Po našem mnenju je zelo pomembno, da vlada še bolj spodbuja prijave na samo ocenjevanje. V letu 2002 se je v postopek za priznanje vključilo 14 organizacij, ki so s tem dejanjem dokazala, da se tudi v Sloveniji vedno bolj širi zavedanje o pomenu odličnosti poslovanja. Pomembno je, da sta se lansko leto vključili v postopek ocenjevanja tudi dve zdravstveni organizaciji, ki sta prisegli sodelovanje v pilotnem projektu in se zato odločili za sodelovanje na javnem razpisu. Odbor za priznanje Republike Slovenije za poslovno odličnost, ki ga je imenovala Vlada Republike Slovenije, pa se je odločil za dva nagrajenca v dveh kategorijah. Ena od prednosti prijave za priznanje je vsekakor povratna informacija, ki jo dobi vsaka organizacija v obliki končnega poročila prijavitelju, ki za oceno o prednostih in priložnostih za izboljšanje predstavlja izhodišče za nenehno izboljševanje kakovosti izboljševanja in tudi za pripravo poslovnih načrtov za naslednja leta. Vključitev organizacij iz javnega sektorja je še posebej pomembno za spodbujanje inovativnosti ter učinkovitosti organizacije poslovanja v novih pogojih evropskega trga. Slovenski javni sektor se do sedaj še ni v večji meri soočil z razmeram, ki veljajo v Evropski uniji. Resnici na ljubo pa je treba tudi priznati, da tudi Evropska unija še ni opredelila vsesplošnih vrednot, ki naj bi veljale za javni sektor. Tudi v Evropski uniji se srečujejo različna pojmovanja za delovanje javne in državne uprave. Zato je zelo pomembno, da zakon spodbudi uresničevanje takšne prakse oziroma takšnih praks, ki bodo primerljive z najstrožjimi evropskimi kriteriji, tudi za javni in ne zgolj zasebni sektor. In da tudi Slovenija pripomore k uveljavitvi skupnih evropskih kriterijev za poslovno odličnost javnega sektorja. Po našem mnenju je prav od tega v veliki meri odvisna tudi prihodnja podoba slovenske in evropske skupnosti ter kakovost našega življenja v njej.