Članek
Sodelavka za trženje po tujem spletu
Objavljeno May 19, 2015

Iščemo osebo ženskega spola, mogoče mlajšo, nekonvencionalno vsaj v razmišljanju, ki načelno nima nič proti fetišem, ki jo fetiši pri drugih ljudeh ne motijo, ki ji ne vzbujajo slabih občutkov.

Gre za prodajo nekaterih fetiš izdelkov, ki jih izdelujemo v Sloveniji, po svetovnem spletu na drugačen, manj konvencionalen način.

Večina ljudi si namreč omisli za promocijo izdelka ali storitve spletno stran (kako na ta način priti do velikega obiska, če vsi počno enako?)  ter verjetno še FB stran, kjer ljudje seveda veselo lajkajo napisan tekst in morebitne fotografije, kajti dati lajk nič ne stane, vzame pa največ tri sekunde časa. Koliko od njih pa oglaševano,  kar so videli na FB, tudi kupi, je druga, prodajalcem znana zgodba.

Skratka, FB stran je način promocije, ki ga uporabljajo vsi in je zaradi tega že nekaj časa neinovativen, dolgočasen, utrujajoč.

Nekateri na kakšno FB stran sploh nočejo iti. Pravijo, da iz principa, ali zato, ker tam nimajo kaj "pametnega" pričakovati. Ali, ker so mnenja, da splet ni zato, da vsemu,kar na spletu vidimo in preberemo, dajemo všečke in nevšečke. Tako nek, sicer uveljavljen način komunikacije z spletnimi obiskovalci, zagotovo po določem času začne dajati čedalje slabše rezultate. Prodajne rezultate namreč.

Nič ni in tudi ne more biti "zabetonirano" za vse večne čase. Tudi osebno sem popolnoma prepričan, da na tak način, ki ga uporabljajo praktično vsi (drugi), ne gre več naprej. Da je treba "bika zagrabiti za roge" drugače.

Ena manj uporabljanih možnosti trženja fetiš artiklov je verjetno sodelovanje na fetišem namenjenih forumih. Vsi taki forumi sicer ne dopuščajo linkov na spletne strani s ponudbo izdelkov, nekateri pa. Poleg tega je tak način manj agresiven, "ne teži", saj obiskovalec link/spletno stran klikne, ali pa ne. Večina verjetno vsaj prvič klikne, da vidi zakaj gre, da vidi, kaj je na tisti spletni strani.

Klikne, da vidi, ali gre le za suhoparne opise in slabe, neinventivne fotografije, ali pa gre mogoče za kaj več, mogoče tudi za kakšen zanimiv video, ki ima, za razliko od ogromne večine videov - celo idejo. Mogoče tudi za kakšno zgodb, kajti nekateri - ne boste verjeli - še vedno berejo. Berejo zgodbe, celo knjige.

Skratka, na nek način govorimo o zgodbi, o zgodbah, o tem, da ljudje za izdelkom še vedno radi vidijo (preberejo) zgodbo. Zgodbo izdelka, mogoče zgodbo izdelovalca izdelka.

Oseba, ki bi to delala, bi morala ta/tak projekt vzeti "za svojega", dodati s svoje strani mogoče še kakšno idejo, skratka "živeti" za projekt.

Seveda se tako "trženje" lahko dela kadarkoli, magari ponoči.

Projekt bi se peljal na angleško govorečem govornem področju/spletu, pa tudi na nemškem.

Na nemškem je "scena" že delno raziskana, vemo recimo, kje se lahko objavljajo taki oglasi (gre tudi  za klasične oglase na spletnih oglasnikih), ter kateri forumi dovolijo v temah malce več "propagande".

Koliko bi oseba zaslužila? Tega ne vem, nisem vedeževalka, to ne povedo celo, ko greš v današnjih časih na razgovor za službo.

Smo si pa tisti, ki smo "zadaj", izdelovalci izdelkov, edini, da je treba to enostavno narediti, realizirati. In videti, kakšne rezultate bo to prineslo.

Pa še to dobro vemo: dokler tega ne speljemo in nekaj časa ne vztrajamo, ne bomo vedeli, če tak (opisan) način kaj prinese.

Interesentke z solidnim znanjem angleščine ali nemščine, s sposobnostjo prijazne spletne komunikacije, mogoče tudi z malce sposobnosti prepričevanja, vabim, da se oglasijo na ZS,

ali na e-mail: lepotni.popravki@gmail.com.

Nato več v skype razgovoru, ali osebno v  Ljubljani.