Oba sprejeta Zakona o privatizaciji sta v nasprotju s 17. členom in 30. členom Splošne deklaracije človekovih pravic OZN, 1948.
Kapital, oblast in raja
17. člen govori:
1. Vsakdo ima pravico do premoženja, tako sam, kakor tudi skupno z drugimi.
2. Nikomur ne sme biti premoženje samovoljno vzeto.
30. člen govori:
Nobene določbe te Deklaracije se ne sme razlagati tako, kot da iz nje izhaja za državo, skupino ali posameznika kakršnakoli pravica do kakršnega koli delovanja ali dejanja, ki bi hotelo uničiti v njej določene pravice in svoboščine.
Na avdienci pri Cerarju
Pri podržavljanju družbene lastnine ni bil izveden referendum po ustavi RS, ki bi jasno nakazoval voljo državljanov, da se odrekajo delu družbene lastnine, oziroma premoženja, ki bi opravičil sprejem obeh Zakonov in sta bila tako neligitimno in neustavno sprejeta na način odločanja ožjih krogov ljudi v imenu vseh.
Sprejem Zakona o privatizaciji
Ob enem je država uporabila - zlorabila pravni sistem v nasprotju s 17. členom in 30. členom Splošne deklaracije človekovih pravic tako , da je družbeno lastnino, ki je bila zasebna skupna in nerazdelna oblika lastnine – premoženje znanih lastnikov to je državljanov RS preko navedenih Zakonov podržavila in državljanom v zameno, kot osebno zasebno - razdelno lastnino razdelila osebne lastniške certifikate navedenega premoženja v vrednosti od 1000 do 4000 DEM po osebi , računajoč:
- da bodo državljani zaradi ekonomske situacije lastniške certifikate v proti
- vrednosti prodali ali zamenjali za denarna sredstva
- da bodo mnoga podjetja z vloženimi lastniškimi certifikati propadla
in, da bodo tako preoblikovali obstoječo lastniško strukturo v kateri je bil vsak državljan solastnik družbenega premoženja v sistem, kjer bodo lastnino pretežno imeli le posamezniki ozke skupine ali tujci, kar dokazuje lastniško sedanje stanje.
Problem je v tem, da je država preko prikritega interesa zakonsko pristransko omogočila lastniško priviligiranost enih napram drugih čeprav smo po ustavi vsi enakopravni. Posedovanje premoženja pomeni tudi nivo blaginje. Država je tako načrtno in neustavno pospešila lastniško prestruktuiranje in ni dovolila, da se lastniški sistem oblikuje naravno in na osnovi enako pravnih pogojev, dejanskoti in volje državljanov.
Pri znanih lastnikih
Širila se je politična ideologija v korist razlaščanja in pospeševanja lastniškega in blaginjskega razslojevanja, da se bo gospodarski sistem stabiliziral šele, ko bodo lastniki znani v smislu kot, da družbena lastnina nima znanih lastnikov in da se je poprečnemu državljanu namigovalno odrekala sposobnost – delovna opravilnost upravljanja z lastnino in s tem pravica do lastnine priznane v ustavi RS. Tako si lahko ustvarimo videnje, da je povprečen državljan le delno delovno opravilen. Sposoben je voliti ni pa sposoben upravljati s svojo z lastnino.
Posledično se sedaj prodaja pod lažnim imenom privatizacije podržavljena bivša zasebna lastnina izključno tujcem, izključuje male delničarje to je državljane RS iz lastništva, prodaja se premoženje ZPIZa, katero se je takrat namenilo za pokrivanje izplačila pokojnin in to ne samo tujim pravnim osebam temveč tudi tujim državam.
Splošno znano dejstvo je, da je vsaka skupnost oziroma država suverena toliko koliko ima v svoji lasti močno in stabilno gospodarstvo.
Zmaga je naša
Zato zahtevamo, da se proti ustavna Zakona razveljavita saj sta v nasprotju z Ustavo RS, Splošno deklaracijo človekovih pravic in drugimi navedenimi mednarodnimi in pri nas veljavnimi predpisi, saj omogočata preko lastniške spremembe kolonializacijo in izgubo suverenosti države imenovane Republika Slovenija in posledično s tem njenih državljanov, to je nas vseh.
Nikoli več suženjstvo
Aug 25, 2015