Članek
Mazda servis pri Avtotehna VIS - vaš zanesljiv partner za vzdrževanje Mazde
Objavljeno Mar 06, 2025

Mazda vozila so sinonim za inovativnost, zanesljivost in eleganco, a za ohranjanje njihovega vrhunskega stanja je ključen kakovosten servis. Avtotehna VIS, pooblaščeni serviser za Mazdo v Sloveniji, s sedežem na Celovški cesti 228 v Ljubljani, že vrsto let ponuja profesionalne storitve, prilagojene specifičnim potrebam te znamke. Z dolgo tradicijo, strokovno ekipo in uporabo certificirane tehnologije Avtotehna VIS zagotavlja, da vaša Mazda ostane v optimalni formi, ne glede na model ali starost vozila. V tem članku bomo raziskali, kaj ponuja Mazda servis pri Avtotehni VIS, zakaj je prava izbira za lastnike Mazdinih vozil in kako zagotavlja kakovostno vzdrževanje.

Avtotehna VIS je podjetje z bogato zgodovino na področju avtomobilskih storitev v Sloveniji, ki deluje kot pooblaščeni prodajalec in serviser za več priznanih znamk, vključno z Mazdo, Oplom, Peugeotom in Citroënom. Njihova poslovna enota v Ljubljani služi kot osrednja točka za stranke, kjer združujejo prodajo vozil z vrhunskim servisiranjem. Podjetje je zavezano k visokim standardom kakovosti, kar dokazujejo z uporabo originalnih Mazdinih nadomestnih delov in certificirane opreme, prilagojene zahtevam proizvajalca. Ekipa serviserjev in svetovalcev redno izpopolnjuje svoje znanje, da sledi najnovejšim tehnološkim inovacijam Mazde, kot je Skyactiv tehnologija.

Kaj ponuja Mazda servis pri Avtotehni VIS?

Mazda servis pri Avtotehni VIS zajema celovit nabor storitev, ki so zasnovane tako, da zadovoljijo vse potrebe vašega vozila. Redni servisni pregledi so temelj njihovega dela, saj vključujejo natančen pregled motorja, vključno s Skyactiv tehnologijo, zavornega sistema, vzmetenja, električnih komponent in drugih ključnih delov. Vsak obisk se začne s pogovorom s stranko, kjer se ugotovijo morebitne težave ali posebne zahteve, ki jih nato rešijo z uporabo sodobne diagnostične opreme in specializiranih orodij, prilagojenih Mazdinim modelom, kot so Mazda 6, CX-30 ali električni MX-30. Avtotehna VIS uporablja izključno originalna Mazdina motorna olja, maziva in nadomestne dele, kar zagotavlja, da vozilo ohranja svoje tovarniške specifikacije in dolgo življenjsko dobo.

Prednosti servisa pri Avtotehni VIS

Ena od ključnih prednosti Mazda servisa pri Avtotehni VIS je njihova specializacija kot pooblaščeni serviser, kar pomeni, da imajo poglobljeno znanje o Mazdinih tehnologijah, kot je Skyactiv motor ali napredni varnostni sistemi i-Activsense. Servisna ekipa uporablja certificirano opremo, ki omogoča hitro in natančno odkrivanje težav, kar zmanjšuje čas, potreben za popravila. Redno vzdrževanje pri pooblaščenem serviserju prav tako povečuje vrednost vozila ob morebitni prodaji, saj je v servisni knjižici dokumentirana zgodovina servisov. Fleksibilnost je še ena odlika njihovega pristopa. Stranke se lahko na servis naročijo prek elektronske pošte na info@avtotehna-vis.si, kjer po oddaji podatkov servisni svetovalec potrdi termin ali predlaga alternativnega, če je želeni čas zaseden.

Avtotehna VIS se odlikuje po visoki kakovosti storitev, ki jih izvaja z uporabo originalnih Mazdinih delov in certificirane tehnologije. Stranke cenijo profesionalnost ekipe, ki ne le odpravlja težave, temveč tudi svetuje o pravilnem vzdrževanju vozila, da se izognejo nepotrebnim stroškom v prihodnje. Hitrost in natančnost servisiranja sta pogosto pohvaljeni, saj omogočata, da se vozniki hitro vrnejo na cesto brez dolgih čakalnih dob. Izkušnje strank potrjujejo njihovo zanesljivost. Mnogi izpostavljajo prijaznost osebja in transparentnost – pred začetkom dela so stranke seznanjene s predvidenimi stroški in obsegom servisiranja, kar preprečuje neprijetna presenečenja.

Lokacija na Celovški cesti v Ljubljani je strateško priročna, saj je blizu obvoznice, kar omogoča hiter dostop iz različnih smeri. Stranke pogosto omenjajo tudi občutek zaupanja, ki ga dajejo certificirani serviserji, saj vedo, da je njihova Mazda v rokah strokovnjakov, ki razumejo specifičnosti znamke. Zavezani so k nenehnemu izboljševanju, kar dokazujejo z uporabo najnovejše tehnologije in rednim izobraževanjem ekipe.