V poslanski skupini SLS smo podprli zgoraj navedeni sklep, k čemur so nas vodili štirje razlogi_
Prvi je pravno formalni vidik. Po našem mnenju je bil prevzem izpeljan v nasprotju z Zakonom o prevzemih, ki glede nekaterih določb velja za vse delniške družbe. Enako velja tudi za postopek pridobitve kvalificiranega deleža banke, po Zakonu o Banki Slovenije. Vlada je prosto prenašala lastniške deleže SIB na svoje paradržavne sklade in kasneje na podjetje Energetika.
Drugi razlog je ekonomski vidik. Potrebno bo razjasniti poslovanje SIB do povezanih oseb, kot to predvideva Zakon o bančništvu, ki omejuje in prepoveduje takšno poslovanje bank.
Tretji argument je vidik delovanja nadzornih ustanov_ Banke Slovenije in Agencije za trg vrednostnih papirjev. Predvsem nadzor Banke Slovenije je zatajil, ker ni uveljavljal pozitivne zakonodaje in ni nadziral in onemogočal poslovanja SIB s povezanimi osebami.
Četrti vidik pa je političen. Gre za povezanost nosilcev javnih funkcij v Vladi RS in paradržavnih skladih, KAD in SOD, s člani uprave banke in z vpletenimi političnimi strankami.
Vsi našteti razlogi kažejo na dejstvo, da gre pri aferi Slovenski investicijski banki za primer politične korupcije, ki se kaže predvsem v naslednjih pojavih_ privatizacija banke v državni lasti brez zakonske podlage, kršenjem zakonov, ki urejajo tovrstne postopke in konflikti interesov med zasebnimi in javnimi koristmi.
V poslanski skupini SLS tudi predlagamo, naj Banka Slovenije izvede nadzor na SIB in sprejme ustrezen ukrep na podlagi 130.člena Zakona o bančništvu.