Članek
#ADRIA4EVER 2
Objavljeno Dec 06, 2019

 Pred nekaj dnevi sem objavil zapis #ADRIA4EVER v katerem sem navedel povezavo na MMC-jev intervju s strokovnjakom za civilno letalstvo   Alen Šćuric: Slovenski letalski fiasko je šola za celo Evropo 

Zgodbo nadaljujem s prispevkom na Siol.net objavljenim v Četrtek, 5. 12. 2019; 4.05  

Za drobiž kupili Adrio, jo potopili in izginili #video

Objavljam nekaj podnaslovov, Prispevek v celoti je na zgornji povezavi...

Zakaj nemški lastniki Adrie Airways za sabo brišejo sledi? Ali je to povezano s pričakovanim forenzičnim pregledom njihovih poslov in nakazil v davčne oaze?

Medtem ko se država še vedno odloča o ustanovitvi novega letalskega prevoznika, za nekdanjimi nemškimi lastniki propadle Adrie Airways izginjajo vse sledi. Podjetja, prek katerih je nemška skupina 4K Invest obvladovala Adrio, ugašajo drugo za drugim. V omrežju skupine 4K Invest ni več mogoče najti nekaterih posameznikov, ki so imeli pomembno vlogo pri nakupu in upravljanju Adrie. Spletna stran 4K Invest ne deluje več. Tudi na telefonski številki podjetij iz skupine ni mogoče priklicati nikogar.

Za Nemci ostalo pogorišče v treh državah...  Na računih je ostal le drobiž... Adria za svetovalce plačevala milijone...Kje so danes pogrebniki Adrie Airways?

Ali vas zanima kako se bo končala ta zgodba? Na osnovi do sedaj uspešno rešenih afer in škandalov ne smemo pričakovati kaj posebnega. Obstaja pa velika verjetnost, da bodo to uspešno rešili v Svici in Estoniji... 

  • ŠVICA − Tožilstvo v kantonu Ticino že več kot leto dni preiskuje domnevno sporno dogajanje pred stečajem letalskega prevoznika Darwin Airline, ki je julija 2017 končal v rokah Adrie Airways, le nekaj mesecev zatem pa razglasil stečaj.
    Ob prevzemu je imel Darwin Airline na bančnih računih okrog 11 milijonov evrov, tega denarja pa ob stečaju ni bilo več na računih. Nekateri indici kažejo, da je bil denar namenjen za krpanje likvidnostnih lukenj v Adrii. Švicarsko tožilstvo je pod drobnogled vzelo nekdanjega finančnega direktorja Adrie Heinricha Ollendieka.
  • ESTONIJA − Novica o neslavnem propadu Adrie je odmevala tudi v Estoniji, saj bo ta pomenila večmilijonsko škodo za estonski državni letalski prevoznik Nordica. Z njim je Adria še pred prihodom Nemcev sklenila partnerstvo in mu pomagala vzpostaviti letalsko operacijo. Zanje je opravljala od 70 do 80 letov na teden. 
    Sodelovanje se je po vsega letu dni končalo, saj je Nordica za partnerja namesto Adrie raje izbrala poljski LOT. Kljub temu je Adria iz posla izšla kot zmagovalka. Prihodki od prodaje kart so se namreč v Talin stekali prek Ljubljane, kjer je na koncu tudi obtičal velik del tega denarja. Adria je Nordici ostala dolžna okoli osem milijonov evrov, ki pa jih Estonci nikoli niso dobili.
  • SLOVENIJA − Dogajanje v Švici in Estoniji pa se ne more niti primerjati z luknjo, ki je za Adrio ostala v Sloveniji. Po zadnjih podatkih je Adria dobaviteljem, lizinškim družbam, letališčem in drugim upnikom ostala dolžna najmanj 60 milijonov evrov, po vsej verjetnosti pa bodo njihovi zahtevki bistveno višji. Na drugi strani Adria v lasti nima nobenega večjega premoženja, s prodajo katerega bi poplačala upnike.
  •  Najmanj štiri resne ponudbe za odkup Adrie v stečaju

    Stečajni upravitelj Adrie Airways se o odkupu poslovne celote letalske družbe dogovarja z vsaj štirimi resnimi ponudniki. Joca Pečečnika, ki je eden izmed njih, ob tem skrbi, da bo zaradi predolgega postopka to premoženje Adrie kmalu propadlo.