Članek
zgodovina CDC: korupcija in škandali - COVID PREVARA je krona korupcije in vseh škandalov
Objavljeno May 02, 2022

Ali je CDC-ju mogoče zaupati?

Postaviti vprašanje pomeni odgovoriti nanj in odgovor zagotovo ni lep.

Centri za nadzor bolezni (CDC) so bili ustanovljeni leta 1946 kot zaledna kvazivladna agencija z zanemarljivim proračunom in peščico zaposlenih, zadolženih za preprosto nalogo: »preprečiti širjenje malarije po državi«.

Petinsedemdeset let pozneje je metastaziral v več milijard dolarjev vrednega birokratskega velikana, ki nadzira in nadzoruje skoraj vse vidike programov, politik in praks javnega zdravja po Združenih državah.

CDC je primarna ameriška nacionalna agencija za javno zdravje, ki ima nalogo "zaščititi Ameriko pred grožnjami za zdravje in varnost" in oglašuje, da bo "povečala zdravstveno varnost našega naroda".

Smernice in priporočila CDC določajo standarde za splošno medicino v Ameriki in veljajo za dejanska pravila, po katerih morajo delovati oddelki za javno zdravje in večina institucij po vsej državi.

CDC obljublja ameriškemu ljudstvu, da bo:

skrben upravljavec sredstev, zaupanih naši agenciji, vse odločitve o javnem zdravju temeljiti na najkakovostnejših znanstvenih podatkih, ki so izpeljani odprto in objektivno, ter postavljati koristi za družbo nad koristi za našo institucijo.

Ta visokoumna izjava o poslanstvu daje vtis, da bo CDC predvsem marljivo in pošteno delal za zaščito zdravja vseh Američanov. Natančen pregled zgodovine CDC in trenutnega načina delovanja kaže na močno nasprotje med temi plemenitimi besedami in tem, kako CDC dejansko deluje.

OZ JE GOVORILA

»CDC ima med zdravniki izredno verodostojnost, v veliki meri zato, ker se na splošno domneva, da agencija ni pristranska v industriji. Finančni posli z biofarmacevtskimi podjetji ogrožajo ta ugled."

Marcia Angell, nekdanja glavna urednica New England Journal of Medicine

V glavnem medijskem vrtincu dvomi o državni religiji odlokov in smernic CDC trdno pristanejo v taboru »zarotnikov«, obtoženih čarovništva ali neke vrste srednjeveškega medicinskega šarlatanstva.

V glavah mnogih Američanov CDC predstavlja zadnjo besedo o »vseh zadevah, povezanih z zdravjem«. Dvomiti o tej vsemogočni birokratski agenciji pomeni izpodbijati svete zdravstvene zapovedi in dvomiti v samo zdravstveno ustanovo.

Splošno sprejeto prepričanje o CDC trdi, da je vladna agencija, ki deluje zunaj odnosov zdravstvene industrije in posledično deluje brez denarnih interesov sektorja zdravstvenega upravljanja. Nič ne more biti dlje od resnice.

Kljub temu ugledu nadaljnji pregled razkrije, da CDC še zdaleč ne dosega svojega navedenega namena. Ker sta se obseg in proračun te agencije z leti povečala, vključno z vojno skrinjico korporativnih prispevkov, se moramo vprašati: »Ali CDC izpolnjuje svoje poslanstvo varovanja javnega zdravja ali je zdaj le še ena napihnjena kvazivladna organizacija? agencija, ki deluje v imenu svojih donatorjev?«

V nasprotju s svojo zavrnitvijo odgovornosti, da »CDC ne sprejema komercialne podpore«, je British Medical Journal (BMJ) leta 2015 poročal, da »CDC res prejema milijone dolarjev v industriji daril in financiranja, tako neposredno kot posredno«.

Peticija, ki jo je leta 2019 vložilo več nadzornih skupin, trdi, da je trditev CDC, da je brez trgovanja z vplivi in ​​da »nima finančnih interesov ali drugih odnosov s proizvajalci komercialnih izdelkov«, »nesporno napačna«.

Peticija gre še korak dlje, v kateri trdi, da CDC "ve, da so trditve napačne, ker ima postopke za obravnavo, od koga in v kakšnih okoliščinah sprejema milijone dolarjev od sodelavcev, vključno s proizvajalci komercialnih izdelkov."

To obtožbo podpira več primerov iz poročila CDC o aktivnem programu.

Na primer, Pfizer Inc. je od leta 2016 fundaciji CDC prispeval 3,435 milijone dolarjev za program za preprečevanje kriptokokne bolezni.

Programi, kot so ti, so postali običajni že leta 1983 predvsem zaradi pooblastila kongresa, ki je CDC omogočilo sprejemanje "zunanjih" daril:

brezpogojno ... v korist [javnega zdravstva] ali za izvajanje katere koli njene funkcije."

Kljub opozorilu, da morajo biti te donacije usmerjene v javno zdravje, je v resnici ti prispevki povezani. Kot je bilo že omenjeno v poročilu BMJ, se sredstva Pharma, dana CDC za posebne projekte, vrnejo v žepe Pharma prek trženja in prodaje.

Odprtina financiranja, ki se je začela z dovoljenjem kongresa, bi se v polnem razmahu odprla desetletje pozneje, z ustanovitvijo fundacije CDC.

NOTRANJE TEŽAVE

Leta 2016 je skupina zaskrbljenih višjih znanstvenikov iz CDC napisala pismo takratni vodji osebja CDC Carmen Villar, v kateri trdi, da na CDC "vplivajo in oblikujejo zunanje strani ... [in to] postaja norma in ne redka izjema .”

Prestopke, navedene v tem pismu, vključujejo: »vprašljive in neetične prakse«, »prikrivanje netočnih presejalnih podatkov« in »spremenjene definicije in obdelani podatki, da bi bili rezultati videti boljši, kot so bili«.

Znanstveniki so še ugotovili, da je CDC "v bistvu zatajil [ugotovitve], da se mediji in/ali kongresno osebje ne bi zavedali težav" in "osebje CDC [se je] potrudilo odložiti FOIA in ovirati kakršno koli preiskavo. ”

Obtožnica je tudi trdila, da so imeli predstavniki CDC "nepravilna razmerja" s pravnimi osebami, kar je nakazovalo na neposredna nasprotja interesov.

Medtem ko so se kritike CDC v zadnjih letih povečale, pogled nazaj na njihovo zgodovino razkrije dolg seznam kršitev in vprašljivih praks.

škandali smo mi

CDC je že leta 1976 pripravljal množične medicinske teroristične kampanje, da bi pridobil več sredstev in upravičil programe množičnega cepljenja. Zloglasni škandal s prašičjo gripo iz leta 1976 je skušal cepiti 213 milijonov Američanov za pandemijo, ki ni obstajala. Do takrat, ko je program konec leta 1976 propadel, je bilo 46 milijonov Američanov po nepotrebnem injiciranih – kljub spoznanju, da so nevrološke motnje povezane s cepivi. To je povzročilo na tisoče neželenih dogodkov, vključno z na stotine primerov Guillain-Barrejevega sindroma.

To prevaro je Mike Wallace natančno razkril v 60 minutah.

Na začetku programa množičnega cepljenja je dr. David Sencer – takratni vodja CDC –, ko so ga na nacionalni televiziji nagovarjali, priznal, da je bilo po svetu prijavljenih le »več primerov [prašičje gripe] in nobeden ni bil potrjen«. Na vprašanje, ali je naletel na "kakšne koli druge izbruhe prašičje gripe kjer koli na svetu", je odkrito odgovoril: "Ne."

Program je šel naprej.

V nasprotju z javno izraženim položajem CDC kot "zaščitnika javnega zdravja" bi ta vrsta kršitev postala standardni operativni postopek in služila kot predloga za prihodnje izmišljene pandemije.

Čedalje več škandalov bi opredelilo obstoj CDC.

Leta 1999 je bil CDC obtožen, da je napačno porabil 22,7 milijona dolarjev, namenjenih za sindrom kronične utrujenosti. Vladni revizorji so povedali, da ne morejo ugotoviti, kaj se je zgodilo s 4,1 milijona dolarjev tega denarja, CDC pa ni mogel pojasniti, kam je šel denar.

Leta 2000 je agencija v bistvu lagala kongresu o tem, kako je porabila 7,5 milijona dolarjev, ki so bili dodeljeni za raziskave hantavirusa. Namesto tega je CDC večino tega denarja preusmeril v druge programe. "Eden od uradnikov je dejal, da je zaradi knjigovodskih praks CDC skoraj nemogoče izslediti skupne preusmeritve, vendar je ocenil, da so preusmeritve vključevale več milijonov dolarjev."

Leta 2009 je bil sredi zdaj zloglasne prevare o prašičji gripi H1N1 prisiljen CDC odpoklicati 800.000 odmerkov cepiva proti prašičji gripi za otroke zaradi pandemije, ki se nikoli ni uresničila.

Leta 2010 je kongres odkril, da je CDC »zavestno ogrožal prebivalce DC glede svinca v pitni vodi«. Poročilo kongresa je ugotovilo, da CDC ni ustrezno opozoril prebivalcev na visoke ravni svinca v pitni vodi DC in "je pustil javnozdravstveno skupnost z nevarnim in napačnim vtisom, da je voda, onesnažena s svincem, varna za pitje otrok."

Leta 2016 je The Hill poročal o dveh škandalih na CDC. Ena je vključevala »prikrivanje« »slabe uspešnosti programa za zdravje žensk, imenovanega WISEWOMAN«. Obtožbe so trdile, da so bile znotraj programa "definicije spremenjene in podatki 'kuhani', da bi bili rezultati videti boljši, kot so bili", CDC pa je te informacije aktivno zatajil.

Drugi škandal je vključeval vezi med Coca-Colo in dvema "visokouvrščenima" uradnikoma CDC. Dva znanstvenika sta bila obtožena manipulacije študij o varnosti brezalkoholnih pijač, polnih sladkorja. Dva dni po tem, ko so bile te povezave razkrite, se je eden od obtoženih znanstvenikov CDC upokojil.

Te škandale je na dan razkril CDC Scientists Preserving Integrity, Diligence and Ethics in Research ali CDC SPIDER.

Kot del svoje izjave so ti znanstveniki pripomnili:

na naše poslanstvo vplivajo in oblikujejo zunanje stranke in lopovski interesi... Najbolj nas skrbi, da postaja to norma in ne redka izjema."

Njihove pritožbe so bile vložene anonimno "iz strahu pred maščevanjem".

Še en neprijeten, a učbeniški primer incestuozne narave Big Pharma's Revolving Door je bil primer nekdanje vodje CDC Julie Gerberding. Kot direktor CDC od leta 2002 do 2009 je Gerberding "prepeljala Merckovo zelo kontroverzno in zelo donosno cepivo Gardasil skozi regulativni labirint."

Od tam se je preselila na prijeten in zelo donosen položaj predsednice Merckovega oddelka za cepiva in je imela dovolj sreče, da je ob primernem času unovčila svoje delnice Mercka.

Še en v seriji škandalov o tajnem dogovarjanju je leta 2018 prizadel CDC, ko je bila direktorica Brenda Fitzgerald prisiljena odstopiti, saj so jo zalotili pri nakupu delnic v podjetjih za cigarete in nezdravo hrano, prav podjetjih, ki jih nadzoruje CDC.

CDC IN INDUSTRIJA CEPIV

Čeprav CDC ne ureja farmacevtske industrije, imajo politike in priporočila agencije globoke posledice za proizvajalce zdravil. Nikjer to ni bolj očitno kot nacionalna politika cepljenja – zlasti razpored cepljenja otrok in mladostnikov CDC.

Kljub spodbujanju najbolj agresivne kampanje cepljenja na svetu dejstva na terenu kažejo bistveno drugačno realnost kot oglasi CDC, bi nas navedli, da verjamemo v učinkovitost te kampanje.

Z razširjenim razporedom cepljenja ni nobenih očitnih pozitivnih učinkov na zdravje otrok, ki ne spremljajo nepričakovanih prihodkov v farmacevtski industriji. Kronična bolezen pri ameriških otrocih se je v zadnjih 40 letih povzpela s 6 % na 54 % in Združene države imajo obžalovanja vredno priznanje najvišjih stopenj umrljivosti dojenčkov v razvitem svetu.

Nekateri poudarjajo, da CDC trenutno deluje kot glavni agent za prodajo in trženje cepiv za Big Pharma, ki kupuje, prodaja in distribuira cepiva, čeprav ima agencija neposreden navzkrižje interesov, saj ima več patentov za cepiva in različne vidike tehnologij cepiv. Poleg tega se CDC predstavlja kot nevtralno znanstveno telo, ki ocenjuje varnost cepiva, medtem ko Američanom zahteva povečane odmerke cepiva.

Čeprav CDC ne prodaja cepiv neposredno, prejema licenčnine od podjetij, ki pridobijo licence za svoje tehnologije.

Pri tej shemi ima pomembno vlogo Svetovalni odbor CDC za imunizacijske prakse (ACIP). 12-članski odbor ACIP ima izjemen vpliv na zdravje skoraj vseh državljanov ZDA, saj je organ, ki je zadolžen za "dopolnitev in/ali spreminjanje nacionalnega urnika cepljenja."

CDC in različni člani tega odbora, v tem, kar lahko dobrodelno imenujemo "navzkrižje interesov", so trenutno lastniki vrste patentov za cepiva in so imeli koristi od tega. Sem spadajo patenti cepiv za gripo, rotavirus, hepatitis A, antraks, virus zahodnega Nila, SARS, mrzlico Rift Valley in številne druge pomembne bolezni.

Drugi patenti, ki jih ima CDC, zajemajo različne aplikacije tehnologij cepiv, vključno s cepivi z nukleinsko kislino za preprečevanje okužbe s flavivirusi, sistemi za dovajanje aerosolov za cepiva, adjuvansi, različne metode testiranja cepljenja, nadzor kakovosti cepiva in številne druge dodatke za cepivo.

CDC IN COVID: POT V PEKEL COVIDA JE TLAKOVANA S PRIKRIVANJEM CDC

Poleg tega, kot ima najbolj podli pisatelj svoje bralce, tako ima največji lažnivec svoje vernike; in pogosto se zgodi, da če je laž verjeti le za eno uro, je opravila svoje delo in zanjo ni več priložnosti. Laž leti, resnica pa šepa za njo; tako da je prepozno, ko se ljudje ne zavedejo; Šala je konec in Zgodba je imela svoj učinek.

Jonathan Swift

Kot osrednja organizacija, ki je bila pooblaščena za "zaščito Amerike pred grožnjami za zdravje, varnost in varnost," je bil CDC predstavljen kot njegova najpomembnejša naloga v svoji kontroverzni zgodovini, ko se je kriza Covida leta 2020 razširila na obale Združenih držav.

CDC bi se preusmeril v hiperpogon, ki bi ponujal vse vrste nasvetov, smernic, predpisov, odlokov in zakonov, ki vplivajo na skoraj vse vidike življenja po vsej državi. Večina teh odlokov je predstavljala radikalno odstopanje od prejšnjih epidemioloških načel.

Med to eksistencialno "krizo" bi CDC sprožil izjemno kampanjo spreminjanja in spreminjanja predpisov. Ta napad novih »smernic« je vključeval pokrivanje obraza, socialno distanciranje, sledenje stikom, karanteno in izolacijo, testiranje na Covid, potovalne predpise, zapiranje šol, poslovne postopke – le malo v vsakdanjem življenju ni bilo pod vplivom in nadzorom strojev CDC.

Noben kamen ni ostal nemikroupravljan – celo vsakdanja naloga umivanja rok je bila preoblikovana v 4 strani baročni ritual, vključno z videom, v skladu s smernicami CDC. Zdelo se je, da edina stvar, ki sta bila v »strokovnih smernicah« CDC v tem trenutku poučevanja izpuščena, sta bila prehrana in vadba.

SPREMINJAJTE S SPREMINJANJEM ZNANOSTI™

Ta napad ediktov in definicij se je tedensko spreminjalo in ustvarjalo ozračje zmede in kaosa. Na vprašanje, bi CDC strogo razglasil, da je "znanost dorečena."

Ko je bilo to politično smotrno, so preoblikovali svoje protokole in umetelno trdili, da je znanost stalno v razvoju.

Standardne definicije so postale zamenljive, ko so bile primerne.

Medtem ko se je najbolj vidno in sporno prikrivanje nanašalo na učinkovitost mask – na desetine primerjalnih študij je jasno ponazorilo njihovo neučinkovitost in škodo –, je bilo veliko bolj poglobljenih in motečih manipulacij, ki so izhajale iz vedno spreminjajočega se peska na sedežu CDC.

Eden najbolj osupljivih primerov dvoličnosti CDC se je zgodil 24. marca 2020, ko je CDC spremenil uveljavljene protokole o tem, kako bo vzrok smrti zdaj naveden v smrtnih listinah, izključno za COVID-19.

Ta na videz benigna sprememba je postala prelomni trenutek, ki je sprožil proces, s katerim bi bilo veliko smrti napačno kodirano kot U07.1 COVID-19. To je povzročilo množično napačno pripisovanje smrti zaradi COVID-19, je bilo uporabljeno za povečanje strahu in uporabljeno kot opravičilo za uveljavljanje drakonskih Covid politik.

Kritiki so pozvali k popolni reviziji CDC in ugotovili, da so bile »te spremembe v opredelitvi, zbiranju in analizi podatkov narejene samo za Covid« v nasprotju z zveznimi smernicami. CDC je v izjavi za Reuters dejal:

14. marca je prilagodil podatke o umrljivosti svojega sistema COVID Data Tracker, ker je njegov algoritem pomotoma štel smrti, ki niso bile povezane s COVID-19.

Dve leti po problematični spremembi certificiranja bi CDC začel postopek odstranjevanja več deset tisoč iz svojega števila smrtnih žrtev Covida.

CEPIVO COVID

Ko se je kriza Covid razpletla, so vse dolge in vijugaste ceste končale na istem mestu: eksperimentalne genske terapije mRNA, ki so bile prodane kot „cepiva“ in oglaševane kot rešitev za rešitev te „krize“. zaupanja vreden vladni organ in glavni predstavnik trženja, je bil zadolžen, da vodi državo do varnejših obal in da ameriški javnosti proda najnovejšo Pharmino kravo.

Za prodajo teh eksperimentalnih injekcij se je CDC zanašal na vedno priročno marketinško mantro »varno in učinkovito«. V skladu s preteklimi manevri so bila sporočila CDC o injekcijah mRNA kaotična, čeprav niso bila popolnoma dvolična.

Določene težave so se pojavile skoraj takoj, ko je bilo ugotovljeno, da je ta prodajna točka odvisna od napačnih načrtov študij in podatkov, ki so bili jasno masirani in manipulirani.

Isti CDC, ki je prvotno oznanjal injekcije Covida, kot da lahko "ustavi prenos", se je nenadoma obrnil in priznal, da ne morejo.

Ko je bila uvedba "cepiva" v polnem teku, je CDC v resnici prezrl vse opozorilne znake.

Varnostni signali so že januarja 2021 kazali na morebitne nevarnosti teh kontroverznih injekcij. Neželeni učinki so bili bodisi podcenjeni bodisi popolnoma prezrti. Tudi analiza tveganja in koristi ni bila obravnavana, čeprav so podatki naslikali ne tako rožnato podobo »varnega in učinkovitega«.

Ugled CDC je še enkrat udaril, ko so poročali, da so bili veliki deli podatkov o Covidu skriti pred javnim nadzorom in neodvisnimi analizami. To je prispevalo k kopici škandalov s politiko pandemije in dodatno omadeževalo CDC-jev videz kot zanesljivo javnozdravstveno agencijo.

POSTSCRIPT

Zgodba o kleptokraciji CDC je vzporedna z zgodbo o sodobnih vladnih institucijah ZDA. Od svojih skromnih začetkov kot agencija z nalogo upravljanja močvirja se je izrodila v napihnjeno birokracijo, ki je postala polnopravni član močvirja.

Da CDC Američanom ne govori resnice o pomembnih zadevah javnega zdravja, je očitno. Ni presenetljivo, da ankete kažejo, da je zaupanje javnosti v CDC močno upadlo in po mnenju mnogih je nekdaj častni balon agencije počil.

Obtožbe o korupciji CDC ne obstajajo več izključno v skeptičnih glavah vladnih kritikov; postale so običajne obtožbe, podprte z gorami lahko dostopnih dokazov. Zarota ni potrebna, saj je vrsta škandalov zaznamovala »običajno poslovanje« v CDC.

"Ali lahko zaupamo CDC?"

Če želite najti odgovor, postavite drugo vprašanje.

"Kdo je lastnik CDC?"