članek – »Najbolj mirno roko med znanimi Slovenci ima...« - gosti in komentatorji v studiji lahko napovejo število košev in tako skozi celotno prvenstvo zbirajo točke (skupaj z napovedmi tekem slovenske reprezentance). - enako se lahko naredi z navijači, ki se za sodelovanje prijavijo prek sms/spletnega obrazca, #,... d) Športna oddaja V tujini so zelo popularne športne oddaje, kjer je poudarek na športnem dogajanju v preteklih dneh, načenja teme v katere se lahko preko družbenih omrežij vključijo tudi gledalci, o temah razpravljajo z športnimi gosti, si ogledajo posnetke akcij, izjave športnikov, pregledajo družbena omrežja športnikov itd. Oddaja je lahko tudi odlična platforma za oglaševalce/sponzorje določenih klubov, zvez, itd...
- e) Postani komentator Ker ima PRO plus trenutno ekipo najboljših komentatorjev, ki pa so v večini prišli od drugje, bi bila sedaj morda priložnost, da ustvari tudi dobrega »domačega« komentatorja. Izvede se natečaj, v katerem se pod mentorstvom komentatorjev in športnih novinarjev izbere Naj komentatorja. Tudi ti bi bila lahko zanimiva zgodba za druge medije. Vključi se gledalce, ki lahko preko spletne ankete glasujejo za svojega favorita, svoje strokovno mnenje in točke dodajo tudi komentatorji.
- f) Twitter LIVE V času studia med prvenstvom se predvajajo tweeti, kjer lahko navijači komentirajo dogajanje na tekmi, v studiu, rešujejo anketo in zastavljajo vprašanja gostom ter tako sodelujejo v nagradni igri – v sodelovanju s sponzorjem. Pred tekmo se preko internih kanalov obvesti navijače, da bo med prenosom potekala nagradna igra in se jih povabi k ogledu.
- g) Podatki o gledanosti Letošnji Eurobasket bo zaradi verjetno zadnjega prvenstva Gorana Dragića in debija Luke Dončića eno najbolj gledanih v zadnjih letih. V kolikor se napoved izkaže za pravilno, se na spletni strani in družbenih omrežjih ter na informativnih TV oddajah izpostavi rekordno gledanost, s čimer se še dvigne oziroma utrdi ogled Kanala A. Podatke se posreduje tudi tujim medijem.
Jun 15, 2017