Celotni članek je na voljo le naročnikom.
BERITE POŽAREPORT ŽE OD
Sreda, 4. Julij 2018 ob 07:49
Sorodne vsebine
ZADNJE OBJAVE
NAJBOLJ OBISKANO
Komentarji (4)
Jul 05, 2018
3
Sam pa imam pololnoma drugačno stališče. Slovenija bo v bodoče morala zgraditi vsaj 100 če že ne 200 km predorov. Za to veliko delo bi bilo potrebno usposobiti domače strokovnjake. Takšno ekipo je Slovenija sicer že imela. Bila je izvrstna, vrhunjska, ena najboljih na svetu. Pa jo je gradbeni baron Ivan Zidar uničil. Ta je naredil ogromno škodo, ki pa jo bo potrebno nadomestiti in prav ponovna uspostavitev ekpe za tumnelogradnjo bi bil korak k sanaciji stanja. Menim da se z ne velikimi napori da ekipo ponovno uspostaviti. Menim, da je možno najti še kar velik del opreme in usposobiti podjetje, da lahko prične z izgradnjo predorov. Za začetek je domače podjetje lahko kooperant kakšni večji frmi. V sodelovanju z Avstrici bi lahko Karavanke na slovenskem delu gradilo isto podjetje , domače slovensko pa sodelovalo kot kooperant. Seveda je za takšno pot potrebna volja in pred vsem vizija. Če namreč ustanovimo domače podjetje, ki bi se ukvarjalao z gadnjo tunelov, je potebno izdelati tudi dolgoročni program, za omenjeno dolžino tunelov. Naj navedem samo nekatere: tunel pod Gorjanci, tunel med Škodfjo Loko in Idrijo, tuneli na trasi 3. osi, tunel med Poljčanami in Rog. Slatino. K tem tunelom je potrebno prišteti še tunele, ki jih bo potrebno zgraditi na avtocestnem križu, saj ta na nekaterih odsekih že pregoreva.in bo potrebno tarse avtoceste širiti, ali pa zgraditi nove trase. Pred vsem med Vrhniko in Koprom. Brez pretiravanja lahko zatrdim, da imamo Slovenci dovolj zannja, pa tudi voje, da lahko ustanovimo takšno pojetje, ki ne bo ldelalo le doma, ampak ga je možno usposobiti tudi za dela v tujini. Nujno pa je potrebno čim dal od teh poslov odstraniti mafijo, ki je kljub propadu gradbeništva še vedno živa, živahna in ki še vedno želi z znano tehnologijo lomastii po proračunskih srestvih in si prilastiti delež 10%, enako, kot je to počel gradbeni baron Zidar. Na koncu naj kot kost za glodanje omenim še tunel med Vipavo in Vrhniko. Ta VV tunel dolžine 30 km bi skrajšal pod med Ljubljano in Benetkami za 120 km. Se ga upamo lotiti?
Jul 04, 2018
6
Avtor mora ločiti terminologijo ZJN-3. Ne držijo namreč navedbe avtorja, da se ponudba, ki presega ocenjeno vrednost avtomatično izloči. Zakon namreč pravi, da je nedopustna tista ponudba, ki presega zagotovljena sredstva naročnika. Naročnik torej lahko ocenjeno vrednost izračuna/določi npr. na 100 EUR, prejme ponudbo za 150 EUR, vendar ker ima (če ima) zagotovljena sredstva lahko sprejme takšno ponudbo, ne glede na to, da presega ocenjeno vrednost.
Jul 04, 2018
7
Dr. Lahovnik je delovanje globoke države, ki se tudi pri gradbenih poslih izpostavlja kot ključen razlog zakaj se iz mandata v mandat favorizira vlade, ki bodo še naprej omogočale ribarjenje v kalnem, ponazoril s stanjem v hrvaških marinah in na slovenskih pokopališčih. Karavanški predor je zdolj ena v nizu teh zgodb. Lov kriminalcev za izgubljenim denarjem, ki ga ni več toliko kot nekoč. Zdaj so v ta srečelov vključili le še nekaj novih obrazov. Vse omenjene in potencialne žrtve so le kolateralna škoda.
Jul 04, 2018
10
Pri gradbenih naročilih in delih, se delovanje globoke države oziroma njen mafijski ustroj kaže zelo nazorno. Ni sicer direktnih smrtnih žrtev kot v zdravstvu, so pa posredne.Izločevanje tuje konkurence z neumnimi izgovori ima približno enako težo kot so bile trditve, da je NLB v domači lasti, stvar nacionalnega interesa..Slovenski ponudniki pridejo z nizkimi ponudbami, dobijo posel, potem pa je končna cena z aneksi dva do trikrat višja. Tu se krade in meče denar skozi okno dobesedno z lopato, naj si gre za Darsove posle, zlati tir ali za gradnjo cirkuške arene v Stožicah. Tam je posel pridobilo podjetje Grep z močnim referencami. Nikjer niso gradili do takrat, nikjer niti ne bodo poslej, v svoji gradbeni mehanizaciji pa so zmogli samokolnico, dve lopati in tri vreče cementa...Rezultate takšnih gradenj poznamo. Ljudje se ubijajo na neurejenih cestah, nacionalnega nogometnega stadiona nimamo, za ceno, katero bodo Hrvati zgradili most na Pelješac, pa bo gradonačelnik zamenjal nekaj kanalizacijskih cevi v močvirju. ..Iformacijska tehnologija hodi narobe tem ribičem v kalnem. Nekoč so to počeli lažje in predvsem lažje prikrili nečednosti. Pa vseeno bi se digitalizirali, čeprav težava nastopi že pri vklopu računalnika.