Članek
Razdrte »družine«
Objavljeno May 15, 2015

15. maj je leta 1994 na pobudo OZN postal (mednarodni) Dan družin(e). Slovenske feministke so si spet izbojevale seksističen, bolje rečeno »moško-mrzen« slogan: »Ali so moški glavni v družini?« Ta patološka obsedenost z enakostjo spolov je v Sloveniji že prav patetična. Družina je v resnici že tisočletja načeloma enaka. Tandem oz. par/duet, ki ima v rasi homo sapiens, na planetu Zemlja, prokreativne/razmoževalne sposobnosti, tvorita moški (s penisom, testisi in semenčeci) in ženske (z vagino (in klitorisom) ter maternico, jajčniki in jajčeci). Ta tandem oz. par/duet predstavlja libidinalno/čustveno/seksualno oz. življenjsko, partnersko skupnost/zvezo, ki, ko se jima rodi otrok, postane DRUŽINA.

Feministke pa se v zadnjih desetletjih trudijo, da bi tudi RAZDRTE, torej enostarševske oz. »redefinirane« »družine«, torej skupnosti/zveze (z otroki) tudi v imenu (p)ostale »družine«. Na nek način je to nemogoče. Isto ime pač ne moremo uporabiti za nekaj, kar v osnovi ni družina. Torej: v zadnjih letih se ni povečalo število enostarševskih »družin«, pač so se številne družine RAZDRLE. Ločitve povzročijo razdrtje, RAZPAD DRUŽINE. In ne gre za nikakršne »reorganizirane družine«, pač pa za RAZDRTE DRUŽINE. Tudi dikcija, da »v zadnjih letih narašča število istospolnih družin« v resnici (na nek način) ne vzdrži – ker: istospolne partnerske skupnosti v resnici niso družine (tudi v primeru, če je imata istospolna partnerja svojega ali pa posvojenega otroka). Zdi se, da so prišli časi, ko bo treba zakonsko in teminološko/besedno opredeliti tudi istospolne partnerske skupnosti, tudi tiste z otroki – še posebej zato, ker vehementno razglašajo, da imajo tudi oni družine.

Na tej točki se bom »državnozborsko« citiral – prerekajoč se z LeGeBiTrovci oz. Janijem Moderndorferjam: »»»DRUŽINA je nek izraz v angleščini je FAMILY: »Father And Mother, I Love You« ... Kaj, če bi bilo družini ime »mamoča« mama-otrok-oče: »mamoča«?! To kar družina je ... Obstajajo tudi razdrte družine ne redefinirane! RAZDRTE! Družina je: oče, mati, otrok in ta izraz je rezerviran za libidinalno, življenjsko, partnersko, čustveno, seksualno skupnost, za »penisno bitje«, »vaginalno bitje« in njunega potomca. Ta izraz je rezerviran! »Poroka« rezerviran izraz! Lahko se »ponogajo«, »zadlanajo« se lahko, »okrogbokajo«, »okrogramajo«; poročajo, ali pa poročamo, se moški in ženske! V vseh kulturah je tako … Dobro šeriatsko pravo … – ampak tudi šeriatsko pravo ureja libidinalno skupnosti, čustveno, seksualno skupnost med »vaginalnim« in »penisnim bitjem«; ali pa več »vaginalnih« oziroma več »ne-penisnih bitij«, če se psihoanalitično izrazim.««« Nadalje: »»»…vi mene trpate, da se bo moja družina imenovala tako kot – jaz bi rekel »gejgeja« ali pa »možmoža« … Jaz sem zdaj v "mamoči", mama-otrok-oče, dva otroka, mamica, jaz – torej  »mamoča«. Kaj bi zdaj vi naredili, če bi zdaj družina imenovala »mamoča«?! Dva greja lahko živita v »gejgeji«, »možmoži«, »penispenisi« … lezbijke v »lezlezbi«, »ženženi« … To so terminološke cake, ki so zelo pomembne, da človek čudi nelagodje …  In ženske izredno nerade gledajo v maškare napravljene transvestite, ker jim delajo konkurenco …: »Kaj se ti pačiš, ti nisi ženska!?«. »Zakaj vidva, dva moška,«  zdaj ali sta geja ali nista, ni pomembno: »Zakaj vidva dva moška razglašata, da živita v družini?! Vajina skupnost ni družina!« Ta izraz (družina) je že zavzet! Ko se je pojavilo letalo, mu niso rekli ptič … leti po zraku … Ko se je pojavil vlak, mu niso rekli kača – moj oče je rekel, ko so otroci šli gledati vlak: »Poglejte kačo! … Smo šli kačo gledat!« »Železna kača« so rekli vlaku. Veste, prebivalci Krškega niso Krščani ampak so Krčani, ker je izraz Krščani že zavzet. Izraz »družina« je že zavzet, izraz »poroka« je že zavzet, imajo pa v ZRIPS-u lahko geji svoj ritual; »okrogramajo« se lahko, »okrogbokajo« … ne vem … poročamo se moški in ženske.«««

 

15. maj je oz. moral bi biti mednarodni dan nerazdrtih družin! Torej družin, kjer se starša nista ločila! Ker: obvezujoč besedilo, ki govori o družini je »univerzalna deklaracija o človekovih pravicah«. To je temeljni (in za raso homo sapiens, za družbo) obvezujoč dokument – nekakšna človeška »Ustava«. Če te temeljne Ustave rase homo sapiens ne bi bilo, bi lahko vsaka skupina ljudi bodisi, tandemi/pari/dueti, ali celo trojke/trojčki ali četvorčki/kvarteti svojo skupnost/zvezo/(z)družbo razglasila za družino.

Družina, kakršna je opredeljena/definirana v deklaraciji o človekovih pravicah, je družine tudi t. r. obvezujoča vrednota. Določene stroke tako definicijo potrebujejo, da so lahko sploh konsistentne same s seboj. V teh strokah – v mislih imamo predvsem psihologijo in sociologijo – je družina opredeljena kot »temeljna in naravna skupinska enota družbe«. In ta enota v sebi vsebuje dve temeljni družbeni razmerji. Prvo je razmerje med obema/dvema spoloma; drugo pa je razmerje med (najmanj) dvema generacijama. Tukaj gre za neko vsebinsko izhodišče za pojmovanje družine, ki ga mora tudi stroka/stroke spoštovati. In natančno zato je družine tudi v naši državi ustavno zaščitena. In v 53., 54. in 56. členu je družina zaščitena skozi zaščitno otrok in obeh staršev (očetovstvo in materinstvo).