Obenem pa so ti mladi ljudje izredno dojemljivi za vse vrste vplivov družbenega okolja, ki ponuja tudi celo paleto vabljivih negativnih navad. Zato v poslanski skupini menimo, da ni vseeno kakšen je in kako naj bi bil tudi po predlogu tega zakona vzpostavljen sistem ponudbe primernih obrokov hrane in tudi ne, kakšna naj bo vrednost te storitve. Predvsem zagovarjamo možnost čim boljše ponudbe oziroma vzpostavitve možnosti prehranjevanja dijakov, če že ne v objektih šol, ki jih obiskujejo pa v njihovi neposredni bližini, glede na urnik, ki ga vsaka srednja šola predpisuje v svojem učnem programu.
Vsekakor pa je za nas vprašljiva rešitev, da bi posamezne naloge v zvezi s subvencioniranjem kar z zakonom podelili dijaški organizaciji Slovenije, kajti še pri študentih, ki so odrasli ljudje, ta stvar ne deluje preveč dobro, o čemer se lahko dnevno seznanjamo.
Menimo, da je ureditev čim boljše možnosti dijaške prehrane dijakov v prvi vrsti naloga, ki jo mora v logističnem smislu vzpostaviti ministrstvo za šolstvo, znanost in šport, preko vodstev srednjih šol. In prav tako menimo, da je finančno vprašanje povezano tako s kvaliteto kot ceno obroka ter ga je z vstopom javnih sredstev v subvencioniranje obroka, potrebno rešiti interdisciplinarno, v okviru vlade Republike Slovenije.
Zato poslanska skupina slovenske ljudske stranke apelira in pričakuje od Vlade Republike Slovenije, da za nujno potrebno izboljšanje stanja in s tem možnosti prehranjevanja dijakov, predloži v obravnavo in sprejem v državnemu zboru dorečene ter potrebne dodatne zakonske rešitve z ustreznim obsegom finančnih sredstev v okviru državnega proračuna, oziroma dodatnimi sredstvi v okviru že sprejetega rebalansa državnega proračuna za leto 2004 in naprej za sprejet proračun 2005.
Namen predloga zakona je dober. Vendar pa sta izvedba in financiranje nedorečena in tudi ne prav smiselno zastavljena, zato poslanska skupina zakona ne bo podprla.