Članek
V tej državi je vse v redu In to v najlepšem redu. Podjetja propadajo samo zato, ker so mediji žleht
Objavljeno May 13, 2015

Ogromno lahko pripomorete k temu, da se konča kriza v glavah, je včeraj svoj nagovor urednikom večine slovenskih medijev začel predsednik vlade Miro Cerar. Drži, brez dvoma. Vendar tako Cerar kot vsi pred njim, ne razume, zakaj mediji sledijo krvi, aferam in ne temu, kar se njemu zdi
relevantno. Seveda ni od nikogar terjal naj piše, da je v državi vse super in da bo s tem konec krize. Trkal je na družbeno odgovornost, javni interes in ostale floskule mimo vsakega bistva. Vsi mediji so v finančnih težavah. Ali zaradi krize, napačnih odločitev v preteklosti ali zaradi splošne spremembe trendov. V veliki meri pa gre za sistemsko težavo. Noben minister za kulturo se v zadnjih dvajsetih letih ni ukvarjal z mediji, vsaka vlada si je preprosto želela, da mediji izginejo. Nihče ni razumel novih, senzacionalističnih prijemov drugače kot da gre za nekaj usmerjenega, spodbujenega z nasprotne strani, dejansko pa gre za hipno reševanje lastne kože. Imamo slab medijski zakon, nelogično omejujemo konkuranco. Na drugi strani pa takšne absurde, da ima pri nas svojo radijsko frenvenco praktično vsaka občina, medtem ko ima denimo Norveška le 25 radijskih postaj. Dejansko, pri nas lahko v razvid medijev vpišeš vsako sranje.

Smo unikum v Evropi, ko gre 75 odstotkov vsega oglaševalskega denarja na televizije. Trg obvladujejo lobiji, ki obvladujejo podjetja v državni lasti in druge segmente javnega, ki vplivajo na preostali zasebni sektor. Kako naj razložim nekemu Francozu, da moram na tem trgu, ki ga država ne želi regulirati, a ga regulira bolj kot si misli, kot zaposlen v medijski družbi plačevati RTV prispevek, plačevati ga mora moje podjetje in vsi zaposleni. Da torej na tem trgu, ki ni reguliran, regulirano vzdržujem svojo konkurenco.

Dragi bralci. Mineva natanko leto dni od ukinitve podjetja Žurnal media, ki je čez noč zaprlo vrata. Glede na stanje na slovenskem trgu, logična odločitev avstrijskih lastnikov. Časopisa z najvišjo naklado ni več, novinarji pa smo se organizirali in ohranili spletni del blagovne znamke z
nekoč najvišjim dosegom v državi. Tu, kjer berete te vrstice. V to smo vložili lastna sredstva, plačujemo RTV prispevek in davke.

beri dalje ...