Članek

Ker je to moja dolžnost in pravica

Izjava volje žive čuteče ženske, roditeljice, sestre, živeče na administrativnem teritorialnem področju Republike Slovenije

Ne delujejo v mojem imenu. Ne soglašam z njihovimi odločitvami. Ne jamčim za njihove odločitve. Odrekam jim rezultate mojega dela.

Objavljeno pred 3 dnevi

Naslovniki:

:nataša :pirc :musar, Nataša Pirc Musar, NATAŠA PIRC MUSAR, Urad predsednice Republike Slovenije, Erjavčeva cesta 17, 1000 Ljubljana

:robert :golob, Robert Golob, ROBERT GOLOB
Vlada Republike Slovenije
Gregorčičeva 20, 25
1000 Ljubljana

:urška :klakočar :zupančič, UrškaKlakočar Zupančič,URŠKA KLAKOČAR ZUPANČIČ
Državni zbor, Šubičeva ulica 4, p. p. 636, 1102 Ljubljana

ZADEVA: Izjava volje žive čuteče ženske, roditeljice, sestre, živeče na administrativnem teritorialnem področju Republike Slovenije
Spoštovani.

Pri https://www.gov.si/novice/2023-02-24-slovenija-ostajamo-solidarni-z-ukrajino/ lahko beremo: »Za Slovenijo nikoli ni bilo dvoma, da je Ukrajina žrtev, Rusija pa agresor, zato bomo Ukrajini še naprej pomagali na vse možne načine,« je ob letu od ruskega napada na Ukrajino poudaril predsednik vlade. V lanskem letu smo ji pomagali s skoraj 30 milijoni evrov pomoči, odločno jo podpiramo tudi na političnem parketu in si prizadevamo za jasno obsodbo ruske agresije in njenih zločinov. ...
Slovenija je in ostaja trdna podpornica Ukrajine. Podprli smo status Ukrajine kot kandidatke za članstvo v Evropski uniji in vse doslej sprejete pakete sankcij proti Rusiji in Belorusiji."
Ne v mojem imenu. Brez mojega soglasja. Brez mojega jamstva.
Evropski parlament je v Strasbourgu podprl resolucijo o Ukrajini, v kateri je ob začetku novega mandata potrdil podporo Ukrajini in pozval članice EU k povečanju vojaške pomoči. Za je glasovalo 495, proti 137, vzdržalo pa se je 47 evropskih poslancev. Medtem je tudi Evropska komisija podala pozitivno oceno ukrajinskega zahtevka za prvo redno izplačilo iz 50 milijard evrov vrednega svežnja makrofinančne pomoči. Ko bo izplačilo potrdil še Svet EU, bo lahko Kijevu izplačala skoraj 4,2 milijarde evrov. Skupaj bo tako iz finančnega instrumenta za Ukrajino izplačala 12 milijard.
Resolucijo so podprli tudi vsi evropski poslanci iz Slovenije, razen Branka Grimsa (EPP/SDS), ki ni glasoval.
Ne v mojem imenu. Brez mojega soglasja. Brez mojega jamstva.
Živi domorodni ljudje slovenskih dežel z zaskrbljenostjo opazujemo kaj se dogaja na domačem in evropskem političnem prizorišču. Zgroženi ugotavljamo, da nas vlada RS, poslanci RS ter slovenski poslanci v evropskem parlamentu s svojimi odločitvami in podpiranjem nadaljevanja ter razpihovanja vojne v Ukrajini pehajo v tretjo svetovno vojno. Evropska unija (EU) s svojimi odločitvami podpira in s tem prispeva k nadaljevanju ter zaostrovanju vojnega stanja med Ukrajino in Rusijo, kar ogroža vse države članice EU ter jih proti volji ljudi – državljanov EU potiska v morebitno vojno. Ostro nasprotujem tej sovražno-podpihovalni in vojno nastrojeni politiki ter zahtevam, da takoj odpokličete vse naše vojake, ki so v pripravljenosti zaradi vojne v Ukrajini, razglasite vojaško neodvisnost RS ter zaradi kršenja oziroma očitnega in nedopustnega odstopanja od 3.a člena Ustave RS sprožite postopke za čimprejšnji izstop RS iz Evropske unije in zveze NATO.
3.a člen Ustave RS namreč določa: » Slovenija lahko z mednarodno pogodbo prenese izvrševanje dela suverenih pravic na mednarodne organizacije, ki temeljijo na spoštovanju človekovih pravic in temeljnih svoboščin, demokracije in načel pravne države, ter vstopi v obrambno zvezo z državami, ki temeljijo na spoštovanju teh vrednot.«
Vstop Slovenije v zvezo NATO kot njene članice je temeljil na predpostavki, da je zveza NATO miroljubna obrambna organizacija, ki si prizadeva za ohranjanje miru na svetu. Vendar je sedaj že popolnoma jasno, da je situacija povsem drugačna, ter da je NATO agresivna vojaška zveza in podaljšek zunanje politike in geopolitike ZDA, ki s sprožanjem vojn po vsem svetu odpira možnosti ZDA za plenjenje naravnih in ostalih bogastev napadenih držav, ter bogatenje multinacionalk in kapitala, ki stoji za tem.
Glede na to, da je zveza NATO vojaška zveza, ki ne deluje z namenom zagotavljanja miru, temveč celo sproža ali razpihuje vojne in je podaljšek zunanje politike ZDA, je zavezništvo, oz. članstvo v tej zvezi v nasprotju s 3.a členom Ustave RS. Zveza NATO se je v zadnjih dveh letih izkazala kot razpihovalec vojnih stanj ter celo podpornik izvajanja genocida, kar je povsem v nasprotju z Ustavo RS, ki v 3.a členu predvideva in dovoljuje, da lahko Slovenija prenese del svoje suverenosti samo na tiste mednarodne organizacije, ki spoštujejo temeljne človekove pravice in svoboščine, demokracijo in načela pravne države.
Poleg tega trenutna nevzdržna situacija v neskladju tudi s 3. odstavkom 124. člena Ustave RS, ki določa: »Pri zagotavljanju varnosti izhaja država predvsem iz mirovne politike ter politike miru in nenasilja.« Od leta 2021 dalje zveza NATO zahteva od članic zveze NATO, da podpirajo vojno v Ukrajini, saj želi NATO razširiti svoje članstvo in teritorij še na območje Ukrajinske države. Tako bi z vstopom Ukrajine v zvezo NATO imela zveza NATO možnost postavitve svojih vojaških baz na njenem ozemlju, od koder pa bi lahko neposredno ogrožala Rusijo.
Vojna v Ukrajini se je glede na članke v mainstream medijih pričela februarja 2014 ter eskalirala na mednarodno raven v letu 2022. V kolikor pa želimo biti natančni, se je vojna pričela leta 2008, in sicer v Bukarešti, kjer so se sestali voditelji držav in vlad držav članic Severnoatlantskega zavezništva in sprejeli deklaracijo, v kateri je sledeče besedilo: »NATO pozdravlja evroatlantske težnje Ukrajine in Gruzije po članstvu v NATU. Danes smo se dogovorili, da bodo te države postale članice NATA. » NATO je s tem kršil dogovor med ZDA in Rusijo, da ne bo sprejemal v zvezo NATO držav, ki mejijo na Rusijo ter v teh državah postavljal svojih baz.
S postavitvijo baz v teh državah NATO neposredno ogroža varnost Rusije. Poleg tega NATO, skupaj z EU in njeno podporo ter razpihovanjem vojne v Ukrajini krši Helsinško sklepno listino (1.8.1975), v kateri je 35 držav (med njimi tudi pravna predhodnica RS, Jugoslavija) podpisalo deset temeljnih načel. V tej listini je pod 2. točko zapisano, da se bodo zavzemali za »vzdrževanje od uporabe in grožnje z uporabo sile«, pod 5. točko »miroljubno reševanje sporov« in 9. točko »sodelovanje med državami«. Evropska Unija ter države članice, ki so podpisale Helsinško sklepno listino s podpiranjem nadaljevanja vojne v Ukrajini kršijo vsaj te tri točke Helsinške sklepne listine. Iz tega izhaja, da je članstvo RS v zvezi NATO v neskladju z Ustavo RS kot njenim najvišjim aktom, zato zahtevam izstop iz zveze NATO in EU, ker ne uresničujeta ciljev Združenih narodov, izraženih v Ustanovni listini ZN, kot so ohranjanje mednarodnega miru in varnosti, razvijanje prijateljskih odnosov med državami in mednarodno sodelovanje.
Ker je zaradi trenutnih odločitev zveze NATO ter njenih vojaških potez mir ljudi živečih na administrativnem teritorialnem področju Republike Slovenije posredno ogrožen, zahtevam, da Vlada RS razglasi izstop iz zveze NATA in iz nje čimprej tudi pravno-formalno izstopi. Ker pa tudi zunanjepolitične poteze Evropske unije, s tem ko podpira nadaljevanje vojnega stanja v Ukrajini in financira nabavo orožja ter streliva zanjo in ne deluje v smeri prekinitve vojnega stanja ter razrešitve konflikta po mirni diplomatski poti, ogrožajo mir v Evropi (članicah EU) in s tem posledično tudi mir in življenja ljudi
živečih na administrativnem teritorialnem področju Republike Slovenije, zahtevam tudi izstop RS iz Evropske unije. Kot živa čuteča ženska
živeča na administrativnem teritorialnem področju Republike Slovenije vam sporočam, da govorite in odločate izključno v svojem imenu.
Nimate mojega pooblastila za odločanje v mojem imenu. Za svoje odločitve odgovarjate in jamčite izključno sami, saj s svojimi odločitvami oziroma soglašanjem z dejanji in odločitvami zveze NATO in EU ogrožate varnost slovenskih dežel, mir in s tem življenja ljudi na administrativnem teritorialnem področju Republike Slovenije.

3. člen Ustave RS je jasen: »V Sloveniji ima oblast ljudstvo.« Ta člen jasno določa, da ima oblast ljudstvo, ter da oblast ljudstvo izvršuje neposredno. Lahko postavijo svojo ljudsko vlado brez razpisa volitev. Domorodni živi ljudje živeči na administrativnem teritorialnem področju Republike Slovenije ne bomo pristali na to, da bodo naši bratje in sestre umirali zaradi interesov ZDA in NATA.

Ustava RS v 17. členu navaja: »Človekovo življenje je nedotakljivo.« V 63. členu navaja: »Protiustavno je vsakršno spodbujanje k narodni, rasni, verski ali drugi neenakopravnosti ter razpihovanje narodnega, rasnega, verskega ali drugega sovraštva in nestrpnosti. Protiustavno je vsakršno spodbujanje k nasilju in vojni.«
Če je človeško življenje nedotakljivo, če je protiustavno vsakršno spodbujanje k nasilju in vojni, zakaj bi morali slovenski vojaki na bojiščih ogrožati ljudi, ki ne predstavljajo grožnje niti slovenskim vojakom, niti njihovim družinam?

Potem je protiustavno tudi financiranje vojne.

Kaj ima večji pomen? Splošna deklaracija človekovih pravic ali obveznosti, ki jih je država sprejela v okviru mednarodnih organizacij oziroma z mednarodnimi pogodbami?

Splošna deklaracija človekovih pravic je nadrejena mednarodnim pogodbam (ki morajo v skladu s 3.a členom Ustave RS temeljiti na spoštovanju človekovih pravic in temeljnih svoboščin, demokracije in načel pravne države in RS je lahko v obrambni zvezi z državami, ki spoštujejo te vrednote), Zakonu o službi v slovenski vojski (ZSSloV).

Po Zakonu o javnih uslužbencih (ZJU-UPB1) so javni uslužbenci dolžni delovati po načelu:

a) zakonitosti (8. člen) – je zakonito financirati vojne drugod, zaradi mednarodnih pogodb (ki morajo v skladu s 3.a členom Ustave RS temeljiti na spoštovanju človekovih pravic in temeljnih svoboščin, demokracije in načel pravne države) in obrambnih zvez z državami, ki ne spoštujejo človekovih pravic in temeljnih svoboščin ?

b) častnega ravnanja (10. člen) - je častno podpirati države, ki izvajajo nad drugim narodom genocid?

c) dobrega gospodarjenja (14. člen) – je dobro gospodarjenje financirati vojne, če se domorodni ljudje na teritoriju RS težko preživljajo?

d) nepristranskosti (28. člen) – je nepristransko, če se predstavniki ljudstva odločajo tako, kot je všečno nekim velesilam?

Če financiranje vojne drugod ni zakonito, ima javni uslužbenec pravico reči »ne« sodelovanju v tem:

Po 94. členu (3) Javni uslužbenec lahko zahteva pisno odredbo in pisno navodilo, če meni, da bi izvršitev ustne odredbe oziroma navodila pomenila protipravno ravnanje oziroma povzročila škodo. (4) Javni uslužbenec lahko odkloni izvršitev odredbe oziroma navodila, če bi pomenila protipravno ravnanje. (5) Javni uslužbenec mora odkloniti izvršitev odredbe oziroma navodila, če bi pomenila kaznivo dejanje. (6) Javni uslužbenec je prost odškodninske in disciplinske odgovornosti, če je storil disciplinsko kršitev oziroma povzročil škodo z izvršitvijo pisne odredbe oziroma navodila nadrejenega ali z izvršitvijo ustne odredbe, če nadrejeni kljub njegovi pisni zahtevi ni izdal pisne odredbe oziroma navodila.

Kot živa čuteča ženska ne jamčim za fiktivno osebo, slamnatega človeka. Na volitvah s svojim avtogramom nisem dala soglasja t. i. izvoljenim predstavnikom ljudstva, uradnikom, poslancem in funkcionarjem za odločanje v mojem imenu in ne prevzemam nobenega jamstva za vaše odločitve.

Odrekam vam rezultate mojega dela, ker ne delujete v skladu z načelom dobrega gospodarjenja.



Lep pozdrav.



Varovana stranka, pooblaščenec, avtorizirana zastopnica osebe Lilijana Pozderec,

po varovalnem sporazumu RA 66623738 3 SI, domorodna prebivalka na administrativnem teritorialnem področju korporacije REPUBLIKA SLOVENIJA

UCC#1-308 :lilijana :pozderec, A. R.