Članek
Splošni pogoji
Objavljeno May 22, 2024

Blago, naročeno v spletni trgovini www.naravna.kozmetikameze.si gre na pot v najkrajšem možnem času – če je na zalogi v našem skladišču, običajno še isti dan oziroma najkasneje v 2 delovnih dneh po potrditvi naročila. Potrditev naročila prejmete na e-mail naslov, ki ste ga navedli ob registraciji. Da bi naročene artikle dostavili kar se da hitro, bomo vedno izbrali najbolj optimalno pot. Običajno je to paketna dostava Pošte Slovenije, kar pomeni, da lahko dostavo pričakujete že naslednji dan (dostava v Sloveniji). Če vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, pa lahko paket prevzamete na najbližji pošti.

Znotraj Slovenije je poštnina brezplačna za nakupe nad 50,00 EUR. Za nakupe pod to vrednostjo pa dostavo zaračunavamo in sicer 2,99 €/paket.

Dostava blaga - Tujina


Država: Italija, Avstrija, Nemčija, Nizozemska, Hrvaška; Cena: 8,00 €; Čas prenosa: 2-6 dni; Brezplačna dostava za naročila nad 100,00 €
Država: Druge EU države*; Cena: 15,00 €; Čas prenosa: 3-8 dni; Brezplačna dostava za naročila nad 150,00 €
Država: Druge EU države**; Cena: 25,00 €; Čas prenosa: 3-8 dni; Brezplačna dostava za naročila nad 250,00 €
Država: Druge države***; Cena: 40,00 €; Čas prenosa: 6-12 dni; Brezplačna dostava za naročila nad 500,00 €


* Luksemburg, Danska, Belgija, Francija, Gibraltar, Češka, Slovaška, Madžarska, Poljska in Velika Britanija

** Norveška, Bolgarija, Andora, Guernsey, Finska, Španija, Švedska, Švica, Grčija, Portugalska, Malta, Monako, San Marino, Vatikan, Črna gora, Litva, Estonija, Irska, Jersey, Latvija, Lihtenštajn, Ciper, Romunija, Turčija, Srbija, Bosna in Hercegovina, Albanija, Gruzija, Makedonija in Kanarski otoki

*** Združene države Amerike, Kanada in Islandija

Čas prenosa je čas v delovnih dneh, ki ga paketna služba potrebuje za prenos pošiljke. Naročeno blago bo poslano s Pošto Slovenija.

V povezavi z izbranim načinom plačila pa lahko nastanejo še dodatni stroški transferja denarja, ki jih navajamo v nadaljevanju. Strošek transferja denarja krije kupec sam in to direktno dostavni ali finančni ustanovi.

• Plačilo po povzetju: Blago vam bo poslano po povzetju. Ob prejemu je potrebno plačati vrednost naročenega blaga skupaj z morebitno poštnino in stroškom »plačila blaga z odkupnino« skladno s veljavnim cenikom dostavne službe (Pošta Slovenije), saj je to njihov strošek. V tem primeru morate biti ob prevzemu osebno prisotni saj je možno plačilo z gotovino oz. pri določenih dostavnih službah tudi s plačilno kartico. Znesek poštnine v skladu z zgoraj navedenim cenikom. Z nakazilom na račun: Pri izbiri tovrstnega plačila boste avtomatsko prejeli ponudbo/predračun na elektronski naslov, ki ste ga ob vašem naročilu navedli. Pri tem je potrebno poravnati vrednost naročenega blaga skupaj z morebitno poštnino. Banka pa vas bo kot običajno bremenila za stroške bančne transakcije v skladu z njeno trenutno veljavno tarifo. Po prejetju vašega plačila na naš TRR sledi dobava v dogovorjenem roku. Znesek poštnine v skladu z zgoraj navedenim cenikom.

• Imetniki PayPal računa, lahko plačata naročeno blago s sredstvi, ki jih ima na računu v skladu s pravili PayPal poslovanja. Pri tem je potrebno poravnati vrednost naročenega blaga skupaj z morebitno poštnino. Znesek poštnine v skladu z zgoraj navedenim cenikom.

• S plačilno kartico: Nakup s plačilnimi karticami se izvede preko banke v skladu z njihovimi pravili poslovanja. Pri tem je potrebno poravnati vrednost naročenega blaga skupaj z morebitno poštnino. Znesek poštnine v skladu z zgoraj navedenim cenikom.

Osebni prevzem v poslovalnici


Blago lahko prevzamete tudi osebno v naši poslovni enoti Kozmetika Mezé Matjaž Klemenc s. p., Josipdol 58, 2364 Ribnica na Pohorju, kjer pa stroškov dostave ni.

V kolikor je naročeno blago na zalogi in so vsi pogoji za prevzem izpolnjeni (plačilo) je prevzem možen že isti dan. V obratnem primeru pa boste obvestilo za prevzem prejeli na vaš e-mail. Plačilo je možno direktno v poslovalnici z gotovino ali plačilnimi karticami oz. predhodno preko TRR, plačilne kartice ali PayPal-a.

Istočasno pa si boste v naši trgovini lahko pregledali in morebiti izbrali kaj iz ostale ponudbe izven programa spletne trgovine.

Www.naravna.kozmetikameze.si je spletna trgovina, ki jo upravlja Matjaž Klemenc s. p., v nadaljevanju ponudnik. Ob registraciji v sistem spletne prodajalne Kozmetika Mezé, obiskovalec pridobi uporabniši račun. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik. Uporabnik je tudi obiskovalec (pravna ali fizična oseba), ki se ne registrira in opravi nakup.

Dostop do informacij


Ponudnik se zavezuje, da bo ravnal v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in uporabniku vedno nudil naslednje informacije: podatke o podjetju in sedežu, veljaven elektronski naslov, na katerem je dostopen, matično številko, davčno številko, podatke o dovoljenjih, ki se ne nanašajo posebej in izključno na storitev informacijske družbe ali jih je treba pridobiti v skladu z drugimi predpisi in pri pristojnih organih ter podatke o cenah izdelkov ter ali je v ceno vključen davek, stroški dobave in druge morebitne dajatve.

V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) se ponudnik zavezuje, da bo uporabniku vedno nudil dostop do naslednjih informacij: bistvene lastnosti blaga ali storitve, vključno z najkrajšim rokom trajanja pogodbe, če je predmet pogodbe trajna ali ponavljajoča se izpolnitev; ceno blaga ali storitve, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami; morebitne stroške dostave; podrobnejša ureditev plačila ter načina in roki dobave ali izpolnitve; rok veljavnosti ponudbe opis pravice do odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot; če potrošnik nima pravice do odstopa, ga je potrebno o tem izrecno obvestiti.

Postopek nakupa


Vsi koraki in podroben opis oddaje naročila je podrobno razložen v meniju pod »POTEK NAROČILA«.

Takoj po oddaji naročila boste na e-mail prejeli dve takojšnji obvestili.

Po oddaji naročila, kupec prejme obvestili po elektronski pošti, kar pomeni, da je naročilo uspešno oddal v procesiranje. Ti elektronski obvestili nista potrdili, da je izdelek na zalogi ali da se je pričela vršiti odprema. Ponudnik bo sprejeta naročila obravnaval kot nepreklicna. V primeru napake ali iz drugih razlogov, lahko kupec brez dodatnih stroškov odstopi od naročila. Naročilo lahko prekliče s sporočilom na elektronski naslov info@kozmetikameze.si. Z izvedbo naročila kupec potrjuje, da je bil seznanjen s splošnimi pogoji in da je bil nanje izrecno opozorjen.

Ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka, ter si pridržuje pravico uporabnika telefonsko ali po e-mailu kontaktirati v primeru kakršnega koli odstopanja zaloge, cene, dobavljivosti,... Ponudnik bo kupcu ponudil nakup pod spremenjenimi pogoji oz. rešitev, ki bo šla v obojestransko korist, omogoči pa mu tudi odstop od nakupa. V primeru že plačane kupnine bo le-to vrnil.

Naročilo poslano

Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.

Sklepanje in arhiviranje pogodbe (naročila)


Pogodbo je možno sklepati v slovenskem in angleškem jeziku (v angleški verziji). Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in tudi kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem računu.

Načini plačila

Plačilo po povzetju: Blago vam bo poslano po povzetju. Ob prejemu je potrebno plačati vrednost naročenega blaga skupaj z morebitno poštnino in stroškom »plačila blaga z odkupnino« skladno s veljavnim cenikom dostavne službe (Pošta Slovenije), saj je to njihov strošek. V tem primeru morate biti ob prevzemu osebno prisotni saj je možno plačilo z gotovino oz. pri določenih dostavnih službah tudi s plačilno kartico.

Znesek poštnine znotraj Slovenije: 2,99 €/paket (plačilo po povzetju). Ob nakupu nad 50,00 € je poštnina brezplačna. (oz.v skladu s cenikom pod rubriko »Dostava«)

Z nakazilom na račun: Pri izbiri tovrstnega plačila boste avtomatsko prejeli ponudbo/predračun na elektronski naslov, ki ste ga ob vašem naročilu navedli. Pri tem je potrebno poravnati vrednost naročenega blaga skupaj z morebitno poštnino. Banka pa vas bo kot običajno bremenila za stroške bančne transakcije v skladu z njeno trenutno veljavno tarifo. Po prejetju vašega plačila na naš TRR sledi dobava v dogovorjenem roku.

Znesek poštnine znotraj Slovenije: 2,99 €/paket (plačilo po povzetju). Ob nakupu nad 50,00 € je poštnina brezplačna. (oz.v skladu s cenikom pod rubriko »Dostava«)

Cene


Objavljene cene v spletni trgovini Kozmetika Mezé in izdane ponudbe veljajo na dan naročila, nakupa torej na dan zaključka in oddaje naročila preko spletne trgovine. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene veljajo za artikle na zalogi trgovine.

Kljub prizadevanju, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, ki so objavljeni na naši spletni strani se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla oz. podatki spremenijo med obdelavo naročila, oz. v primeru napake v spletni trgovini velja cena, na artiklu v trgovini Kozmetika Mezé. O morebitnem odstopanju bo kupec nemudoma obveščen, poleg možnosti nakupa po spremenjenih pogojih bo ponudnik omogočil kupcu rešitev v obojestransko zadovoljstvo oz. preklic/odstop od naročila.

Cene so maloprodajne, vključujejo zakonsko določen DDV in so označene v €.

Reklamacije upoštevamo v roku največ 15 dni po opravljenem nakupu.

Garancija najboljše cene

Da bi zagotovili, da boste vedno prihranili denar, vam ponujamo visokokvalitetne izdelke z garancijo najboljše cene.

Če najdete evropsko spletno stran, ki vam ponuja enak izdelek po nižji ceni (enako modelno leto/sezona, velikost in barva), vključno s pošiljanjem, nam pošljite e-pošto s povezavo ponudbe ali predračun, mi pa vam bomo poskušali narediti boljšo ali isto ceno.

Da si zagotovite najboljšo ceno, enostavno opravite spletni nakup z načinom plačila »bančno nakazilo« , v opombo pa napišite »Garancija najboljše cene skladno s ponudbo poslano na vašo e-pošto«. Tako vam bomo takoj rezervirali izdelek in preverili ponudbo in vas kontaktirali.

Druga možnost je, da nam pišete na info@kozmetikameze.si,ali nas pokličete na 041 468 523

Pozor:

Garancija najboljše cene velja, le v primeru če prodajalec, ki ste ga identificirali, ima sedež v Evropski skupnosti in dobavlja tudi v ostale države vključno s Slovenijo.

Mi vam lahko zagotovimo garancijo za najboljšo ceno samo za izdelke, ki jih imamo na zalogi, včasih pa tudi za ostale. Garancija za najboljšo ceno ni veljavna, če se ponudba nanaša na privatno prodajo na kakršen koli način, na prodajo na tržnicah ali dražbenih platformah, na razprodajah v primeru stečaja podjetja ali ostalih neobičajnih načinov prodaje.

Promocijskih bonov žal ne morete uporabiti skupaj z našo garancijo najboljše cene.

Ceno, ki vam jo izenačimo je cena izdelka z vključenimi stroški dostave cenejše trgovine.

Odstop od pogodbe, vračilo blaga in kupnine

Če z nakupom niste zadovoljni, ali želite od sklenjenega naročila oz. pogodbe preprosto odstopiti lahko pisno odstopite v roku 14 dni brez navedbe razloga odstopa. Odstopni rok začne teči naslednji dan po prevzemu blaga.

To storite tako, da nam v roku 14-ih dni pošljite izpolnjen spodaj priložen obrazec »Obrazec za zamenjavo / vračilo blaga« iz katere izhaja vaša volja za odstop od pogodbe. Izdelki pa morajo biti vrnjeni najkasneje v roku 14 dni po pisnem obvestilu, pri čemer kupec sam nosi stroške vračila blaga. Izdelke lahko kupec vrne na naš naslov osebno ali po pošti. Odkupninskih pošiljk ne sprejemamo.

Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in zapakirani v original nepoškodovani embalaži z vsemi morebitnimi priročniki in pripadajočimi listinami in obesnimi etiketami. Blagu priložite še kopijo »Obrazec za zamenjavo / vračilo blaga« ter kopijo originalnega računa.

V skladu s 43.d členom ZVPot vam kupnino skupaj s stroški dostave vrnemo nemudoma po prevzemu blaga. Kupnino in stroške dostave vam vrnemo z enakim plačilnim sredstvom, kot ste ga uporabili pri plačilu, razen če izrecno zahtevate uporabo drugega plačilnega sredstva in zaradi tega ne nosite nobenih stroškov. Po 43.č.členu ZVPot kupec nima pravice do odstopa od pogodbe iz prvega odstavka tega člena pri pogodbah o blagu, ki je izdelano oziroma dobavljeno po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam.

V primeru vračila blaga kupljenega z unovčitvijo bona ob registraciji, se stranki za to vrednost zmanjša znesek vračila kupnine, istočasno pa se stranki povrne pravica do ponovnega vnovčenja bona.

Obrazec: Za zamenjavo/vračilo blaga

Vračilo blaga na naši spletni strani je v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov.

Vračilo poškodovanih pošiljk

V primeru, da je paket fizično poškodovan, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopke reklamacije pri Pošti Slovenije. Skupaj bomo poskrbeli, da bo reklamacija rešena v najkrajšem možnem času.

Garancija


Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na priloženem garancijskem listu. Garancijski list velja za izdelke, ki so kupljeni na podlagi priloženega računa in se tudi uveljavlja s predložitvijo računa in potrjenim garancijskim listom. Kot datum prodaje pa velja datum računa. Garancija izdelkov kot tudi njen rok je naveden na garancijski izjavi in je prilagojen izdelku, velja pa ob upoštevanju navodil na garancijskem listu. Za izdelke, ki imajo daljšo garancijsko dobo, je le-ta posebej označena.

Uveljavljanje garancije se vrši na sedežu pooblaščenega servisa, ki je naveden na garancijskem listu. Vse tovarniške okvare in pomanjkljivosti, ki bi nastale v garancijskem roku bodo odpravljene brezplačno.

Garancija preneha veljati pri:


• Okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (napetostni sunek, strela,…)
• Če je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez našega pisnega dovoljenja
• Pri spremembah na artiklu
• Pri nestrokovnem dodajanju konstrukcijskih sklopov, samovoljnem ožičenju elementov kot so stikala, potenciometri, vtič itd.
• Pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k artiklu
• Pri priklopu na napačno napetost ali vrsto toka
• Pri napačnem upravljanju ali poškodbah zaradi malomarnega ravnanja
• Pri defektih, ki nastanejo zaradi premostičenih varovalk ali zaradi uporabe napačnih varovalk

V kolikor želite dodatne informacije v zvezi z pooblaščenim servisom in garancijo, se obrnite na Matjaž Klemenc s.p., 041 468 523.

Z veseljem vam bomo pomagali.

Zasebnosti


Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno za komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.

Odveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.

Reklamacije in informacije

V primeru reklamacije, oziroma potrebe po dodatnih informacijah smo vam na voljo na naslovu:

Kozmetika Mezé
Matjaž Klemenc s.p.
Josipdol 58
2364 Ribnica na Pohorju
Slovenija
Tel: 041 468 523
e-mail: info@kozmetikameze.si

Pritožbe in spori

V primeru težav lahko kupec ponudnika Matjaž Klemenc s.p., kontaktira preko telefona na telefonsko številko 041 468 523 ali po elektronski pošti na info@kozmetikameze.si .Pritožba se odda prek e-poštnega naslova ali pisno na sedež podjetja, Matjaž Klemenc s.p., Josipdol 58, 2364 Ribnica na Pohorju.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov


Skladno z zakonskimi normativi Matjaž Klemenc s.p. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

Skladno z uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. Kozmetika Mezé. objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

Navedba tehnoloških sredstev, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila:

Preko navigacije s kategorijami ali s pomočjo iskalnika pošičite želeni izdelek. Na strani z izdelkom izberite dodatne možnosti, kot so barva, velikost ... in vpišite želeno količino izdelkov za naročilo. Izdelek dodajte v košarico s klikom na gumb 'Dodaj v košarico'. Na podoben način lahko dodate več izdelkov v košarico.

V košarici lahko spremenite količino naročenih izdekov. Da bo sprememba upoštevana, kliknite gumb 'Osveži košarico'. V kolikor izdelka ne želite naročiti, ga izbrišite s klikom na ikono 'Odstrani izdelek'.

Če želite nadaljevati z nakupovanjem (izbrati še kakšen izdelek), kliknete gumb "Nadaljuj z nakupovanjem" ali izberete kategorijo iz navigacije in nakupujete naprej. Vsebina košarice se bo ohranila.

Če želite zaključiti nakup, kliknete na gumb "Oddaj naročilo".

Naročilo lahko oddate registracijo oz. prijavo v spletno trgovino ali pa izberite možnost 'Oddajte naročilo kot gost'. V naslednjem koraku izberite informacije o naslovu plačnika. S klikom na gumb 'Nadaljuj' se premaknite na naslednji korak in izberite informacije o naslovu dostave. Nato izberite način dostave in način plačila. V zadnjem koraku preglejte vaše naročilo in ga oddajte s klikom na gumb 'Oddaj naročilo'. Preko elektronske pošte boste prejeli obvestilo o opravljenem naročilu.

Z brezplačno registracijo v spletno trgovino imate možnost pregleda preteklih naročil, dodajanje več naslovov plačnika ali za dostavo, uporabo seznama želja in pregled vaših mnenj in ocen izdelkov, ter vse ostale funkcije platforme. V kolikor nakupa ne zaključite, se vam vsebina košarice ohrani do naslednje uporabe.

E-novice

Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novičke občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudbnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novic.