Članek
GASILSKO DRUŠTVO APAČE - Zadnje objave
Objavljeno Mar 24, 2014

132. redni občni zbor

1. marca je potekal 132. redni občni zbor gasilcev, s pričetkom ob 19:00 uri, ki se je tokrat PRVIČ izvajal v prostorih

novega gasilskega doma. Sam občni zbor je potekal po predlaganem dnevnem redu. Sprejeli smo spremembo

statuta o novem naslovu, kjer se nahaja gasilski dom, podelili smo odlikovanja ter navsezadnje sprejeli nove člane v

gasilske vrste. Poleg domačih članov so bili prisotni tudi gasilci iz sosednjih društev, župan občine Apače, poveljnik GZ

Gornja Radgona ter domači župnik. Soglasno so bili sprejeti tudi programi dela društva in finančni načrt za leto 2014.

6. februar 2014

Pomoč naših gasilcev v Postojni

Od petka, ko je Slovenijo zajela ledena ujma, je pri pomoči in reševanju sodelovalo skoraj 10.000 gasilcev, od tega

velika večina prostovoljnih gasilcev. Brez njih bi bili mnogi danes še vedno odrezani od sveta. Mnogi od njih so na

terenu nepretrgoma od petka zjutraj, ko so se odzvali na prve klice na pomoč. Izpostavljajo svoja življenja in

pomagajo ljudem. To so prostovoljni gasilci in Slovenija ima srečo, da imamo takšno številno in odlično ekipo.

Tudi naša ekipa se je odpravila v Postojno na klic pomoči in tako prispevala k obnovitvi delčka uničenja.

RDEČI ALARM za 2.2.2014

3. februar 2014 21:00 uri

Tudi danes slika ne izgleda nič bolje, čeprav rdeči alarm ni več napovedan za vzhodno Slovenijo. Vendar pazljivost

naj ne bo odveč, saj je poledica še vedno prisotna, žled naprej ogroža naravo, še naprej lomi drevje ter el.

drogove in s tem marsikje prekinja dovod električne energije.

2. februar 2014 17:00 uri

Res, vreme nas že skoraj dnevno preseneča, tokrat z žledom. Zato je bil izdan za danes opozorilni rdeči alarm za žled

in poledico in velja za vso Slovenijo. Z našega področja in vzhodno od nas zaenkrat ni nobenih prijav na SPIN, kar

pa ne pomeni, da tu ni nevarnosti. Prihaja pa nočni čas in z njim nižje temperature......

Zato pazljivo!

26. januar 2014

Nekaj za odganjanje zimskega dolgčasa....

Sedaj, ko nas je narava prvič v tej zimi obdarila s snegom in so temperature padle pod ledišče in ko se nam ravno ne

mudi ven in tudi intervencij ni.

Zakaj ne bi zaigrali nekaj za ogrevanje - recimo EMERGENCY 2014

Igra žal ni zastonj, stane cca. 28€, ampak je vredna svojega denarja

na http://www.gameshop.si

13. januar 2014

"L I G A 2013/14" se nadaljuje.....

Ligaško tekmovanje se tudi v letu 2014 nadaljuje, saj je potekalo 11. januarja že deveto tekmovanje od skupnih

petnajstih, torej ostane še šest druženj, da se izkažemo in še izboljšamo trenutno stanje na lestvici.

Ostale podrobnosti v rubriki "LIGA 2013/14"

13. december 2013

S R E Č N O    2 0 1 4

Nasmeh naj prinese Vam iskre v oči,

naj ogenj zaneti in svetle luči,

to leto, ki tiho ga čas priganja,

in prav je, da vsak o sreči zdaj sanja.

Naj sanje postanejo jutri resnica,

veselje pa širno na nebu kot ptica.

Ljubezni in zdravja, cvetijo naj polja

in vsakogar spremlja prešerna naj volja.

Leto se počasi bliža koncu in zato pošiljamo to čestitko vsem, ki so v teh kriznih časih kakorkoli pripomogli z

podporo za delovanje našega društva. Vložili smo ogromno svoje energije, časa, skrbi in odlašanj, da smo lahko

ustvarili društvo, ki mu lahko zavida marsikdo. V letu, ki se poslavlja smo dokončali novi gasilski dom, ga opremili,

uredili okolico in dokončali še na desetine ostalih del in nalog, ki smo si jih zadali.

In to nam veliko pomeni, kar se vsem toplo zahvaljujemo!

gasilci PGD APAČE

27. oktober 2013

7. gasilsko tekmovanje za prehodni

pokal OGP APAČE

Občinsko gasilsko poveljstvo Apače v skladu s sprejetim programom aktivnosti v okviru meseca požarne varnosti v

letu 2013 je izvedlo 7. gasilsko tekmovanje za prehodni pokal Občinskega gasilskega poveljstva Apače, ki je bilo v

nedeljo, dne 27. oktobra 2013 s pričetkom ob 9.00 uri v Lešanah – pri domačiji Bek.

Tekmovalo se je v naslednjih disciplinah:

1. Vaja z MB mokra izvedba in podaljšanje »C« cevovoda – STARA knjižica Gasilske in gasilsko športne discipline

2. Met torbice v krog (8 tekmovalcev)

Naši gasilci so se udeležili tekmovanja z žensko in moško ekipo in dosegli odlična rezultata.

Članice so dosegle 1. mesto, člani pa 2. mesto. Zmagala je ekipa domačih gasilcev iz Lešan.

Čestitke obem ekipam.....

19. oktober 2013

Jesenska posaditev dreves

Na današnjo sončno in toplo soboto, smo se odločili, da si še polepšamo okolico gasilskega doma in da posadimo

drevesa.

Zbrali smo se že ob 14. uri in z delom končali pozno popoldne. Skupaj se nas je zbralo skoraj 20 gasilcev, tako da smo

lahko delo brez truda in napora uspešno opravili.

Kako je potekalo delo si poglejte fotografije.....

In rezultat tega skupnega dela???

Kot vi bomo tudi mi nestrpno čakali na pomlad, da ta drevesa ozelenijo in vam jih potem z veseljem pokažemo :)

Držimo besedo!

12. oktober 2013

Taktična vaja v Lutvercih

11. oktobra s pričetkom ob 18.uri je okviru meseca požarne varnosti  potekala taktična vaja Ognjeni zublji 2013.

Kraj dogajanja je bil tokrat v Lutvercih pri podjetju Senčila Vrbnjak.

Organizator vaje je bilo občinsko poveljstvo Apače. Sodelujoča so bila naslednja društva: Apače,

Podgorje iz Apaške doline, Žiberci, Žepovci, Lešane, Lutverci ter enota policijske postaje G. Radgona in ekipa prve

pomoči OZ RV G. Radgona. Vajo je vodil občinski gasilski poveljnik Stanko Bratuša.

Vaja je v celoti potekala usklajeno, saj so si vajo ogledali člani GZ Gornja Radgona in župan občine Apače. Zbralo

se je precej vaščanov, ki so si z zanimanjem ogledali vajo kjer je sodelovalo 55 gasilcev, 6 gasilskih društev, 10 vozil,

7 članov ekipe prve pomoči, 2 reševalca NMP ZD G. Radgona, dva policista PP G. Radgona in 4 civilisti kot

ponesrečenci.

Čestitke vsem sodelujočim!

6. oktober 2013

I Z L E T    2 0 1 3

V soboto 5. oktobra, smo se gasilci odpravili po dvoletnem premoru, na zaslužen izlet. V preteklih dveh letih smo se

mu morali odpovedati, saj smo vso energijo vložili v izgradnjo novega gasilskega doma.

V tem letu smo si izbrali, obisk Tehničnega muzeja Slovenije v Bistri pri Vrhniki in partizansko bolnišnico Franja pri

Cerknem.

Žal se izleta ni moglo udeležiti nekaj članov, saj je ravno sedaj v kmetijskih panogah največ dela.

Obljubili smo jim, da v naslednjem letu izlet organiziramo v boljšem terminu, recimo kakšen mesec prej.

Iz Apač smo se že odpravili dokaj zgodaj, pač nekateri imamo še vedno težave z zgodnjim vstajanjem :) ampak

sedaj pa res ni bilo težav. Po hitrem pakiranju vsega kar smo si pripravili za sabo smo krenili na pot.

Seveda je prva postaja bilo postajališče Tepanje, ker je pač to že dolgoletna tradicija.

Štajerci, prleki in prekmurci že vedo zakaj!

Pot nas je najprej vodila v Tehnični muzej Slovenije. Kdor je že bil v Bistri, ve da je muzej zelo obširen in smo se kar

hitro porazgubili po muzeju. Še prej pa okrepčilna malica, potem pa "Paša za oči"

Po dvournem ogledu, smo morali biti kar hitri, da smo si sploh lahko vse ogledali, nato smo pot nadaljevali proti

partizanski bolnišnici Franja. Torej pot pod noge proti Cerknem....

Seveda pot do Cerknega je minila, kot bi trenil, saj z dobro voljo in obila veselja, nobena pot ni dolga.

Sam ogled bolnišnice je bil res nekaj posebnega za katerega smo si vzeli malce več časa.

Malce nam je ponagajalo vreme, ampak ni nas motilo, kar je pozneje spoznalo tudi vreme in se umaknilo.

V večernih urah, smo se žal morali odpraviti proti domu, seveda z vmesnimi postanki v Trojanah (želja po krofih) in v

Tepanjah (tokrat po kremšnite).

Zahvala Pepiju in Zlatotu za organizacijo, kuharju Alojzu in kelnarju Jožiju, brez katerega ni izleta ;) in vsem, ki so

kakorkoli pomagali.

Z eno besedo: IZLET 2013 JE USPEL, odštevanje 2014 se je pričelo!