Indijska Sama Veda vsebuje najstarejše zapise o glasbeni znanosti. Temelj hinduistične glasbe so Rage, ki ustrezajo določenemu delu dneva ali sezoni in invocirajo določen spekter čustvenih odzivov in razpoloženj. Cilj rage je ustvarjanje čustev radosti in blaženosti (sanskrt: rasa- ekstatična emocija), nekatere pa povzročajo tudi žalost, kot izraz dvojnosti v našem svetu. Narava je materializacija ustvarjalnega zvoka AUM in človek lahko z uporabo zvokov (manter) vpliva na naravne pojave, na stanje v svojem fizičnem telesu, energijskih središčih ter v subtilnih telesih.
Zahodna glasba ima tri tonske lestvice (dursko, harmonijsko molsko in melodijsko molsko, ki skupaj dajejo 36 lestvic), medtem ko ima indijska glasba 72 lestvic, eno oktavo pa deli na 22 četrtink tona (sruti). Cilj indijske glasbe je usklajevanje osebnosti z dušo in nad-dušo (angl. over-soul), glasbenik pa poje v hvalo Bogu. Ker je človek izraz ustvarjalne Božje Besede, zvok (sanskrt: nada) na nas deluje s posebno močjo in nam lahko pomaga, da se spominjamo svojega izvora. Lepa, harmonična in ustvarjalna glasba je hrana za našo dušo.
Legenda omenja mistično ptica Musicar ali Dipak Lotus, ki naj bi imela kljun s 7 odprtinami, skozi katere je lahko ustvarjala različne note, ki jih je kombinirala v različne harmonije (rage) z določenim občutenjem za določeno uro in dan v letu. Iz pepela ognja, ki ga je prižgala z rago, naj bi ustvarila jajce, iz katerega se je izvalila druga Dipak Lotus ptica in tej so sledile mnoge druge. Teh sedem tonov ptice Musicar je sedem načel ali sedem duš zvoka, sedem sfer resonance materije Prakriti.
Zvok je tako povezan s spiritualno zavestjo, neslišni - nemanifestiran ali transcendentalni zvok pa ima neskončno moč. Bindu energijski center in Anusvara sta izvor nemanifestiranega zvoka. Ta je povezano s tem, kar je povedal Apostol Janez v svojem Evangeliju:
»V začetku je bila Beseda (op. Logos, zvok) in Beseda je bila pri Bogu in Beseda je bila Bog.« (Jn 1,1)
Zvok ima omnipotentno moč ustvarjanja, vzdrževanja ali rekreiranja neštetih univerzumov. Kozmično valovanje zvezd in galaktičnih meglic ima neslišne zvoke, ki so istočasno potencialna energija, kinetična energija, prisotnost, neskončne možnosti in manifestacija.
Svetloba je zvok v etru. Nikola Tesla.
V Indiji je ton (sanskrt:svara) lepo opisan kot nekaj, kar se sveti oziroma oddaja svetlobo. Melodije naj bi izvirale iz srca, kjer prebiva sebstvo in zato naj bi ustvarjale/prinašale znanje in modrosti višjega jaza in monade (Mogočne Božanske Prisotnosti Jaz Sem).
"Romal sem po perzijskih vaseh, ko me je pritegnil glas starca. Bil je negiben v večerni zarji pred mošejo v zlatih oranžnih barvah. Slišal sem njegov glas v srcu in zvenu ni bilo konca...Po tišini, je glasba tisto, kar pride najbližje izrazu neizrazljivega."
Tišina v skladbah je ravno tako pomembna, kot igrane note. Glasbenik naj bi med igranjem uravnotežil pet elementov: blag fizični dotik prstov na inštrumentu, dihanje in zavedanje gibanja diha, zvok in čutilo sluha, mentalno koncentracijo ter čutenje, ki prihaja iz srca. Nežna, mehka, brezčasna in ustvarjalna glasba pomirja naš um, ga sprošča, spiritualno dviga in ga naredi miroljubnega, deluje pa podobno tudi na celičnem nivoju.
V Tibetu imajo majhne činele, ki izvirajo iz šamanske tradicije Bon. Narejene so iz zlitine sedmih kovin z dodatkom meteoritskega železa, ki daje prodorno in jasno barvo zvoka. Uporabljajo jih pri meditacijah za krepitev občutka "tukaj in zdaj". Te kovine predstavljajo planete, tako da je zven tibetanskih činel harmonija in zvočna mandala sončnega sistema.
Najstarejše pojoče sklede so najdene na Kitajskem (1600 p.n. št) in so prav tako del šamanske kulture Bon. O njih naj bi bilo prepovedano govoriti celo v budističnih samostanih. Lame naj bi z njihovim zvokom potovali v druge dimenzije. Zdravijo lahko odprtine/razpoke v eteričnem telesu, če so blizu kože. Valovanje pojoče sklede ustreza alfa valovanju možganov (8Hz-12Hz), ustvarja pa povezavo in harmonijo med levo in desno možgansko polovico. V skledo lahko damo vodo ali kristale in tako okrepimo njeno delovanje.
Petje Božjih Imen (mantre, kirtan) ustvarja valovanje "Naad Brahman", ki nas nosi v ocean harmonije in ustvarja blaženost. Telo absorbira kolektivno molitev in jo pretvarja v zavest in energijo. Vsaka beseda ustvari polje energije. Določene mantre se pojejo že tisočletja in vsebujejo povezavo do koncentriranih polj kolektivne energije visoke vibracije, ki imajo naravno tendenco, da prenašajo svojo energijo na šibkejša polja.
Krščanski gregorijanski napevi uporabljajo naslednje frekvence:
- 396Hz- nota DO, osvobajanje strahu in krivde, moč za doseganje ciljev, prizemljuje, izboljša krvno sliko, obnavlja nevrone in jetra
-417 Hz- nota RE, širjenje zavesti, vrača na pot k Bogu, optimalno delovanje celic, odpravlja odvisnosti
- 528 Hz- nota MI, čudeži, ljubezen, ustvarjalnost, popravila DNK, krepi imunski sistem, klorofil- zelena barva, prana, temelj svete geometrije, ključ Hiše Kralja Davida
- 639 Hz- nota FA, povezave in odnosi, medcelična komunikacija, pomirja jezo, odpravlja kaos, odpuščanje, spodbuja hormonski sistem, zdravi izčrpanost
- 741Hz- nota SO, intuicija, čisti celice od toksinov in elektromagnetnega onesnaženja, zdravi okužbe
- 852 Hz- nota LA, povratek v duhovni red, komunikacija s Svetim Duhom, transformacija fizičnih celic, univerzalna ljubezen
Moj jasnovidni osebni učitelj mi je leta 2007 povedal: "Edina beseda, ki ima neskončno/brezmejno vibracijo/ frekvenco je beseda KRISTUS. (in ne beseda Bog, Allah ali Parabrahman)"
Živčne celice v možganih (nevroni) vibrirajo na frekvenci 1000 Hz. Zgornja meja človeškega sluha je med 16.000 in 20.000 Hz. Resonančna frekvenca vode je 2433 Hz. Kvarčni kristal ima frekvenco 4096 Hz. Slapovi Niagara so edini v naravi, ki imajo vse zvočne frekvence istočasno. Zvok zabeležijo vsi trije nivoji možganov: drevesno deblo in mali možgani (nezavedni in podzavestni um), limbični sistem (čustva) in korteks (zavestni um). Visoko frekvenčni zvoki so zvoki klasične glasbe in narave: žuborenje potoka, valovanje morja, zvoki slapa, petje ptic, veter, črički, žabe...
Ananda Bosman pravi, da je zdravilna uglasitev tona A na 432 Hz, ritem pa naj bo optimalen srčni utrip 72 /minuto. V svojo glasbo doda tudi 8Hz, ki je frekvenca zlatega reza, replikacije DNK in sočutja. Takšna glasba resonira s strukturo unoverzuma, kjer je 90% materije vodik s frekvenco 8Hz. Naše telo je sestavljeno iz 92% vodika in ima resonanco 8Hz, zato ima v sebi ekvilibrium, dinamično ravnovesje vseh elementov in potencial samozdravljenja. 8Hz je frekvenca, ki združuje vse druge frekvence v Enost in vse časovne linije v čas ZDAJ. Kozmične frekvence 432 Hz glasbe Anande in predavanje o pomenu 8Hz in 432 Hz je na naslovu:
https://soundcloud.com/radiozora/ananda-bosman-the-432hz8hz/sets
CYMATICS
Grško "cyma"= val. Višja frekvenca ustvari bolj kompleksne vzorce, strukture, mandale v zraku, vodi, pesku...Voda je še posebej odzivna na zvok in naše telo je skoraj 70% voda. V hebrejski religiji Beseda Boga - YHVH Adonai oblikuje stvarstvo iz praznine Niča (angl: void). Te ustvarjalne frekvence so ritem življenja, nasprotne polaritete, širjenje in krčenje, yin in yang. Cymatics vzorci kažejo, da je zvok simetričen in če je harmoničen, ustvarja na celičnih membranah lepe vzorce svete geometrije. Zvok vpliva na simpatični živčni sistem in ga sprošča.
Določene frekvence oblikujejo DNK molekule. V Stari Zavezi je Mojzesova knjiga Števila. Tu so kode, ki so jih svečeniki dali v Biblijo, originalno pa jih je zapisal Mojzes. Tu so skrite frekvence stvarjenja, ki jih uporabljajo prej omenjeni gregorijanski napevi in imajo velik vpliv na univerzalno snov - akasho. To je YAH glasbena lestvica stvarjenja, s katerim naj bi levitirali kamnite bloke gotskih katedral. Matematika je jezik Stvarnika in Božji Zakoni so glasbena zvočna matrica Stvarstva.
Cymatics mandale prikazuje video:
https://www.youtube.com/watch?v=Q3oItpVa9fs
* * *

Mar 25, 2022