Naj najprej na kratko rečemo, da predlagane rešitve po našem mnenju niso naravnane razvojno in v prid slovenskemu gospodarstvu, temveč predvsem zadovoljujejo fiskalne potrebe države. Na to smo opozorili ministra za finance in izrazili pričakovanje, da bo ministrstvo čimprej pripravilo nov zakon, ki bo sistemsko uredil področje obdavčenja dohodka pravnih oseb in bodo davki v prvi vrsti gospodarsko spodbudni, ne pa zgolj zadovoljevali finančnih potreb države.
V ta namen smo predlagali amandma, ki naj bi spodbudil podjetja k iskanju cenejših finančnih virov za tehnološki razvoj na kapitalskem trgu in vzpodbudil institucionalne investitorje k naložbam, ki so namenjene tehnološkemu razvoju gospodarstva.
Bistveno problematično pa se nam zdi teritorialno omejevanje olajšav (5., 6. in 7. člen novele). Slovenija ima v 2. členu ZDDPO določeno obdavčitev po načelu svetovnega dohodka. To pomeni, da se v slovensko davčno osnovo vštevajo vsi prihodki davčnega zavezanca, ne glede na kraj doseganja teh dohodkov (Slovenija in tujina). Če imamo torej sprejeto načelo obdavčitve svetovnega dohodka, moramo na drugi strani davčnemu zavezancu tudi omogočiti uveljavljanje davčnih olajšav po istem načelu. Novela to omejuje, saj še vedno obdavčuje zavezance po načelu svetovnega dohodka, prizna pa mu olajšavo le za investicijska vlaganja na ozemlju Slovenije. Naši amandmaji, ki bi to razliko odpravili, kot že rečeno niso dobili podpore.