Članek
... ČE PA POGASIMO ŽAR - BO VSE V REDU ...
Objavljeno Jun 16, 2025

Prepoved prodaje novih bencinskih in dizelskih avtomobilov v EU od leta 2035

Torek, 14. februar 2023 - Strasbourg (https://www.europarl.europa.eu/doceo/document/PV-9-2023-02-14-RCV_SL.html)

ZA: 372 (Brglez, Grošelj, Joveva, Nemec)

PROTI: 158

ZADRŽANI: 117 (Bogovič, Novak, Tomc, Zver)

Torej, od leta 2035 se bodo prodajali samo avtomobili in kombinirana vozila z emisijo CO2=0. Ampak ni vse tako črno. Na podlagi (trenutnega) besedila sklepamo, da boste še vedno lahko kupili (in uporabljali) tovornjake, avtobuse, avione, helikopterje, ladje ... tudi, če imajo dizelski motor.

Sicer bo mogoče treba kakšen parkir plac ali nadstrešje povečati, ampak nič hudega.

Na ta način bomo rešili naš planet, na katerem pri ravni CO2 od 150 delcev na milijon (parts per million - ppm) rastline ne morejo več rasti in umrejo.


(https://srb.delinaprej.eu/wp/2025/04/29/nasa-draga-klima-svi-bi-da-je-menjaju-ali/

V Evropi je samo London povzročil enako količino onesnaževanja zraka kot 3,23 milijona avtomobilov, pri čemer so proizvedli 27 milijonov ton CO2, 8.900 ton dušikovega oksida (NOx) in 83 ton drobnih delcev (PM2,5). (https://www.euronews.com/green/2024/02/28/heathrow-schiphol-charles-de-gaulle-european-airports-rank-amongst-the-worlds-most-polluti)

Temu se lahko dodajo (https://www.insidermonkey.com/blog/20-airports-producing-the-most-emissions-1322355/)

  • Paris Charles de Gaulle Airport (14,2 mil. ton CO2 (2019))

  • Frankfurt Airport (13,9 mil. ton CO2 (2019))

  • Amsterdam Schiphol Airport (10,6 mil. ton CO2 (2019))

  • ...

Pa še:


O onesnaževanju vodnih površin našega planeta z vsemi možnimi odpadki, bolje, da sedaj ne začenjamo razprave ... (naše EU poslance itak zanima samo CO2 - ali pač to, kar jim povedo)

Baterije so (seveda) "varne" in jih lahko odlagamo kjer koli (thinking face)


Doslej ni znano, da bi kateri koli dizelski generator za proizvajanje elektrike, imel izpušni filter.

"... Razlog, da nad nami vidimo ogromne, vztrajne bele proge, ni nujno v tem, da je nekdo pritisnil na stikalo razpršilnika – razlog je v tem, da je sodobno letalstvo po svoji zasnovi sistem, ki spreminja podnebje.

Študije, ki jih navaja Lee, kažejo, da imajo kondenzacijske sledi, ki nastanejo iz izpušnih plinov reaktivnih letal, neto učinek segrevanja ali ohlajanja, odvisno od velikosti, višine in kemijske sestave delcev – raziskovalci pa so odkrito razpravljali o uporabi teh učinkov za podnebno inženirstvo.

Zanimivo je, da so kemikalije, ki jih po mnenju zagovornikov teorije o neodvisnih razpršilnih napravah vbrizgavajo v nebo – žveplo, aluminij, barij, stroncij itd. – iste kemikalije, ki jih najdemo v izpušnih plinih reaktivnih letal ..." (
https://jonfleetwood.substack.com/p/jet-fuel-or-sprayer-planes-the-anti )


"Vse zaznavne kovinske spojine so bile notranje pomešane s sajastimi delci. Najbolj pogoste kovine v izpušnih plinih so bile krom (Cr), železo (Fe), molibden (Mo), natrij (Na), kalcij (Ca) in aluminij (Al); vanadij (V), barij (Ba), kobalt (Co), baker (Cu), nikelj (Ni), svinec (Pb), magnezij (Mg), mangan (Mn), silicij (Si), titan (Ti) in cirkonij (Zr)."
Abegglen, Manuel, et al. „
Kemična karakterizacija sveže izpuščenih trdnih delcev iz izpušnih plinov letal z uporabo masne spektrometrije posameznih delcev.“ ("Chemical characterization of freshly emitted particulate matter from aircraft exhaust using single particle mass spectrometry.") Atmospheric Environment 134 (2016): 181-197.

Viri: povsod okoli nas pa tudi na internetu ...


#Slovenija #EU #korupcija #Oblast #sramota