Vsekakor smo mnenja, da mora vsakdo odgovarjati za svoja dejanja, seveda tudi župan in nikakor ni potrebno, da bi bil na ta račun deležen večje pozornosti kot vsi ostali ljudje. Vendar pa je dejstvo tako, da so se v zadnjem času v Republiki Sloveniji zgodile veliko večje afere z elementi gospodarske kriminalitete, kot npr. SIB banka, Zbiljski gaj, ipd., pa reakcija oz. postopanje policije in tožilstva v nobenem primeru nista bila tako drastična (oz. ju sploh ni bilo) kot v tem. Začudeni in zaskrbljeni smo nad ostrino postopka in posledicami, ki bodo v primeru dokazane ali nedokazane krivde, vsekakor doletele župana občine Koper.
Ugotavljamo, da je funkcija župana izjemno občutljiva funkcija in močno izpostavljena raznovrstnim šikaniranjem, ki v primeru vključitve državnih organov pregona povzročijo še večje, lahko tudi nepopravljive politične posledice. Želimo, da bi policija in tožilstvo v svojih procesih odkrivanja in pregona kaznivih dejanj postopala s tisto mero objektivnosti in obzirnosti, ki bi vsakega državljana Republike Sloveniji v čim večji meri obvarovala pred takšnimi posledicami. Vsi poznamo načelo kazenskega prava, da je obtoženi nedolžen, dokler mu pravnomočno ni dokazana krivda, vsi pa vemo tudi, da so posledice javnega mnenja v marsikaterih primerih, predvsem v primerih javnih osebnosti, hujše kot kazen sama. Vsekakor to velja v primeru, če se na sodišču na koncu izkaže, da so obtožbe neupravičene.
V klubu županov SLS verjamemo, da nosilci slovenske lokalne samouprave ne bomo postali ost, na kateri se bo dokazovala »učinkovitost« slovenske policije in tožilstva na eni strani, na drugi strani pa na ta način prihajalo do obračunavanj iz političnih razlogov. Sprašujemo se, komu bi koristila takšna kriminalizacija županov in sistema lokalne samouprave in s tem manipuliranje z javnostjo in usmerjanje pozornosti le-te proč od pravih problemov slovenske realnosti.