Dr. Andraž Teršek: https://www.iusinfo.si/medijsko-sredisce/kolumne/296107?fbclid=IwAR1dX0VTGooOjA0ZwO3FO0s09bQE1JKVMGXimvVtbXRmVnYt6sh4xGs-lZQ
Od 22.05. in 28.05.2022 so se ministri za zdravje sestali v Ženevi na 75. zdravstveni skupščini (WHA), ki je organ odločanja SZO ali WHO o vsem, o čemer njen generalni direktor ne sme odločati sam.
Glavni rezultat tega srečanja je bila ponovna izvolitev Tedrosa Adhanoma Ghebreyesusa za generalnega direktorja za nadaljnjih pet let. Farmacevtska industrija se tega zelo veseli, toliko manj pa Etiopija
KAJ SO GLAVNI ZAKLJUČKI TEGA SREČANJA, KI SO POMEMBNI ZA VSE NAS
Kot sem že objavila takrat, ko se je šele šušljalo, je od 13 predlaganih amandmajev IHR (Mednarodnega zdravstvenega pravilnika), ki jih je vložila ameriška administracija že januarja 2022, ostala le ena točka, sicer najmanj škodljiva. Skrajšali so rok, v katerem lahko država pisno obvesti SZO, da ne želi uporabljati spremembe Mednarodnega zdravstvenega pravilnika (IHR) iz 18 na 6 mesecev.
Ostali predlogi, ki so vključevali zelo drastična pooblastila generalnega direktorja SZO in regionalnih direktorjev za skoraj samovoljno razglasitev različnih vrst izrednih zdravstvenih razmer, ne da bi jim bilo treba vključevati vlad, niso bili sprejeti. Niso pa bili sprejeti zato, ker so bili svetovni protesti in odziv svetovne javnosti preveliki, in to kljub popolnem molku main stream medijev.
Tudi med samim potekom skupščine ni bilo prav nobenih poročil o tem, kako je potekala razprava o reformi mednarodnega zdravstvenega pravilnika (IHR) in kaj je bilo v zvezi s tem odločeno- ne v medijih in ne v SZO. Kot da bi bila pandemska politika nekaj, kar širše javnosti ne zanima ali pa je ne bi smelo zanimati.
Šele predzadnji dan, 27. maja, je bilo v dnevnem povzetku SZO za medije mogoče prebrati, da so se delegati dogovorili o spremembi IHR, po kateri naj bi prihodnje spremembe predpisov začele veljati šele po enem letu namesto prejšnjih dveh. To je bil v okrnjeni obliki predlog iz reformnega dokumenta ameriške vlade. Mimogrede je bilo omenjeno, da je bil "v začetku tedna" že sprejet "celovit postopek za pripravo prihodnjih sprememb IHR".
Sum, da je predlog ZDA zaenkrat propadel, ne da bi SZO to priznala in da bi mediji o tem želeli poročati, je potrjen. Ob koncu srečanja 28. maja je bilo na spletni strani Health Policy Watch mogoče prebrati prvo obsežno poročilo, čeprav precej olepšano, iz katerega je bilo mogoče razbrati, kaj se je zgodilo. Namen Health Policy Watch je obveščati oblikovalce zdravstvene politike, zlasti v državah v razvoju. Spletno revijo financirajo sklad Wellcome Trust, ki je izjemno vpliven na področju zdravstvene politike, in druge fundacije.
Brez izrecne navedbe predloga ZDA navaja:
"S sklepi, sprejetimi ta teden, se je začel postopek za posodobitev nejasnih in pogosto posrednih določb IHR iz leta 2005, medtem ko se nadaljujejo pogajanja o širšem sporazumu o pandemiji. V začetku tedna je postopek naletel na nepričakovan odpor nekaterih držav, vključno s skupino afriških držav, ki so se bale, da bodo spremembe IHR sprejete brez zadostnega nadzora ali možnosti sodelovanja."
V prispevku z dne 25. maja je bil portal Health Policy Watch bolj odkrit in je priznal, da so predlogi ZDA zelo daljnosežni in zato nimajo možnosti za soglasje.
Dejstvo pa je, da so se uprle številne afriške države na čelu z Botcvano, Kitajska in na presenečenje ZDA tudi Iran.
VENDAR ODLOŽENO NI OPUŠČENO
Čeprav tokrat velika želja svetovne farmacevtske mafije, Tedrosa in Komisije EU po večjih pristojnostih SZO ni bila uresničena, prizadevanja za njeno izpolnitev še niso zaključena. Točke, ki so bile zavrnjene se lahko ponovno obravnavajo na vsaki letni skupščini, priprava besedila za predložitev v letu 2023 pa se nadaljuje.
Zaradi zmage v tej bitki, vojna še ni dobljena
EU komisija, ki ima v mislih le interese mednarodnega finančnega kapitala želi, da bi SZO lahko nalagala predpise na področju zdravja, saj sama tega ne more storiti, ker na tem področju velja načelo soglasja.
Oglasil se je tudi ameriški sekretar za zdravje Loyce Pace:
"Če se to ne bo zgodilo ta teden, se ne bomo ustavili. Še naprej si bomo prizadevali za dosego našega cilja."
Pričakovati je, da bodo zdaj pritiskali na neodzivne države z obljubami in grožnjami. Po poročanju Health Policy Watch naj bi po dogovorjenem časovnem načrtu vse države do septembra pripravile svoje predloge reform, na podlagi katerih bo do januarja pripravljeno poročilo. Leta 2023 bodo potekala pogajanja in novoustanovljeni odbor za reformo IHR reda bo pripravil svoje predloge. Odločitev bi bila nato sprejeta leta 2024.
STA REŠITEV ODLOČITEV BRAZILIJE IN KITAJSKE
Čeprav sta Ruska federacija in Brazilija pred kratkim izjavili, da se ne bosta nikoli pridružili sporazumu, ki bi Svetovni zdravstveni organizaciji podelila pravice nad pristojnostmi teh držav in ne le priporočil, kot je veljalo do sedaj, to v EU žal ne pomaga. Leta 2024 bi morala proti besedilu glasovati večina od 194 držav članic, na kar imamo še manjši vpliv kot na javno mnenje v državah, v katerih živimo.
ZAKAJ JE PREVZEM PRISTOJNOSTI ŠE POSEBEJ NEVAREN
Prevzem pristojnosti SZO nad državami je izredno nevarno tudi iz razloga, ker je SZO v zadnjih desetletjih prevzela velika farmacija, ker se je njen vpliv z neoliberalno ideologijo zasebno-javnega partnerstva vedno bolj krepil. Danes 80% finančnih sredstev SZO prispevajo farmacevtska podjetja in delničarji ter nevladne organizacije. Članarine držav predstavljajo le 20%, tako da je kristalno jasno, kdo odloča.
Ker je proces privatizacije SZO dosegel točko, ki je ni več mogoče preseči, je zahteva po izstopu iz SZO neizbežna. To bi zunanjemu svetu jasno pokazalo, da je SZO le orodje velike farmacevtske družbe za povečevanje dobička in nič drugega.
KAJ LAHKO NAREDIMO
Naša naloga je sedaj, da se upremo in izrečemo glasen NE
1. SKRAJŠANJU ROKA ZA VLOŽITEV UGOVORA ZOPER UPORABO
SPREMEMB IHR
2. SPORAZUMU GLEDE PANDEMIJ
Naša osnovne sile bi morale biti usmerjene k temu, da čimprej izstopimo iz SZO
KAKO LAHKO TO STORIMO
- Obveščajmo ljudi
- Podpisujmo peticije
- Pisno in ustno obvestite o namenih SZO poslance
- Protestirajmo na ulicah
Prispeva lahko prav vsak
Avtorica besedila: Tjaša Vuzem 1.6. 2022
JAVNI POZIV DRŽAVLJANOV GLEDE SKLENITVE GLOBALNEGA SPORAZUMA S SVETOVNO ZDRAVSTVENO ORGANIZACIJO
Globalni sporazum, po katerem bi Svetovna zdravstvena organizacija (SZO, angl. WHO) v določenih, a vendar povsem nespecificiranih ter nejasnih okoliščinah prevzela izključne (suverene) oblastne pristojnosti in s tem suvereno Republiko Slovenijo spravila v podrejen položaj, bo izrazito neustaven. Republika Slovenija namreč zgolj s podpisom nekega ministra vsakokratne izvršilne oblasti pravno veljavno ne more in ustavnopravno ne sme prenesti kateregakoli dela lastne suverenosti na katerokoli pravno entiteto, oziroma se ji na ta način ne more in ne sme odpovedati.
Aktualno ter bodočo Vlado Republike Slovenije ter aktualnega in bodočega ministra pristojnega za zdravje ter z njegove strani pooblaščene osebe javno opozarjamo, da nihče ni nad Ustavo Republike Slovenije. Izvršilna oblast ali njen del, glede na državno ureditev nima nikakršnih pristojnosti, pooblastil, oziroma mandata državljanov za predajo ali krnitev suverenosti Republike Slovenije za račun katerekoli mednarodne organizacije, kaj šele organizacije, ki je dejansko postala globalni farmacevtski konglomerat.
j a v n o s p o r o č a m o :
V kolikor pooblaščeni predstavnik vsakokratne izvršilne oblasti Republike Slovenije ne bo eksplicitno in pravočasno zavrnil pristop Republike Slovenije k globalnemu sporazumu s SZO ali bo podpisal kakršenkoli dokument s katerim bo prenesel suverenost odločanja Republike Slovenije na to organizacijo v katerihkoli okoliščinah, bomo takšen podpis šteli za samovoljno dejanje, v primeru nepravočasne eksplicitne zavrnitve pristopa, v kolikor je ta potrebna, pa za opustitev dolžnega ravnanja posameznika oziroma dela izvršilne oblasti.
Posledično bosta nepravočasna zavrnitev pristopa ali podpis dokumenta s katerim bi Republika Slovenija pristopila k noveliranemu globalnemu sporazumu s Svetovno zdravstveno organizacijo pomenila pravno neveljaven in nezavezujoč akt za državljane Republike Slovenije kot nosilce oblasti v državi;
V Ljubljani, dne 11.05.2022
1. Odvetnik Domen Gorenšek
2. Dr. Andraž Teršek
3. Dr. Boštjan M. Zupančič
4. Barbara Zavolovšek, sodnica
5. Alenka Jazbinšek Žgank, sodnica
6. Gordana Malović, sodnica
7. Barbara Polanec, sodnica
8. Lidija Zidanšek, sodnica
9. Petra Krajnc, sodnica
10. Odvetnica Mojca Pogačar
11. Odvetnica Alojzija Slava Alič
12. Odvetnica Aleksandra Vidovič
13. Odvetnica Karin Abramušić
14. Odvetnik Tomaž Avsenik
15. Odvetnik Peter Železen
16. Odvetnik Peter Butinar
17. Odvetnik Aleš Novak
18. Odvetnik Matjaž Markelj
19. Akad.prof.dr. Marko Snoj, SAZU
20. Eva Marn, mag.prav., mednarodna pravnica
21. Doc.dr. Alojzij Juvanc, univ.dipl.inž.grad.
22. Gorazd Kocijančič, univ.dipl.fil., prevajalec, pesnik
23. Tomaž Mastnak, univ.dipl.soc.
24. Mag. Branko Gradišnik, pisatelj, prevajalec
25. Andrej Detela, fizik, znanstvenik, pisatelj
26. Doc.dr. Polona Petek, AGRFT
27. izr. prof. dr. Mateja Habinc, FF UL
28. Dr. Maja Lavrač, izr.prof.sin.
29. dr. Jože Starič, dr.vet.med.
30. Dr. Urša Zabukovec, prevajalka
– s podpisom nove pogodbe, objavljene 1.12.2021, bi Svetovna zdravstvena organzacija (SZO) dobila novo vlogo. Postavljena bi bila nad nacionalne zakone in ustave držav članic.
– njena priporočila bi s tem postala zakonsko obvezujoča, posledično pa bi države članice popolnoma izgubile svojo suverenost o odločanju o ukrepih v primeru pojava nalezljivih bolezni, naravnih nesreč, klimatskih sprememb ali vojne.
– takšna pozicija bi SZO omogočala številne možnosti zlorab.
– danes se SZO financira iz dveh glavnih virov: članarin držav članic, ki pokrijejo manj kot 20 % vseh finančnih virov in prostovoljnih prispevkov držav članic in privatnih donatorjev. Večino denarja dobi iz prostovoljnih prispevkov držav članic. Prispevek je ovrednoten z izračunom, ki temelji na bruto domačem proizvodu po prebivalcu države. Za leto 2020-21 so prejeli 7.2 biliona $. Največ so prispevale Nemčija (12.18 % dohodka), fundacije Billa in Melinde Gates (11.65 % dohodka) in ZDA (7.85 % dohodka).
– vloga SZO kot koordinatorja in odločevalca na področju svetovnega zdravja se je konec 20. stoletja zmanjšala z vpletanjem drugih igralcev, kot so Svetovna banka, fundacija Billa in Melinde Gates, US President’s Emergency Plan for AIDS Relief (PEPFAR) in številnih drugih javno-zasebnih partnerjev, kar ni brez interesnega ozadja oz. tendenc donatorjev in posledično vodi v pojav konflikta interesov.
Edina možnost, da zaščitimo našo varnost in suverenost republike Slovenije je izstop iz SZO in njeno nadomeščanje z ustanovo, ki bo sledila smernicam in načinu dela SZO, preden so se je polastile korporacije in mega kapital.
https://www.slovenskizdravniki.si/svetovna-zdravstvena-organizacija-szo/
*
* * *
https://www.technocracy.news/who-forced-into-humiliating-backdown-on-global-health-takeover/
Pogodba Svetovne zdravstvene organizacije si prizadeva za popoln nadzor nad svetovnim zdravjem
Vir: https://www.technocracy.news/who-treaty-seeks-total-control-over-global-health/
Svetovna zdravstvena organizacija, ki je slabo prikrito zastopstvo velike farmacije in interesov korporacij, ki si prizadevajo za tehnokracijo, si prizadeva za vse ključne stvari: pripravlja globalno pogodbo, ki bi Združenim narodom/WHO predala vsa pooblastila za predpisovanje injekcij, potnih listov za cepiva in popolnega nadzora.
*
ZGODBA NA KRATKO
1. Globalistična kriminalna kabala želi monopolizirati zdravstvene sisteme po vsem svetu, prikriti napad pa že poteka v obliki mednarodne pogodbe o pandemiji, ki jo je predlagala Svetovna zdravstvena organizacija.
2. Pogodba neposredno ogroža suverenost države pri sprejemanju odločitev zase in za svoje državljane ter bi povsod spodkopala demokracijo. Pogodba bi Svetovno zdravstveno organizacijo pooblastila, da po vsem svetu predpiše cepljenje s cepivi COVID in potnimi listi za cepiva, lahko pa bi tudi razširila pooblastila Svetovne zdravstvene organizacije, da narekuje vso politiko zdravstvenega varstva po vsem svetu.
3. Pogodba bi Svetovni zdravstveni organizaciji dala tudi pooblastila za cenzuro zdravstvenih informacij po vsem svetu. To bi bilo pogubno, saj ima SZO dolgo zgodovino korupcije in neuspehov zdravstvene politike, ki so neločljivo povezani z navzkrižji interesov.
4. Kadar so ljudje oškodovani zaradi zdravstvene politike SZO, ni odgovornosti, saj imajo člani Svetovne zdravstvene organizacije diplomatsko imuniteto.
5. Bill Gates, drugi največji financer SZO, je financiral tudi vaje v primeru pandemije, vključno z dogodkom 201 (Event 201) in vajo organizacije Iniciativa za jedrsko grožnjo o mednarodnem odzivu na namerne biološke dogodke. Ta scenarij je vključeval nameren izpust gensko spremenjenega biološkega orožja - pnevmonske kuge - za katero ni na voljo nobenega zdravila. Obe vaji sta potekali leta 2019
* * *
Globalistična kriminalna kabala želi monopolizirati zdravstvene sisteme po vsem svetu, prikriti napad pa že poteka v obliki mednarodne pogodbe o pandemiji.1 Pogajanja o tej pogodbi so se začela 3. marca 2022. 2 Kot poroča portal The Pulse (video zgoraj):
"Svetovna zdravstvena organizacija po pandemiji COVID-19 predlaga novo pogodbo o pandemiji, za katero upa, da jo bo sprejelo dovolj držav članic, da bo do leta 2024 zaživela."
Generalni direktor Tedros Adhanom Ghebreyesus meni, da pristopi "najprej jaz" "zavirajo globalno solidarnost, ki je potrebna" za reševanje globalnih groženj. Njegova rešitev? Svetovna zdravstvena organizacija naj dobi vsa pooblastila.
V zadnjih dveh letih so globalisti v imenu zagotavljanja "varnosti" vseh pred okužbami upravičili napade na demokracijo, državljanske svoboščine in osebne svoboščine brez primere, vključno s pravico do izbire lastnega zdravljenja. Sedaj želi SZO svoje vodenje pandemije spremeniti v trajno in ga razširiti na sisteme zdravstvenega varstva vseh držav.
Pogodba ogroža nacionalno suverenost
Kot so zapisali v reviji The Pulse, "je v pogodbi več stvari, ki jih morajo ljudje po svetu upoštevati, preden se podajo na to pot". V predstavljenem videoposnetku se je Joe Martino iz revije The Pulse pogovarjal s Shabnam Paleso Mohamed, članico usmerjevalnega odbora Svetovnega sveta za zdravje, ki poudarja, da pogodba daje SZO:
"... prekomerno moč odločanja v suverenih državah o tem, kako bodo ljudje živeli in kako se bodo spopadali s pandemijami, od zapor do pooblastil za zdravljenje."
Skratka, uvedel bi univerzalen pristop k boleznim, ne da bi upošteval vse različne razmere v posameznih državah, kar pa je nekaj, za kar že vemo, da ne deluje. Pogodba neposredno ogroža suverenost države pri sprejemanju odločitev zase in za svoje državljane ter bi povsod spodkopala demokracijo.
Hkrati bi sodelovanje v tem procesu vsako državo članico stalo na milijone dolarjev. Kot je pojasnil Mohamed, bo treba o pogodbi glasovati na Svetovni zdravstveni skupščini leta 2023. Za njeno sprejetje potrebujejo večino, in če bo sprejeta, bo zavezovala vse države članice.
Pogodba je "neveljavna in nezakonita"
Mohamed je zaskrbljen tudi zaradi dejstva, da številne države še ne vedo za to pogodbo in da je mogoče, da bo Svetovna zdravstvena organizacija poskušala uveljaviti njeno izvajanje prej kot leta 2024 - vse to brez sodelovanja ali prispevka javnosti. "To je nedemokratično, protiustavno in zato je pogodba neveljavna in nezakonita," pravi.
Opozarja tudi na zgodovino korupcije v SZO in številne neuspehe zdravstvene politike, ki so "neločljivo povezani z navzkrižji interesov". Svetovni svet za zdravje v odprtem pismu o pogodbi SZO o pandemiji delno piše: 3
"Predlagani sporazum SZO je nepotreben ter ogroža suverenost in neodtujljive pravice. Povečuje zadušljivo moč SZO, da razglaša neupravičene pandemije, uvaja nečloveške zapore ter proti volji ljudi uveljavlja drago, nevarno in neučinkovito zdravljenje.
Svetovni svet za zdravje verjame, da imajo ljudje pravico sodelovati pri vseh sporazumih, ki vplivajo na njihova življenja, preživetje in blaginjo.
Vendar Svetovna zdravstvena organizacija ni sodelovala v procesu sodelovanja javnosti, kar dokazuje, da je njena prednostna naloga pridobivati več moči zase in za svoje korporativne somišljenike, ne pa služiti interesom ljudi. Brez nepristranskega demokratičnega procesa bo vsak sporazum SZO, ki deluje prek Združenih narodov, nezakonit, nelegitimen in neveljaven.
V preteklosti je vodstvo Svetovne zdravstvene organizacije ljudem spodletelo. Med številnimi primeri je odobrilo škodljivo cepivo H1N1 (prašičja gripa) za sporno razglašeno pandemijo.
Prav tako je SZO odpovedala med pandemijo COVID-19, saj je spodbujala zapore, zatirala zgodnje preventivno zdravljenje in priporočala posege s proizvodi, ki se niso izkazali niti za varne niti za učinkovite.
Svetovna zdravstvena organizacija ne sme nadzorovati svetovnega zdravstvenega programa in izvajati biološkega nadzora. Čeprav prejema sredstva iz javnih virov, ki pripadajo ljudem, je v nenehnem navzkrižju interesov, saj prejema tudi znatna sredstva zasebnih interesov, ki s svojimi prispevki vplivajo na odločitve in pooblastila SZO ter imajo od njih dobiček.
Na primer, fundacija Gates in Zveza za spodbujanje cepljenja GAVI, ki jo financira Gates, prispevata več kot milijardo dolarjev na leto."
Skrb zbuja tudi dejstvo, da v primerih, ko ljudje utrpijo škodo zaradi zdravstvene politike SZO, ni odgovornosti, saj ima SZO diplomatsko imuniteto. Po Mohamedovem mnenju "SZO v prihodnosti ne bi smela sprejemati NIČNIH odločitev o svetovnem zdravju".
Najvišja prilastitev moči
Kot ugotavlja Martino, čeprav pogodba trdi, da je osredotočena na načrtovanje in odzivanje na pandemije, obstaja resna skrb, da bi se lahko razširila tudi na druga področja zdravja. Mohamed se s tem strinja in pravi, da bi jo bilo mogoče razširiti, pri čemer bi kot podlago za to uporabili ustavo Svetovne zdravstvene organizacije. Člen 2 ustave SZO določa:
"Da bi dosegla svoj cilj, so naloge Organizacije naslednje: a) delovati kot usmerjevalni in usklajevalni organ za mednarodno zdravstveno delo ... k) predlagati konvencije, sporazume in predpise ter dajati priporočila v zvezi z mednarodnimi zdravstvenimi zadevami ...
s) vzpostaviti in po potrebi revidirati mednarodne nomenklature bolezni, vzrokov smrti in javnozdravstvenih praks ... v) na splošno sprejeti vse potrebne ukrepe za dosego cilja Organizacije."
Njena moč je že zdaj zelo velika, cilj, da WHO postane svetovna zdravstvena diktatura, pa je tako rekoč zapisan v njeni ustavi. Prav tako ne pozabite, da je SZO iz opredelitve pandemije odstranila posebnost množičnih žrtev, tako da je zdaj pandemija lahko skoraj vsaka bolezen, ki se pojavi v več državah. Teoretično bi se lahko kvalificirala celo debelost. SZO bi torej lahko, če bi imela priložnost, na različne načine prevzela oblast nad sistemi zdravstvenega varstva.
Pogodba bi SZO podelila pooblastila za predpisovanje potnih listov za cepiva
Medtem ko je večina sveta več kot pripravljena iti naprej, se zdi, da WHO ne želi odnehati. Uradnik WHO je nedavno za Ottawa Citizen povedal, da pandemija COVID še zdaleč ni končana. 4
Razlog za to nepripravljenost razglasiti konec pandemije je verjetno ta, da WHO upa, da bo pridobila pooblastila za predpisovanje potnih listov za cepiva in cepljenja proti COVID po vsem svetu. Že zdaj si prizadeva za vzpostavitev globalnega programa za potne liste cepiv/digitalno identiteto. Kot poroča WEBLYF: 5
"Pod krinko 'omrežja zaupanja' dobiva zagon tudi druga pobuda, imenovana Vaccination Credential Initiative (VCI).
VCI, ki sodeluje z velikimi tehnološkimi podjetji, velikimi korporacijami in velikimi univerzami, se opisuje kot "prostovoljna koalicija javnih in zasebnih organizacij, ki si prizadeva posameznikom omogočiti dostop do preverljivih kliničnih informacij, vključno z zanesljivo in preverljivo kopijo njihovih zapisov o cepljenju v digitalni ali papirni obliki z uporabo odprtih, interoperabilnih standardov".
Kot poroča portal Off-Guardian, zdravstvene kartice SMART VCI že uporablja "25 ameriških zveznih držav ter Portoriko in Washington in so postale dejanski nacionalni potni list ZDA". Kot je pojasnjeno v članku:
Vlada ZDA za razliko od številnih evropskih držav ni izdala svojega uradnega potnega lista za cepiva, saj se zaveda, da bi takšna poteza vzbudila odpor pri bolj liberalno usmerjeni ameriški javnosti, poleg tega pa bi se zapletla v vprašanje državne in zvezne zakonodaje.
Kartice SMART jim omogočajo, da se izognejo temu vprašanju. Tehnično jih izvaja le vsaka država posebej na podlagi sporazumov z VCI, ki je tehnično gledano zasebni subjekt. Ker pa kartice SMART posredno financira ameriška vlada, so zaradi njihovega izvajanja v vseh zveznih državah nacionalni standard v vseh pogledih, razen v imenu."
Združena plemena Nove Zelandije obsodila pogodbo SZO
Kot je zapisal NZDSOS, 6 "Ali želimo tako živeti? Neprestano na ukaz posameznikov in korporacij v senci, ki spremljajo vsak naš korak in določajo, kaj smemo in česa ne smemo početi, vse do kupovanja hrane?"
Vlada Aotearoa Nu Tireni na Novi Zelandiji je v uradnem obvestilu Svetovni zdravstveni organizaciji in izvršnemu odboru Svetovne zdravstvene skupščine odločno obsodila to in vse druge pogodbe, ki izzivajo nacionalno suverenost: 7
"... s tem vas uradno obveščamo, da vlada Wakaminenga Māorig Government of Aotearoa Nu Tireni/Nova Zelandija v nobeni obliki ne soglaša s kakršno koli vrsto mednarodne pogodbe o pandemiji v okviru SZO ali njene skupščine. Vsaka takšna pogodba je neveljavna ab initio.
Kot združena plemena in dedni poglavarji predstavljamo edino trenutno legitimno vlado v Novi Zelandiji. Sedanja vlada NZ, ki jo zastopa Jacinda Ardern, je nelegitimna vlada, ker je korporacija (SEC CIK #0000216105), ki je pri ameriški komisiji za vrednostne papirje in borzo navedena kot Njeno veličanstvo kraljica po pravici Nove Zelandije. 8,9
V skladu z doktrino Clearfield Trust Doctrine korporacija nima nobene implicitne pravice vladati suverenemu ljudstvu. S tem sporočamo, da izražamo nezaupnico ukrepom ali pooblastilom korporacije, ki se nezakonito predstavlja za vlado na našem ozemlju.
To nezakonito vlado Ardernove in njene ministre Pravniško društvo Nga Tikanga Māori in vlada Wakaminenga Maori Nu Tireni obtožujeta genocida, vojnih zločinov in zločinov proti človeštvu, povezanih z namernim neupoštevanjem trpljenja in izgube življenj, ki sta posledica nezakonitega odziva na načrtovano biološko orožje, znano kot COVID-19, ter nezakonitega prisilnega dajanja strupa našim ljudem in prisilnih medicinskih poskusov.
Tudi WHO in Dr. Tedros Adhanom Ghebreyesus, ki sta obtožena hudih kaznivih dejanj, povezanih z odzivom na pandemijo, nimata nobenega položaja ali pooblastila za oblikovanje kakršnega koli zavezujočega sporazuma, povezanega z odzivom na pandemijo, v kateri koli jurisdikciji, zato zapovedujemo, da se ti poskusi takoj prekinejo in opustijo, dokler se ne zaključijo te obtožbe na podlagi Rimskih statutov 6, 7 in 8, vložene pri mednarodnem kazenskem sodišču 6. decembra 2021 ...
Naročamo vam, da prenehate s pogovori ali pogajanji z nezakonito Ardenovo vlado, korporacijo NZ, znano kot Njeno veličanstvo kraljica po pravici Nove Zelandije. Vlada Wakaminenga Maori Aotearoa Nu Tireni si pridržuje pravico, da se pogovarja/pogaja s katerim koli mednarodnim partnerjem ali partnerji po lastni izbiri, vključno s Svetovnim svetom za zdravje (WCH)."
Pogodba bi vzpostavila globalno cenzuro zdravstvenih informacij
Pogodba bi Svetovni zdravstveni organizaciji dala tudi pooblastila za cenzuro zdravstvenih informacij po vsem svetu. Na spletni strani Evropskega sveta, ki obravnava pogodbo o pandemiji, je pod naslovom "Ponovna vzpostavitev zaupanja v mednarodni zdravstveni sistem" navedeno: 10
"Sporazum [...] bo postavil temelje za boljšo komunikacijo in obveščanje državljanov. Napačne informacije ogrožajo zaupanje javnosti in ogrožajo odzive na področju javnega zdravja. Za povrnitev zaupanja državljanov je treba predvideti konkretne ukrepe za izboljšanje pretoka zanesljivih in točnih informacij ter za spopadanje z dezinformacijami na svetovni ravni."
Z drugimi besedami, v skladu s to pogodbo lahko pričakujemo še večjo cenzuro, kot smo jo doživeli doslej. Tehnološka podjetja so že dokazala, komu so zvesta, in to ni javnost.
Google, Facebook, Twitter, Instagram in drugi so deplatformirali skoraj vse, ki so objavili zdravstvene informacije, ki so v nasprotju s tistimi, ki jih navaja WHO, pri čemer so bili cenzurirali realne podatke in preverljiva dejstva. Tudi finančne platforme so iz istega razloga prepovedale objavljanje informacij. Zdaj pa si predstavljajte, da bi obstajal zavezujoč mednarodni zakon, po katerem bi bila vsa ta cenzura obvezna.
Uradno je Fundacija Billa in Melinde Gatesa drugi največji financer SZO, takoj za ameriško vlado,11 vendar je bila leta 2018 zaradi skupnih prispevkov Fundacije Gatesa in GAVI neuradno glavni sponzor SZO.12
Gates financira tudi vaje za primer pandemije, vključno z dogodkom 201,( Evento 201-13) ki je potekal 18. oktobra 2019 in je zaslovel zaradi izjemno natančnih "napovedi" pandemije COVID le nekaj mesecev pred njeno razglasitvijo. Med drugimi sofinancerji sta bila tudi Svetovni gospodarski forum in Johns Hopkins Bloomberg School of Public Health.
Vendar je Gates v začetku istega leta, 14. februarja 2019, financiral tudi vajo Iniciative za jedrsko grožnjo (Nuclear Threat Initiative - NTI) o pandemiji za visoke svetovne voditelje o mednarodnem odzivu na namerne biološke dogodke, ki je potekala v Münchnu v Nemčiji.14,15
Organizacija NTI je bila ustanovljena za ocenjevanje in zmanjševanje groženj, povezanih s širjenjem jedrskega orožja,16 vendar se je od takrat razširila tudi na biološke grožnje.17 Gates je organizaciji NTI dodelil tudi nepovratna sredstva za razvoj cepiv v zvezi z biološkimi grožnjami.18
Medtem ko je Event 201 vključeval izmišljen izbruh koronavirusa, je vaja NTI vključevala odzivanje na "namerne biološke dogodke z velikimi posledicami". Z drugimi besedami, namerno sproščanje gensko spremenjenega biološkega orožja - v tem primeru pljučne kuge (epidemija bubonske kuge iz 14. stol je ubila več milijonov ljudi v Evropi)- za katero ni na voljo nobenega zdravila. Ta scenarij vaje je bil prvi te vrste. V zgornjem videoposnetku je povzetek vaje v štirih fazah.
Zanimivo je, da so sredi novembra 2019 časopisi The Guardian, The New York Times,19 The Washington Post20 in drugi poročali, da so na Kitajskem pri dveh osebah dejansko diagnosticirali pnevmonsko kugo. 21
Poleg Fundacije Billa in Melinde Gates sta dogodek NTI sponzorirala tudi fundacija Wellcome Trust, "filantropska roka" družbe GlaxoSmithKline in vlagatelj v podjetje Vaccitech, ki je lastnik patentov za cepivo COVID družbe AstraZeneca.22 Tako Gates kot Wellcome sta del tehnokratske globalistične mreže, ki potiska The Great Reset naprej.
Drugi sponzor je bila univerza Georgetown,23 ki je tudi skrbnica knjižnice zdravljenja COVID-19 Svetovnega gospodarskega foruma (osredotočena predvsem na protivirusna zdravila in injekcije za prenos genov COVID).24
Selekcijo so opravili trije profesorji Univerze Georgetown in Rebecca Katz, direktorica Centra za globalno zdravstveno znanost in varnost Georgetown.25 Katzova je navedena tudi kot avtorica dokumenta NTI, 26 "A Spreading Plague: V njem so pregledali ugotovitve, do katerih so prišli na podlagi vaje iz februarja 2019.
Širjenje kuge
Ti dve vaji o pandemiji - obe je sponzoriral Gates - skupaj predstavljata priročnik, kako pripraviti biološki napad in nato pred svetom prikriti resnico, da bi lahko od tega imeli ne le kratkoročno korist, temveč tudi centralizirali oblast, trajno prenesli bogastvo ter spremenili družbeni in finančni red po svojih željah.
Ni presenetljivo, da so številni udeleženci dogodka 201 sodelovali tudi pri vaji NTI27 in zasedajo položaje v tehnokratskih institucijah, kot so Wellcome, WHO in Svetovni gospodarski forum.
Zlasti Event 201 se ni osredotočil na iskanje zdravil in reševanje življenj, temveč na to, kako nadzorovati "dezinformacije". Velika večina te vaje je bila osredotočena na oblikovanje učinkovite propagande in cenzure. Podobno je v knjigi "Širjenje kuge" vključeno tudi priporočilo, naj se zasebna podjetja vključijo kot "sredstva" za izvajanje naročil globalistov: 28
"V letih 2019 in 2020 bi morale mednarodne organizacije, vključno z WHO, UNODA [Urad Združenih narodov za razorožitev] in Svetovni gospodarski forum, sklicati podjetja iz zasebnega sektorja, da bi opredelile vrzeli in konkretne naslednje korake za krepitev zmogljivosti podjetij za zagotavljanje sredstev za pomoč pri mednarodnem odzivanju na namerne biološke napade in druge biološke dogodke z velikimi posledicami."
V scenariju NTI - v katerem je bilo ugotovljeno, da je izmišljena država Carta izdelala in izpustila biološko orožje v sosednjo državo Vestijo - vidimo tudi zanimive vzporednice s sedanjimi obtožbami Rusije, ki trdi, da so v Ukrajini potekale raziskave biološkega orožja, zaradi česar je bilo potrebno obrambno ukrepanje.
Na splošno namizna vaja NTI le še povečuje kup dokazov, ki kažejo na to, da je bila pandemija COVID premišljena in vnaprej načrtovana v finančne in geopolitične namene. Šlo je za prevzem oblasti.
Pogodba o pandemiji s Svetovno zdravstveno organizacijo je točno to, kar Svetovni gospodarski forum in njegovi zavezniki zdaj potrebujejo, saj bodo s tem tehnokratski kabali trdno prevzeli odgovornost za biološko varnost vsega sveta in jih pooblastili za izvajanje preostalega programa velike ponastavitve.
Več o Veliki ponastavitvi si lahko preberete na spletni strani Svetovnega gospodarskega foruma (29,30) in v knjigi Klausa Schwaba "COVID-19: (vendar boste morda najprej želeli pregledati pretežno negativne komentarje na Amazonu).
Kot je navedeno v članku Svetovnega gospodarskega foruma z dne 21. julija 202032 , lahko gospodarsko opustošenje, ki ga je povzročila pandemija COVID-19, " ogrozi svetovno blaginjo prihodnje generacije". Po mnenju Svetovnega gospodarskega foruma je odgovor, da države poskrbijo, da se gospodarski sistem "bolje zgradi nazaj". (built back better)
Da ne bo pomote, ta privlačen slogan je sestavni del načrta za veliko ponastavitev The Great Reset in ga ni mogoče ločiti od njega, ne glede na to, kako altruistično se morda sliši. Del "ponovne izgradnje boljšega" je prehod finančnega sistema na popolnoma digitalni centralno nadzorovani valutni sistem, ki je vezan na cepilni potni list in/ali sistem digitalne identitete.
Skupaj bosta tvorila vseprisoten sistem družbenega nadzora, saj bo mogoče želeno vedenje spodbujati, neželeno pa odvračati z izgubo različnih "privilegijev", vključno z dostopom do lastnih financ. Digitalno valuto lahko izdajatelj celo sprogramira tako, da jo je mogoče uporabiti le za določene vrste nakupov ali izdatkov.
Čeprav bo zelo težko zaustaviti ta pobegli vlak, ki je Velika ponastavitev The Great Reset, je del naše obrambe, da nasprotujemo pandemski pogodbi Svetovne zdravstvene organizacije in preprečimo, da bi se uresničila, saj bomo v tem primeru izgubili svojo nacionalno suverenost.
Viri in reference:
2, 10 European Council, Treaty on Pandemic Prevention and Preparedness
3 World Council for Health Open Letter March 2022
4 Ottawa Citizen March 18, 2022
8 US Security & Exchange Commission as Her Majesty the Queen in Right of New Zealand
12 The Defender September 7, 2021
13 Center for Health Security Event 201
18 Gates Foundation National Threat Initiative
19 New York Times November 13, 2019
20 Washington Post November 13, 2019
21 The Guardian November 13, 2019
22 The Corbett Report February 24, 2021
23 Georgetown University Tabletop Exercise on Int’l Response to Deliberate Biological Events
24, 25 WEF COVID-19 Treatments Curated by Georgetown University
30 WEF The Great Reset Highlights
31 COVID-19: The Great Reset (PDF)
32 World Economic Forum July 21, 2020
* * *
https://www.technocracy.news/un-wef-call-for-new-global-social-contract-with-no-one-left-behind/
*
https://www.technocracy.news/corbett-globalists-release-timeline-for-health-tyranny/
*
https://www.mayoclinic.org/diseases-conditions/plague/diagnosis-treatment/drc-20351297
As soon as your doctor suspects that you have plague, you'll need to be admitted to a hospital. You'll receive powerful antibiotics, such as:
- Gentamicin
- Doxycycline (Monodox, Vibramycin, others)
- Ciprofloxacin (Cipro)
- Levofloxacin
- Moxifloxacin (Avelox)
- Chloramphenicol
* * *
Jože Smelc FB 20.4. 2022: Nemška poslanka v Evropskem Parlamentu Christine Anderson razloži kako bo SZO/WHO prevzela globalno oblast. Barabe pozornost usmerjajo na vse drugo, v ozadju pa pripravljajo scenarij, da prevzamejo nadzor nad svetovno populacijo in državami, če to naša nova vlada podpiše, smo gotovi in se lahko poslovimo od demokracije, ki nam jo sedaj pred volitvami vsi tako na veliko obljubljajo.
https://www.facebook.com/jozef.smelc.7/videos/562321368415474
* * *
Še o globalnem sporazumu Svetovne zdravstvene organizacije…
Pristojnega ministra za zdravje javno opozarjam, da ni nad Ustavo Republike Slovenije in torej nima nikakršnih pooblastil za predajo ali krnitev njene suverenosti za račun katerekoli mednarodne organizacije, kaj šele organizacije, ki je z vidika financiranja prej globalni farmacevtski konglomerat kot mednarodna organizacija saj se v pretežnem, več kot 80% deležu, financira iz donacij farmacevtskih družb in nekaterih “nevladnih organizacij”.
Govorim seveda o načrtovanem Globalnem sporazumu po katerem bi Svetovna zdravstvena organizacija v določenih a vendar povsem nespecificiranih ter nejasnih okoliščinah prevzela pristojnosti in s tem suvereno Republiko Slovenijo spravila v povsem podrejen položaj. Slovenija z nikakršnim podpisom nekega ministra ne more prenesti del lastne suverenosti. Za kaj takšnega nima noben minister mandata državljanov poleg tega pa je preambula, ki je duh Ustave RS povsem jasna: “Izhajajoč iz Temeljne ustavne listine o samostojnosti in neodvisnosti Republike Slovenije, ter temeljnih človekovih pravic in svoboščin, temeljne in trajne pravice slovenskega naroda do samoodločbe, in iz zgodovinskega dejstva, da smo Slovenci v večstoletnem boju za narodno osvoboditev izoblikovali svojo narodno samobitnost in uveljavili svojo državnost, sprejema Skupščina Republike Slovenije Ustavo Republike Slovenije.“
Ustava RS nato v 3. členu povsem jasno določa, da je Slovenija država vseh svojih državljank in državljanov, ki temelji na trajni in neodtujljivi pravici slovenskega naroda do samoodločbe in v kateri ima oblast ljudstvo. Res sicer je, da lahko Republika Slovenija skladno s 3a členom Ustave prenese izvrševanje dela suverenih pravic na mednarodne organizacije, ki temeljijo na spoštovanju človekovih pravic in temeljnih svoboščin, demokracije in načel pravne države, A tudi za kaj takšnega je potrebno predhodno doseči dvotretjinsko večino glasov vseh poslancev.
Rekli boste, pa saj smo že del te organizacije. Res je. Smo tudi del Evropske unije in NATO pakta. A odločitev je sprejemalo ljudstvo na referendumu. To, kar se pripravlja z Globalnim sporazumom SZO pa je daleč od kakršnekoli mednarodne organizacije, kakršna je včasih dejansko bila SZO. Gre za poskus povsem novega ustroja družbe in s tem posledično tudi Slovenije kot suverene države, v kolikor ta ne bo pristop k takšnemu sporazumu povsem jasno in pravočasno zavrnila. V primeru SZO po mojem prepričanju ne gre več niti za organizacijo, ki bi spoštovala človekove pravice in temeljne svoboščine zato se velja kvečjemu vprašati ali sploh še obstaja ustavna podlaga za to, da v takšni organizaciji še vztrajamo. Kaj šele za to, da bi se za njen račun odpovedali lastni suverenosti.
Zato javno sporočam, da sam kot pravno veljavne nikoli ne bom priznaval nikakršnih ukrepov, ki bi jih v bodoče Republiki Sloveniji morda nalagala Svetovna zdravstvena organizacija in bi nasprotovali z Ustavo Republike Slovenije zagotovljenim človekovim pravicam in temeljnim svoboščinam. Nikoli tudi ne bom spoštoval pravno neveljavnih aktov, ki bi bili v nasprotju s slovenskimi ustavnimi načeli kot tudi ne oblastnih dejanj, ki to glede na ustavno zapisano državno ureditev (80. člen in naslednji), dejansko ne bi bila. Pristojnemu ministru vljudno priporočam, da jasno odkloni vsakršno nadaljnjo predajo naše suverenosti. Saj veste, nad ustavo je le modro nebo.
https://www.who.int/news/item/01-12-2021-world-health-assembly-agrees-to-launch-process-to-develop-historic-global-accord-on-pandemic-prevention-preparedness-and-response
*
Svetovna zdravstvena organizacija je pripravila uradni načrt za 10 let trajanja nalezljivih bolezni.
Od leta 2020 do 2030: desetletje pandemij.
Marion Koopmans, nizozemska virologinja SZO, ki je delala v biološkem laboratoriju v Wuhanu, je na nizozemski televiziji povedala, da se Svetovna zdravstvena organizacija že dolgo ukvarja s tem načrtom. Hkrati je SZO pripravila pandemsko pogodbo, ki ji omogoča popoln totalitarni nadzor nad vsemi državami na svetu, kadar SZO razglasi pandemijo ... kar lahko stori, kadar koli želi, na podlagi katerega koli testa, ki ga izbere.
*
ZA: Ljudi tega sveta. Vlade, predsednike, zdravstvene ministre. Neodvisne medije
ZA: Svetovno zdravstveno organizacijo (SZO) preko skupščine SZO, Dr. Tedros Adhanom Ghebreysus, Dr. Soumya Swaminathan
ZA: Združene narode via Antonio Guterres, Liu Zhenmin, Elliott Harris, Maria-Francesca Spatolisano
The World Council for Health (WCH – Svetovni svet za zdravje – SSZ), koalicija znanstvenikov, zdravnikov, pravnikov in organizacij, ki zastopajo civilno družbo, nasprotuje potezi SZO, ki si skuša prilastiti moč v obliki mednarodnega sporazuma o pandemijah, v času ko je zaradi pretekle krize pozornost sveta usmerjena drugam.
Sporazum, ki ga predlaga SZO je nepotreben. Predstavlja grožnjo za neodvisnost in za tiste pravice, ki so neodtujljive. Povečuje zadušljivo moč SZO, da lahko neupravičeno razglaša pandemije, vsiljuje nečloveška zapiranja države in vsiljuje draga, nepreverjena in neučinkovita zdravljenja proti volji ljudi.
SSZ verjame, da imajo ljudje pravico sodelovati pri kakršnemukoli sporazumu, ki zadeva njihova življenja, možnost preživetja in blagostanje. Vendar SZO v proces oblikovanja sporazuma ni vključila javnosti, kar kaže na to, da njena prioriteta ni delovanje v interesu ljudi, temveč kopičenje vse večje moči zase in za svoje korporativne pajdaše. Brez nepristranskega demokratičnega procesa je kakršenkoli sporazum s SZO, ki deluje preko Združenih narodov, nezakonit, nelegitimen in neveljaven.
Zgodovinsko gledano, se je vodstvo SZO že izneverilo ljudem. Med mnogimi primeri je odobrilo škodljivo cepivo proti prašičji gripi (H1N1) za kontraverzno razglašeno pandemijo. Prav tako je SZO razočarala v zadevi Covid-19, ko je spodbujala zapiranja držav, zavirala zgodnje preventivno zdravljenje in priporočala uporabo produktov, ki se niso izkazali niti za varne niti za učinkovite.
SZO ne sme imeti dovoljenja, da nadzoruje svetovno zdravstveno agendo. Niti da vsiljuje bio nadzor. Medtem ko prejema sredstva iz javnih virov, ki pripadajo ljudem, je SZO neprestano v konfliktu interesov saj prejema tudi znatna sredstva od zasebnih vlagateljev, ki svoje prispevke zlorabljajo z namenom, da vplivajo ali imajo koristi od odločitev in zahtev SZO. Na primer, Gatesova fundacija in GAVI (Globalno zavezništvo za cepiva in imunizacijo), ki jo prav tako financirata zakonca Gates, letno prispeva več kot milijardo dolarjev.
Poziv k ukrepanju
Partnerji SSZ, od Avstralije do Zimbabveja, nasprotujemo tej dragi zlorabi moči in zahtevamo suvereno pravico za ljudi, da sami sprejemajo svoje odločitve, ki so nad in onkraj tega, kar bi morda želeli njihovi predstavniki.
Urgentno pozivamo ljudi, da nagovorijo verodostojne predstavnike vlad, političnih strank, sindikatov, civilne družbe, strokovnjakov, javnih osebnostih in neodvisnih medijev, da:
- Začnejo ozaveščati o posledicah predlaganega mednarodnega sporazuma o pandemijah;
- Zahtevajo nacionalne kampanje za zaščito naravnega prava in demokratičnih ustav;
- Se pridružijo verodostojnim koalicijam civilne družbe kakršna je WCH (Svetovni zdravstveni svet ).
Prav tako spodbujamo posameznike, da se informirajo o načelih, sporazumih, konvencijah in pogodbah, ki ščitijo pravice moških, žensk in otrok. Te vključujejo Načela Sirakuze (Siracusa Principles) in Mednarodni sporazum o človekovih in državljanskih pravicah (International Covenant on Civil in Political Rights), ki zagotavljajo pravne standarde za zaščito pravic.
Na svoji 77. skupščini SZO leta 2024, namerava SZO potrditi svoj mednarodni sporazum o pandemijah. Do takrat namerava SSZ ozaveščati proti tej nedemokratični potezi. Za več informacij o preteklem delu SSZ glede omenjene problematike lahko sledite povezavi do SSZ spletne razprave o načrtu pandemije in pregledate članke na to temo.
*
WHO ima v načrtu 22. maja 2022 odvzeti 194 državam suverenost
WHO pripravlja uvedbo sprememb sporazuma, ki bo WHO omogočil globalno kontrolo nad zdravjem po svetu. Ta poteza WHO bo pomagala izpolniti nekatere cilje agende Velikega Reseta World Economic Foruma. Gre za ogromno prisvajanje oblasti in moči, ki narodu odvzame suvereno pravico določanja svojih lastnih zdravstvenih standardov. Odločitev bo sprejeta z glasovanjem v obdobju 22.5.2022 – 28.5.2022 na zasedanju WHO World Health Assembly. V ZDA naprimer, ne bo potrebna 2/3 večina v Senatu, ker gre za spremembo vsebine pogodbe oziroma pravil določenih z že podpisano pogodbo. Torej spreminjajo pravila in to dramatično.
*
Iztok Kokalj Fb 6.5. 2022
*
Zgodba na kratko
> Svetovna zdravstvena organizacija je začela pripravljati osnutek globalne pogodbe o pripravljenosti na pandemijo, ki bi ji podelila absolutna pooblastila nad globalno biološko varnostjo, na primer pooblastila za uvedbo digitalnih identitet/cepilnih potnih listov, obveznega cepljenja, omejitev potovanj, standardizirane zdravstvene oskrbe in drugo.
> Svetovna zdravstvena organizacija ni usposobljena za sprejemanje odločitev na področju svetovnega zdravja. Samo en primer: SZO je javno priznala, da se virus SARS-CoV-2 prenaša po zraku, šele konec decembra 2021, vendar so znanstveniki vedeli, da se virus prenaša po zraku že nekaj tednov po razglasitvi pandemije. Svetovna zdravstvena organizacija tudi ni upoštevala zgodnjih nasvetov o prenosu po zraku
> Še pomembneje je, da univerzalni pristop k odzivanju na pandemije preprosto ne deluje, saj pandemske grožnje niso enake v vseh delih sveta. Tudi ljudje v isti regiji niso enako ogroženi in morda ne potrebujejo ali imajo koristi od enakega zdravljenja.
> Svetovna zdravstvena organizacija bo sprejemala še dva dni javne pripombe o pogodbi, zato že zdaj pripravite svoje izjave. Svetovna zdravstvena skupščina bo od 22. do 28. maja 2022 glasovala tudi o spremembah Mednarodnega zdravstvenega pravilnika, ki lahko prav tako odvzamejo več pravic in svoboščin posameznikov
*
Tjaša Vuzem FB 19.5. 2022
ZDA so kot prve oddale predloge za spremembo IHR- mednarodnega zdravstvenega pravilnika. O tem piše dr. Silvia Behrendt (in Amrei Müller), ki je direktorica in ustanoviteljica Agencije za globalno odgovornost in WHO žvižgačka, saj je bila v tej organizaciji tudi zaposlena. CISP sodeluje z interno skupino, ki se ukvarja z aktualnimi težnjami WHO po prevzemu vseh pristojnosti v primeru pandemije ali klimatskih groženj in jo je ustanovila prav dr. Silvia Behrendt.
https://shabnampalesamohamed.substack.com/p/africa-objects-to-us-proposal-on?s=w&fbclid=IwAR3zc9QetITWFMaYXUNO1H_ZEUwd3tiiekFONKxhr0J56yRay_TnNZyWowI
*
Svetovna zdravstvena organizacija si ponovno prizadeva za sklenitev globalne pogodbe o pandemijah, Svetovna banka pa ustanavlja 1 milijardo dolarjev vreden sklad za potne liste za cepiva
Medtem ko Svetovna zdravstvena organizacija nadaljuje z načrti za sprejetje nove ali spremenjene mednarodne pogodbe o pripravljenosti na pandemije, Svetovna banka in druge organizacije spodbujajo nove režime za potne liste za cepiva.
Avtor: Michael Nevradakis, Ph.D.
Svetovna zdravstvena organizacija (WHO) nadaljuje z načrti za sprejetje nove ali spremenjene mednarodne pogodbe o pripravljenosti na pandemijo, čeprav je letos poleti naletela na ovire, ko je načrtu nasprotovalo več deset držav, predvsem zunaj zahodnega sveta.
Večina držav članic SZO se je 21. julija na sestanku medvladnega pogajalskega telesa SZO strinjala, da si bo prizadevala za pravno zavezujoč instrument o pripravljenosti na pandemijo, ki bo vseboval "tako pravno zavezujoče kot tudi pravno nezavezujoče elemente".
STAT News je sporazum, ki bi ustvaril nov globalni okvir za odzivanje na pandemije, opisal kot "najbolj transformativen poziv k ukrepanju na področju svetovnega zdravja, odkar je bila WHO leta 1948 ustanovljena kot prva specializirana agencija Združenih narodov".
Medtem Svetovni gospodarski forum, Afriška unija in Svetovna banka - ki so ustanovili sklad v višini 1 milijarde dolarjev za "nadzor bolezni" in "podporo proti sedanjim in prihodnjim pandemijam" - razvijajo lastne mehanizme odzivanja na pandemije, vključno z novimi meddržavnimi okviri potnih listov za cepiva.
Pogodba SZO o pandemiji: kaj je bilo predlagano in kaj bi to pomenilo?
Pogovori o oblikovanju nove ali revidirane "pogodbe o pandemiji", ki potekajo, temeljijo na obstoječem mednarodnem okviru za globalno odzivanje na pandemije, Mednarodnih zdravstvenih predpisih SZO, ki veljajo za zavezujoč instrument mednarodnega prava.
Svetovna zdravstvena organizacija je 1. decembra 2021 v odziv na pozive različnih vlad k "okrepljeni globalni strategiji za pandemijo" in v znak nujnosti ukrepanja teh subjektov na posebnem zasedanju - šele drugem v zgodovini organizacije - uradno začela postopek oblikovanja nove pogodbe ali spremembe pravilnika IHR (International Health Regulations).
Na zasedanju, ki je potekalo od 10. do 11. maja, se je 194 držav članic SZO soglasno strinjalo z začetkom procesa, o katerem se je prej razpravljalo le neuradno.
Države članice so se dogovorile, da bodo:
"Začeti globalni proces za pripravo in pogajanja o konvenciji, sporazumu ali drugem mednarodnem instrumentu v skladu z ustavo Svetovne zdravstvene organizacije za okrepitev preprečevanja pandemij, pripravljenosti in odzivanja nanje."
IHR, ki so relativno novost, so bile prvič sprejete leta 2005, po SARS-CoV-1.
Pravni okvir IHR je ena od le dveh zavezujočih pogodb, ki jih je SZO dosegla od svoje ustanovitve, druga je Okvirna konvencija o nadzoru nad tobakom.
Okvir IHR generalnemu direktorju SZO že omogoča, da razglasi izredne razmere na področju javnega zdravja v kateri koli državi brez soglasja vlade te države, čeprav okvir zahteva, da obe strani najprej poskušata doseči dogovor.
Predlogi za novo ali revidirano pogodbo o pandemiji, ki so bili predstavljeni na posebnem ministrskem zasedanju SZO maja, bi "nekoliko" okrepili pristojnosti SZO v zvezi s pandemijo, vključno z ustanovitvijo "odbora za skladnost", ki bi izdajal svetovalna priporočila za države.
Vendar pa po navedbah Daily Sceptic, čeprav je IHR že pravno zavezujoča, maja predlagane spremembe ne bi okrepile obstoječih pravnih obveznosti ali zahtev:
"Obstoječi predpisi pogodb, tako kot vse (ali večina) mednarodnega prava, dejansko ne silijo držav k ničemur drugemu, kot da se pogovarjajo s SZO in ji prisluhnejo, prav tako pa ne določajo sankcij za nespoštovanje; skoraj vsi njihovi rezultati so nasveti.
"Predlagane spremembe tega ne spreminjajo. Ne omogočajo SZO, da bi enostransko uvedla pravno zavezujoče ukrepe za države ali znotraj njih."
Dnevni skeptik je opozoril, da je eno od tveganj, ki izhajajo iz pogajanj o novi ali posodobljeni pogodbi, tudi morebitna kodifikacija "nove ortodoksije zapiranja za prihodnje pandemije", ki bi "nadomestila zdrava, znanstveno utemeljena priporočila iz obdobja pred COVID", ki so veljala prej.
Dr. Joseph Mercola meni, da bi takšna pogodba SZO podelila "absolutno oblast nad globalno biološko varnostjo, kot je pristojnost za uvedbo digitalnih identitet/cepilnih potnih listov, obveznega cepljenja, omejitev potovanj, standardizirane zdravstvene oskrbe in še več".
Mercola je tudi podvomil v "univerzalni pristop k odzivanju na pandemije" in poudaril, da "pandemske grožnje niso enake v vseh delih sveta. Po njegovem mnenju "Svetovna zdravstvena organizacija ni usposobljena za sprejemanje odločitev na področju svetovnega zdravja".
Podobni pomisleki so vsaj delno prispevali k nasprotovanju predlogom, predstavljenim na posebnem ministrskem zasedanju, na katerem je blok večinoma nezahodnih držav, vključno s Kitajsko, Indijo, Rusijo in 47 afriškimi državami, preprečil dokončno oblikovanje sporazuma.
Čeprav na majskem zasedanju ni bil dosežen končni dogovor, je bilo doseženo soglasje o organizaciji novega posebnega ministrskega zasedanja SZO pozneje letos, po možnosti po svetovni zdravstveni skupščini SZO, ki bo potekala od 29. novembra do 1. decembra, je poročal Reuters.
Mxolisi Nkosi, veleposlanik Južnoafriške republike pri ZN, je na letni ministrski skupščini SZO povedal, da bo novo posebno zasedanje "preučilo koristi takšne konvencije, sporazuma ali drugega mednarodnega instrumenta".
Nkosi je dodal:
"Verjetno najpomembnejša lekcija, ki nam jo je dal COVID-19, je potreba po močnejši in agilnejši kolektivni obrambi pred zdravstvenimi grožnjami ter izgradnji odpornosti za spopadanje s prihodnjimi morebitnimi pandemijami.
"Nova pogodba o pandemijah je pri tem osrednjega pomena."
Veleposlanik Združenega kraljestva pri ZN Simon Manley je tedaj v zvezi z odsotnostjo takojšnjega dogovora in soglasjem o novem srečanju tvitnil: "Pogajanja bodo morda trajala dlje časa, vendar je to zgodovinski korak k svetovni zdravstveni varnosti."
S tem stališčem se je strinjal tudi odbor INB, ki je bil 18. in 21. julija v Ženevi, in dosegel soglasje, da si bodo njegovi člani prizadevali za dokončanje novega pravno zavezujočega mednarodnega sporazuma o pandemiji do maja 2024.
V okviru tega procesa se bo odbor INB ponovno sestal decembra, poročilo o napredku pa bo predložil 76. svetovni zdravstveni skupščini SZO leta 2023.
Po navedbah SZO "vsak nov sporazum, če se o njem dogovorijo države članice, pripravijo in se o njem pogajajo vlade same, [ki] sprejmejo vse ukrepe v skladu s svojo suverenostjo".
SZO nadalje trdi, da bodo "vlade same določile ukrepe v okviru sporazuma, pri čemer bodo upoštevale svoje nacionalne zakone in predpise".
Bidnova administracija je izrazila široko podporo novemu ali posodobljenemu sporazumu o pandemiji, pri čemer so ZDA vodile prejšnja pogajanja o tem vprašanju skupaj z Evropsko komisijo prek njene predsednice Ursule von der Leyen, ki je, kot je že poročal The Defender, tudi močna zagovornica cepilnih potnih listov in obveznega cepljenja proti COVID-19.
V analizi Mednarodne zveze za naravno zdravje je bilo izraženo ugibanje, da bi lahko končni sporazum zgolj okrepil obstoječe IHR ali pa bi lahko vključeval spremembo ustave Svetovne zdravstvene organizacije - ali pa oboje.
Le dva dni po sporazumu o INB, sklenjenem 21. julija, je Tedros Adhanom Ghebreyesus, generalni direktor SZO, tvitnil:
"Veseli me, da države članice SZO poleg procesa pogajanj o novem [mednarodnem] sporazumu o pripravljenosti in odzivanju na pandemijo preučujejo tudi ciljno usmerjene spremembe [IHR], vključno z načini za izboljšanje postopka za razglasitev [izrednega stanja na področju javnega zdravja mednarodnega pomena ali PHEIC]."
V istem sporočilu na Twitterju je tudi razglasil, da je trenutni izbruh opičjih ošpic "izredna nevarnost za javno zdravje mednarodnega pomena", ki je "največja med moškimi, ki imajo spolne odnose z moškimi, zlasti tistimi z več spolnimi partnerji".
Generalni direktor SZO je razveljavil mnenje strokovne skupine, ki je bila razdeljena glede tega, ali naj izbruh opredeli kot nujno stanje na področju javnega zdravja na svetovni ravni.
S to razglasitvijo so po mnenju Svetovne zdravstvene organizacije (SZO) zdaj vzpostavljena tri "globalna nujna zdravstvena stanja": COVID-19, opičje koze in otroška paraliza.
Medtem ko Svetovna zdravstvena organizacija in svetovne vlade preučujejo načrte za posodobljeno ali novo pogodbo o pandemijah, druge organizacije napredujejo pri tehnologijah in partnerstvih za potne liste za cepiva.
Organizacija za gospodarsko sodelovanje in razvoj (OECD), ki jo sestavljajo številne industrijsko razvite države sveta, je 8. julija napovedala, da bo spodbujala poenotenje različnih sistemov cepilnih potnih listov, ki se trenutno uporabljajo po svetu.
Po navedbah Nicka Corbishleyja iz Naked Capitalism je šestintrideset držav in mednarodnih organizacij sodelovalo na julijskem srečanju, katerega cilj je bil "ustvariti večstranski okvir za vzpostavitev globalnega sistema potnih listov za cepiva".
Dogodek je nadaljevanje prizadevanj Svetovne zdravstvene organizacije za uskladitev globalnih režimov za potne liste za cepiva.
Februarja je SZO izbrala nemško podjetje T-Systems kot "industrijskega partnerja za razvoj storitve potrjevanja cepljenja", ki bi omogočila "preverjanje potrdil o cepljenju prek nacionalnih meja".
Družba T-Systems, ki je del podjetja Deutsche Telekom, je bila pred tem ključna pri razvoju interoperabilnosti sistemov cepilnih potnih listov v Evropi.
Julija je 21 afriških vlad "tiho sprejelo" sistem potnih listov za cepiva, ki bi bil povezan z drugimi tovrstnimi sistemi po vsem svetu.
Afriška unija in Afriški centri za nadzor bolezni sta 8. julija, ko je bil tudi dan afriške integracije, uvedla digitalni potni list za cepiva, ki velja v vsej Afriški uniji, in ga opisala kot "hrbtenico e-zdravja" afriškega "novega zdravstvenega reda".
To je sledilo razvoju platforme Trusted Travel leta 2021, ki jo zdaj zahteva več afriških držav, vključno z Etiopijo, Kenijo, Togom in Zimbabvejem, ter letalski prevozniki, kot so EgyptAir, Ethiopian Airlines in Kenya Airways, za dohodna in odhodna potovanja.
Poleg Afrike Indonezija, ki trenutno predseduje skupini G20, izvaja "pilotne projekte", ki bi zagotovili interoperabilnost različnih sistemov digitalnih cepilnih potnih listov, ki se trenutno uporabljajo po vsem svetu. Projekt naj bi bil končan do novembra, torej pred vrhom voditeljev skupine G20.
Naked Capitalism je izpostavil vlogo južnoafriškega podjetja Cassava Fintech pri prizadevanjih za razvoj interoperabilnega cepilnega potnega lista za vso Afriko.
Podjetje Cassava, hčerinsko podjetje afriškega telekomunikacijskega podjetja Econet, je sprva razvilo aplikacijo "Sasail", ki jo je podjetje opisalo kot prvo afriško "globalno superaplikacijo", ki združuje "družbena plačila" z možnostjo pošiljanja in prejemanja denarja ter plačevanja računov, klepeta z drugimi in igranja iger.
Podjetji Cassava in Econet sta sklenili strateško partnerstvo z družbo Mastercard, "da bi pospešili digitalno vključenost po vsej Afriki in sodelovali pri številnih pobudah, vključno s širitvijo potovalnega dovoljenja Africa CDC TravelPass".
Kot je že poročal The Defender, Mastercard podpira pobudo za potni list za cepivo Good Health Pass, ki jo podpira tudi zavezništvo ID2020 in jo je podprl osovraženi nekdanji britanski premier Tony Blair.
Mastercard spodbuja tudi tehnologijo, ki jo je mogoče vgraditi v kartico DO Card, kreditno/debetno kartico, s katero je mogoče spremljati "osebno ogljično olajšavo".
Družba ID2020, ustanovljena leta 2016, trdi, da podpira "etične pristope k digitalni identifikaciji, ki varujejo zasebnost". Njegovi ustanovni partnerji so Microsoft, Rockefellerjeva fundacija, Accenture, GAVI-The Vaccine Alliance (ki je tudi sama osrednji partner SZO), UNICEF, Fundacija Billa in Melinde Gates in Svetovna banka.
Glavna delničarja družbe Mastercard sta podjetji Vanguard in BlackRock, ki imata pomembne deleže v več deset podjetjih, ki so podprla razvoj potnih listov za cepiva ali uvedla obveznost cepljenja za svoje zaposlene. Obe investicijski družbi imata tudi velike deleže v proizvajalcih cepiv, vključno s podjetji Pfizer, Moderna in Johnson & Johnson.
Mastercard zagotavlja sredstva za program Svetovne banke Identiteta za razvoj (ID4D), ki se "osredotoča na spodbujanje digitalnih identifikacijskih sistemov za izboljšanje rezultatov razvoja ob hkratnem ohranjanju zaupanja in zasebnosti".
Center za človekove pravice in globalno pravičnost na newyorški pravni fakulteti je program ID4D, ki se sklicuje na svojo usklajenost s cilji trajnostnega razvoja ZN, nedavno opisal kot program, ki bi lahko utrl pot "digitalni poti v pekel".
Po navedbah centra naj bi se to zgodilo s prednostno obravnavo "gospodarske identitete" in uporabo infrastrukture, ki je "povezana s hudimi in obsežnimi kršitvami človekovih pravic" v več državah.
Družba Mastercard je dejavna tudi v Afriki, in sicer v okviru skupne pobude s še enim fintech (finančno tehnološkim) podjetjem, Paycode, s katero želi "povečati dostop do finančnih storitev in vladne pomoči za oddaljene skupnosti po vsej Afriki" prek sistema biometrične identitete, ki vsebuje podatke 30 milijonov posameznikov.
Svetovna banka in Svetovna zdravstvena organizacija spodbujata pripravljenost na pandemijo in potne liste s cepivi
Svetovna banka je konec junija napovedala ustanovitev sklada, ki bo "financiral naložbe v krepitev boja proti pandemijam" ter "podpiral preprečevanje, pripravljenost in odzivanje ... s poudarkom na državah z nizkimi in srednjimi dohodki".
Sklad je nastal pod vodstvom ZDA, Italije in sedanjega predsednika skupine G20 Indonezije "s široko podporo skupine G20", deloval pa bo še letos.
Zagotovil bo več kot milijardo dolarjev sredstev za področja, kot sta "nadzor bolezni" in "podpora proti sedanjim in prihodnjim pandemijam".
Po besedah generalnega direktorja SZO je tudi SZO "zainteresirana stran" v projektu in bo zagotovila "tehnično strokovno znanje".
Sporazum sledi strateškemu partnerstvu med ZN in Svetovnim gospodarskim forumom iz leta 2019, katerega namen je "pospešiti" izvajanje agende ZN za trajnostni razvoj do leta 2030 in njenih ciljev trajnostnega razvoja.
Čeprav je sporazum nedavno zaokrožil po družbenih medijih, je bil objavljen junija 2019, torej pred pandemijo COVID-19. Zajema šest področij, na katera se osredotoča, vključno z "zdravjem" in "digitalnim sodelovanjem".
Kar zadeva zdravje, sporazum domnevno "podpira države pri doseganju dobrega zdravja in blaginje za vse v okviru Agende 2030 s poudarkom na ključnih nastajajočih globalnih zdravstvenih grožnjah, ki zahtevajo močnejše partnerstvo in ukrepanje več deležnikov".
"Digitalno sodelovanje", ki ga spodbuja sporazum, pa naj bi "izpolnjevalo potrebe četrte industrijske revolucije, hkrati pa si prizadevalo za pospešitev globalne analize, dialoga in standardov za digitalno upravljanje in digitalno vključenost".
Kljub retoriki o "vključenosti" pa so se posamezniki in subjekti, ki so zavrnili uporabo aplikacij, kot so cepilni potni listi, soočili s posledicami v svojem osebnem in poklicnem življenju.
Takšen je bil primer kanadske zdravnice, ki je bila junija kaznovana s 6.255 dolarji, ker je zavrnila uporabo aplikacije za zdravstvene informacije ArriveCAN, ki jo preiskujejo zaradi pomislekov glede zasebnosti, za vstop v državo.
Dr. Ann Gillies je povedala, da je bila kaznovana pri ponovnem vstopu v Kanado po udeležbi na konferenci v ZDA.
Andrew Bud, izvršni direktor podjetja iProove, ki se ukvarja z biometrično identifikacijo in je pogodbenik ameriškega ministrstva za domovinsko varnost, je opisal potrdila o cepivih kot gonilo "celotnega področja digitalne identifikacije v prihodnosti" in dodal, da ne gre "samo za COVID, ampak za nekaj še večjega", in da se bodo "po sprejetju za COVID hitro uporabljala za vse druge namene".
*
Abir Ballan sastavio je tezu na 43 stranice pod nazivom “Pregled SZO-a i zašto vam je to važno” koja razotkriva Svjetsku zdravstvenu organizaciju (SZO) kao visoko korumpiranu političku organizaciju, koja gura tiraniju u ime “javnog zdravstva”
https://www.logicno.com/hrana-zdravlje/sve-sto-szo-cini-u-suprotnosti-je-s-nacelima-javnog-zdravstva.html
Ali so bile nefarmacevtske intervencije
uporabljene med pandemijo Covid-19 v skladu s pandemičnimi ukrepi Svetovne zdravstvene organizacije za leto 2019 (s priporočili WHO za obvladovanje pandemije?)
https://www.pandata.org/wp-content/uploads/PANDA_WHO_Review.pdf
*
https://www.logicno.com/politika/u-lickom-osiku-odrzana-prva-hrvatska-anti-davos-konferencija.html
*
Vera Kanalec z gostjo dr. Biserko Ilin – O WHO in mednarodni konferenci alianse za svobodo
*
https://domengorenseklaw.com/2022/09/03/kako-zrusiti-ustavni-red-za-telebane/
*
Apr 17, 2022