Nekako leto je, odkar je slovenska, na elektriko predelana, Dacia premagala na reliju v Monte-Carlu vso konkurenco, vključno s Teslo in miljardnim projektom Američanov. Na cilj je prišla Dacia kar uro in pol pred prvim Teslom!
Dacio je predelal Andrej Pečjak iz Podnarta. http://www.evalbum.com/3504 - "niko i ništa" Slovenec. Brez sponzorjev in mimo vednosti Ministrstev. No, odslej ne bo več mogel mešati štren "najboljšim", saj so spremenili pravila, da lahko sodelujejo samo proizvajalci električnih avtomobilov, ne pa neki amaterji in predelovalci avtomobilov.
"Tako so naredili, da ne morem braniti zmage," nam je zaupal Andrej Pečjak, ki je lani s svojo električno dacio šokiral ekipo Tesle in osvojil skupno zmago v porabi in prvo mesto med električnimi vozili.
Pečjak je pojasnil, da ne ve, kdo se je pritožil, da so spremenili pravila, ki predelanim vozilom onemogočajo nastop na reliju: "Ne vem. Sumim, da voznik Teslovega električnega vozila. Na moje vozilo se je voznik tesle pritožil že na reliju v Italiji. Pritožbo sem dobil. Nato so sredi sezone pravila nenadoma spremenili tako, da predelani avtomobili na elektriko ne smejo več voziti v tej kategoriji. Uvrstili so jih v kategorijo prototipov, ki pa je na reliju ni. Zanimivo je, da avtomobili, predelani na vodik in zemeljski plin, ki zahteva večjo predelavo, lahko še vedno vozijo. Sprememba pravil je bila očitno res namenjena naši eliminaciji."
Aja, bojda je zapisano v vseh smernicah levih in desnih politikov, da je slovenska prihodnost v proizvodnji in industriji električnih avtomobilov. Strategija je zamenjala silicijsko dolino, v katero verjame samo še Borut.
No, beremo, da bo Slovenija pilotsko okolje proizvajalca BMW, v igri je tudi ameriški proizvajalec Tesla, Sklepam, da bodo prvi testni vozniki slovenski politiki in poslanci, pilotska infrastruktura pa bo na dolgi rok onemogočila nestandardno polnjenje (npr. doma na vtičnico). Seveda bo država v zameno za usluge sofinancirala izgradnjo infrastrukture, če bo le šlo čez....
Apr 21, 2014