Članek
Objavljeno May 22, 2014
INFO iz EU: Čeprav veliko držav zbira podatke o svoji študentski populaciji, analiza podatkov pogosto ni vezana na konkretne cilje, številne države pa ne vedo, ali njihova študentska populacija postaja bolj raznolika. Le redke države so določile cilje za izboljšanje dostopa do visokošolskega izobraževanja za ljudi iz premalo zastopanih skupin, npr. iz družin z nizkimi dohodki. V večini držav morajo visokošolske institucije predložiti informacije o zaposljivosti njihovih diplomantov, s čimer zagotavljajo kakovost. Toda podatki o sledenju diplomantov se še vedno zgolj redko uporabljajo za oblikovanje visokošolskih politik. Naloga mreže Eurydice je razumeti in pojasniti, kako so organizirani različni evropski izobraževalni sistemi ter kako delujejo. Mreža zagotavlja opise nacionalnih izobraževalnih sistemov ter primerjalne študije o specifičnih temah, kazalnikih in statistikah, s svojim delom pa želi spodbuditi razumevanje, sodelovanje, zaupanje in mobilnost na evropski ravni.