Matija Stepišnik in Uroš Hakl: Tiskana naklada Večera je upadla na 17 tisoč izvodov, nedeljska izdaja pa na 5 tisoč izvodov, kar pomeni, da se časopisa med tednom proda le še okoli 8 do največ 12 tisoč izvodov, to je preostalim naročnikom med izrazito starejšo štajersko populacijo, ki po naravnih zakonih počasi odhaja, medtem ko po trgovinah ali kioskih ostajajo celi kupi neprodanih časopisnih izvodov. Prodaja spletnih naročnin, četudi po dumpinški ceni 0,99 evra mesečno, pa se je izkazala za debakel ...
Matija Stepišnik in Uroš Hakl: Tiskana naklada Večera je upadla na 17 tisoč izvodov, nedeljska izdaja pa na 5 tisoč izvodov, kar pomeni, da se časopisa med tednom proda le še okoli 8 do največ 12 tisoč izvodov, to je preostalim naročnikom med izrazito starejšo štajersko populacijo, ki po naravnih zakonih počasi odhaja, medtem ko po trgovinah ali kioskih ostajajo celi kupi neprodanih časopisnih izvodov. Prodaja spletnih naročnin, četudi po dumpinški ceni 0,99 evra mesečno, pa se je izkazala za debakel ...
Matija Stepišnik in Uroš Hakl: Tiskana naklada Večera je upadla na 17 tisoč izvodov, nedeljska izdaja pa na 5 tisoč izvodov, kar pomeni, da se časopisa med tednom proda le še okoli 8 do največ 12 tisoč izvodov, to je preostalim naročnikom med izrazito starejšo štajersko populacijo, ki po naravnih zakonih počasi odhaja, medtem ko po trgovinah ali kioskih ostajajo celi kupi neprodanih časopisnih izvodov. Prodaja spletnih naročnin, četudi po dumpinški ceni 0,99 evra mesečno, pa se je izkazala za debakel ...