Studio City je le vrh ledene gore na RTV Slovenija in slovenski levičarski medijski sceni, ki obvladuje več kot 90 odstotkov medijskega prostora in slovensko javnost dnevno vse bolj posiljuje z ideologijo ekstremne levice kot edino pravilno in zveličavno.
Studio City ne deluje v javnem interesu, saj v nasprotju s poslanstvom RTV Slovenija o javni televiziji nenehno zastopa interese ekstremne levice, zlasti Združene levice (ZL). Hkrati skrbi za profitni interes zasebne družbe, revije Mladina, za katero dela voditelj oddaje Marcel Štefančič jr. Še več, Štefančič z mlačno obravnavo sedanje Cerarjeve vlade zastopa tudi svoje zasebne družinske interese, saj njegova partnerka Zdenka Jagarinec dela kot glavna piarovka za Cerarjevo SMC.
Za levičarske ekstremiste, ki podpirajo aktualno peticijo »za javno televizijo, ki bo vredna svoje javnosti«, Studio City seveda ni niti najmanj problematičen, ker je ravno ta oddaja glavna piarovska izpostava za njihovo ideologijo. Kot vidimo iz naslovne teme Mladine o RTV Slovenija (11. 9. 2015), je lahko edina politika, ki obvladuje javno televizijo, politična struja ZL. Če ekstremni levičarji nimajo medijskega monopola na RTV Slovenija in ta ne vodi uredniške politike, ki je 100-odstotno usklajena z njihovimi prepričanji, zaženejo hajko. Najhuje je, da njihovem zgledu sledijo tudi drugi dominantni mediji pri nas.
Da Studio City deluje v ozkem interesu ekstremne levice, obstajajo številni dokazi: v ZL so se razglasili za prvoborce za pravice beguncev, naslovno temo v Mladini je o tem takoj pripravil Štefančič (4. 9. 2015) in čez nekaj dni z isto temo odprl novo sezono Studia City (7. 9. 2015). Lani je Štefančič sezono začel z Meščevim bojem proti privatizaciji, ki je bil vseskozi tudi glavni projekt Mladine, od njega pa je politično najbolj profitirala prav ZL. Podobno velja tudi za propagando za Sirizo: naslovnici Mladine o zmagi Sirize (30. 1. 2015) je takoj sledila identična obravnava v Studiu City (2. 2. 2015). Od januarja do poletnih počitnic so se skupaj z ZL in Sirizo med grško dolžniško krizo borili proti »stari Evropi« in proti »stari Nemčiji«, po počitnicah se ZL bori za »novo Nemčijo« v zvezi begunci, ker je vse, kar oni ideološko podpirajo, »novo«, in o tem ne dovolijo nobene javne razprave.
Boj proti neoliberalizmu in kapitalizmu je glavna mantra ZL, Mladine in Štefančiča, ki jo je v Studiu City prignal do absurda z iztočnico, češ da je neoliberalizem v neskladju s slovensko ustavo (25. 5. 2015). O tistem, kar podpira ZL, ni kritične razprave, ampak v oddaji nastopi kot edina resnica. Poglejmo si nekaj primerov: ZL predstavi pobudo za priznanje Palestine in tema je takoj na Studio City (17. 11. 2014); ZL se zavzame za pravice istospolnih in spremembo družinskega zakonika in tudi to se nemudoma uvrsti v Štefančičevo oddajo (16. 2. 2015); ZL pozove k odpisu dolgov najrevnejšim prebivalcem in že o tem razpravlja Štefančič (4. 5. 2015); ZL je proti sprejetju zlatega fiskalnega pravila in ukinitvi najvišjega dohodkovnega razreda in Luka Mesec takoj dobi besedo na Studio City (6. 7. 2015). Tudi kolumnisti v tej oddaji nastopajo bodisi kot ideološko trobilo ekstremne levice ali predstavniki Mladine. Bernard Nežmah seveda promivira Mladino, saj dela zanjo. Predsednik društva novinarjev in urednik na Večeru, Matija Stepišnik, zastopa ideje ekstremne levice, kar lahko vidimo tudi iz njegovih komentarjev na Studiu City. Še hujši primer je Igor Vidmar, ki je danes goreči zagovornik ekstremne levice in seveda ZL, še 2011 pa je podpiral enoodstotno družbo, ko je do zadnjega podpiral danes propadlo političarko Katarino Kresal.
Sep 18, 2015