Stanislav Brenčič je predstavil stališče Poslanske skupine Slovenske ljudske stranke do interpelacije ministra za zdravje
SLS Slovenska ljudska stranka

Torek, 30. Marec 2004 ob 22:00

Vendar pa smo vsaj tisti, ki smo nekoliko bolj budno spremljali retorično prepletanje besed dr. Kebra v praktično skoraj vsaki prilogi sobotnega Dela pred zadnjimi državnozborskimi volitvami imeli ob njegovem imenovanju za ministra precej pesimistično oceno o tem ali je tako samozadosten profil človeka prava izbira. Nič kaj posebno drugačen ni bil tudi današnji nastop gospoda ministra. Odgovora na to ni bilo potrebno dolgo čakati. Marsikdo je ocenil, da se je minister dr. Keber z retorično spretnostjo resno lotil urejanja razmer pri izvajalcih zdravstvenih storitev, a se je kaj hitro pokazalo, da je prav on tisti, ki producira številne afere in z njemu edinstveno retorično samozadostnostjo prej pospešuje kot odpravlja težave.


Kar nekaj nas je prepričanih, da se je v času dobrih treh let ministrovanja dr. Dušana Kebra zgodilo toliko afer, kot se jih ni poprej v nekaj mandatih skupaj. Ob tem pa je minister ob velikem neposluhu zaradi prevelike zaverovanosti vase in svojo samozadostnostjo obšel temeljni načeli, ki v Evropski uniji zavzemata ključno mesto v odnosu med družbo in vladno upravno strukturo. To pa je partnerstvo in subsidiarnost. Zaradi tega ni pravega dialoga znotraj institucij v sistemu zdravstvenih organizacij in ministrstva. Kar je na temelju tega še posebno zaskrbljujoče je to, da postaja odnos bolnik - zdravnik, ki je v marsičem odločilen za uspeh zdravljenja, močno načet v negativnem smislu. Zdravje pa je prav gotovo vrednota vseh vrednot slehernega od nas in takrat, ko je načeto, vidiš v zdravniku, v medicinski sestri, odprto okno za izhod v sili. To okno se s politiko, če temu tako rečem, ki jo vodi tokratni minister dr. Keber, vedno bolj zapira. Ta vrednota pa pomeni številnim poslancem v Slovenski ljudski stranki veliko več kot koalicijska pogodba in floskula o sedenju na dveh stolih. Interpelacija o delu in odgovornosti ministra za zdravje dr. Kebra temelji v bistvu na sedmih točkah oziroma razlogih. Postopanje ministra v primeru prodaje bolnice Trnovo je prav gotovo poučen primer, kako minister ne bi smel ravnati kot neposredno odgovoren za spoštovanje zakonodaje in drugih javnih predpisov ter kot dober gospodar in porabnik javnih sredstev in s tem v zvezi z državnim premoženjem.


Ob vseh očitkih, ki jih interpelatorji v tem primeru očitajo ministru želimo v Poslanski skupini Slovenske ljudske stranke opozoriti na dejstvo, da se je vprašanje namembnosti prodaje izvajalo tripartitno. To pomeni mestna občina Ljubljana, ministrstvo in Klinični center. In pri tem minister ni niti slučajno upošteval sklepa zavoda kliničnega centra kot pogodbene stranke, s katerim je bilo določeno pod katerimi pogoji daje svet soglasje s prodajo bolnice Trnovo. Svet je sprejel sklep še v času, ko je bil minister še strokovni direktor v zavodu klinični center in je zato, kot minister sklep dobro poznal. Pogoja sta bila dva, da gre denar od prodaje le za potrebe stroškov preselitve bolnice Trnovo v klinični center, razlika pa se mora namensko porabiti za prenovo kliničnega oddelka za intenzivno interno medicino. Izvajati ta sklep je ministru, če nič drugega, veleval javni interes.


Poslanska skupina Slovenske ljudske stranke sprejema argumente, s katerim minister zavrača interpelacijo, kot neprepričljive, pavšalne in ne dovolj argumentirane.


Vprašanje izgradnje pediatrične klinike je za ministra več ali manj vso mandatno obdobje neodgovorjeno vprašanje. Kajti ob vseh sprejemanjih državnih proračunov v tem mandatu je imela investicija tako iz predstavitev proračunskih memorandumov s strani predsednika vlade, še posebno to velja za sedanjega predsednika mag. Antona Ropa, kakor s strani ministra Kebra, za nas in javnost optimistično napoved, a v resnici je vse do sedaj bilo ob tem vse preveč sprenevedanja. Če bi minister dr. Keber zbral nekaj samokritike, bi bil njegov odgovor interpelatorjem malo bolj verodostojen vsaj za nas, ki že sedmo leto spremljamo početje oziroma postopanje ministrstva za zdravje pri realizaciji te potrebne investicije.


V avnanje ministra pri razreševanju vprašanj, povezanih z infektivnimi odpadki se kaj globlje v stališču poslanske skupine ne bom spuščal. Dejstvo je, da nas odgovor ministra ne prepriča kaj posebno, da se je ravnalo v skladu z javnimi predpisi, v tem primeru z zakonom o javnih naročilih. Minister namreč v odgovoru s svojo retorično spretnostjo nakaže, da se je ravnalo gospodarno tudi po lastni presoji, vendar pa nas dobri poznavalci tega vprašanja opozarjajo na nekoliko drugačno realnost.


Kar se tiče predmetnosti očitkov v interpelaciji očitanih postopanj ministra dr. Kebra po vprašanju kadrovskih problemov, nas v Poslanski skupini Slovenske ljudske stranke minister s svojim dolgim utemeljevanjem svojega ravnanja ne prepriča o tem, da ni temeljna krivda in njegova odgovornost v tem, da predstavlja zanj v državnem zboru sprejet nacionalni program zdravstvenega varstva precej obrobno vprašanje. In ne glede na to, da smo tudi na odboru državnega zbora za zdravstvo, delo, družino, socialno politiko, invalide že slišali (s strani ministra) kaj vse se je z nacionalnega programa zdravstvenega varstva uresničilo, ostaja dejstvo, da je za številne težave, ki se kopičijo v izvajanju zdravstvene dejavnosti treba iskati vzrok v nepripravljenosti ministrstva, s tem ministra dr. Kebra, da bi ključne stvari iz nacionalnega programa sprovajal z načrtovanjem politike ministrstva v življenje. Naj si bodi vprašanje vzpostavitve mreže javne zdravstvene službe v Republiki Sloveniji tako na primarni, še posebej pa na sekundarni in terciarni ravni, ali da bi vzpostavil številne potrebne standarde, brez katerih se stanje v izvajanju zdravstvenih storitev ne more kaj prida izboljšati.


Odgovor oziroma zavrnitev argumentov interpelatorjev po tem vprašanju tudi ne prepriča poslancev Slovenske ljudske stranke v tem, da bi minister dr. Keber bil pripravljen vsaj v naprej, čeravno se mu bo, hvala bogu mandat kmalu iztekel, uveljavljati pomembno načelo. Načelo, ki je v sodobni vladi še kako pomembno, to pa je subsidiarnost. Minister namreč ni bil ves čas in tudi sedaj ni pripravljen, da bi omogočil posameznim zdravstvenim področjem več samoregulacije skozi zbornično organiziranje in s tem izvajanje vrsto pravil in postopkov ter iskanje izhodov iz takega ali drugačnega stanja. Mednje sodi tudi razreševanje kadrovskih problemov.


Minister dr. Keber se po našem trdnem prepričanju zaradi prevelike zaverovanosti vase in samozadostnosti ni potrudil vzpostaviti partnerskega dialoga, niti s ključno stanovsko zbornico, to je zdravniško zbornico, kaj šele, da bi se potrudil, da bi lahko v dobro boljšega izvajanja zdravstvene dejavnosti omogočil vsebinsko delovanje in ustanavljanje zbornic še drugih zdravstvenih poklicev in področij.


V nastopu se bom dotaknil le še na kratko predmetnosti interpelacije po vprašanju priprave oziroma izvedbe zdravstvene reforme. Zdravje in s tem povezano zdravstveno varstvo je za slehernega državljana in državljanko, za slehernega prebivalca naše države, tisto področje in tisto vprašanje, ki v smislu reforme ni stvar le ministra za zdravje in s tem ministrstva, niti ni stvar samo vlade, temveč vseh državljank in državljanov. Tako kot se je minister dr. Keber, ob vsem spoštovanju odličnih strokovnih in številnih drugih referenc, ki jih ima, lotil oziroma zastavil reformo, v poslanski skupini menimo, da je to edinstven primer v nam primerljivih državah pri razreševanju tovrstnih vprašanj, kaj šele v državah Evropske unije. Dobro najprej za sistem zdravstvenega zavarovanja, se pravi, za vprašanje tudi zbiranja denarja, kakor tudi za zdravstveno varstvo kot celota je to, da so se tako posamezniki kot številne institucije zavedale tega poenostavljenega in v prvi vrsti vse preveč populističnega pristopa in pripomogli k temu, da se je, ne glede na to, da je minister Keber potrošil za ta projekt kar veliko denarja, ta poskus ustavil tam, kjer sedaj pač je - je na začetku in koncu. In to je dobro, kajti resno in Evropski uniji primerljivo, to pa je v smislu permanentnih prizadevanj za spremembe in dopolnitve sistema zdravstvenega varstva in s tem zdravstvenega zavarovanja, primerljivo reformo bo zastavil minister v novem mandatu, pa ne glede na to, iz katere parlamentarne stranke bo prišel. Minister dr. Keber je ob veliki podpori sedanjega predsednika vlade s svojim projektom bele knjige na populističen način v smislu političnega marketinga, kar se je evidentno izrazilo v času volitev predsednika države in tudi lokalnih volitev, tako zlorabil tri velika načela, ki zaznamujejo naše socialno zdravstveno zavarovanje, in sicer solidarnost, pravičnost in enakost. S tem je zaznamoval obstoječi sistem kot popolnoma nepravičen in nesolidaren, da bi ga ob tem, ko želi kot edini zdravstveni sistem znotraj Evropske unije napraviti praktično odvisnega zgolj od javnega denarja in upravljanega etatistično s strani države, moral ob tem neuspelem poskusu predsednik vlade odpoklicati oziroma zamenjati. Ob tem, ko vemo, kako se zaradi silne specifične in občutljive vsebine tega težkega vprašanja lotevajo, na primer, v Nemčiji, Franciji, bi minister Keber s svojo belo knjigo našim ljudem rad prodal za uho lepo slišen perpetum mobile, plačali bomo manj, dobili bomo več. Dobro je ob tem tudi to, da se je ob dejstvu obstoječe solidarnosti po enem letu direktorovanja zavodu za zdravstveno zavarovanje Slovenije gospod Miklavčič resno vprašal ta dan, da bo treba preveriti oziroma zmanjšati nekatere obstoječe pravice, če želimo brez dodatnega denarja stabilizirati finančno stanje zavoda za zdravstveno zavarovanje Slovenije. Ni nas malo, ki trdimo, da je temeljna predmetnost ali rdeča nit celotne predložene zdravstvene reforme ali, če hočete, bele knjige, ukinitev prostovoljnega dodatnega zavarovanja. Ta na temelju vzajemnosti kot drugega vrednostnega momenta poleg velike solidarnosti v obveznem zdravstvenem zavarovanju v obstoječem sistemu zdravstvenega zavarovanja vzpostavlja s temi zasebnimi sredstvi možnost priznavanja in omogočanja zavarovancem koriščenje polnega obsega pravic in storitev, prenos teh sredstev v javna sredstva ter, potem nadomeščanje izpada teh sredstev z dodatnim davkom. Zato tak pristop v Poslanski skupini Slovenske ljudske stranke zavračamo.


Zastavljena reforma se praktično ne loteva področja zdravstvenih dejavnost in še to bolj v škodo primarne zdravstvene službe. Če odmislimo to, kakšne posledice je mogoče pričakovati ob dejstvu, da se je državni proračun za resor ministrstva za zdravje za leto 2005 in celo do neke mere za leto 2004 oblikoval že v smislu vplivov oziroma rešitev, ki jih bo prinesla sprejeta in z zakonsko podlago prinesena zdravstvena reforma.


Če ravno se po neki vrsti javni razpravi o beli knjigi sploh še ni s strani predlagatelja postreglo s kakršnimi koli odgovori, pa je resnemu poznavalcu tega področja povsem jasno, da se tako zastavljene zdravstvene reforme, ki je močno subjektivna presoja zgolj ministra, če nič drugega, ne da zapisati v zakon. Še posebej, če pomislimo na to, kako nedomišljene in nedodelane rešitve spremljajo več ali manj vse predložene zakone s strani ministrstva za zdravje v tem mandatu, da sploh ne omenjam recimo zakona o zdravniški službi.


V Poslanski skupini Slovenske ljudske stranke tudi ne razumemo stališč ministra dr. Kebra, da se je enkrat zdravstvena reforma že začela, drugič jo pa mora obravnavati državni zbor. Ne glede na to, kar smo slišali s strani ministra, o vsej superiornosti uspehov v tem mandatu, ampak to smo že velikokrat slišali, bomo na tem temelju vsaj nekateri v poslanski skupini, vsaj tisti, ki nekako nagonsko vzpostavljamo svojo previdnost pri tako retoričnem besedičenju, dobro premislili ali interpelacija in celotno delovanje ministra v tem mandatu sodi v naše zaupanje ali ne. Nekateri v poslanski skupini so se seveda o tem že odločili takoj po tem, ko je bila napovedana interpelacija brez, da bi se kaj posebno poglabljali v vsebino interpelacije. Poglabljali smo se tisti, ki spremljajo delo dr. Kebra kot ministra za zdravje že celotni mandat. Prepuščamo pa povsem seveda možnost, da bo nastop ministra dr. Kebra, ministra za zdravje, tako dosedanji kot tudi še bodoči, prepričal koga od naših poslancev, ampak to je pač njihova presoja in njihova volja. Moja je vsekakor že od samega začetka jasna. Za slovensko zdravje in zdravstvo se splača postoriti kaj več kot samo retorično prepletati besede.

Zadnje objave

Sat, 27. Oct 2018 at 18:12

1315 ogledov

V Škofji Loki z dobro voljo in delovno energijo vstopajo na lokalne volitve
Obiskal jih je tudi Robert Strah, županski kandidat SDS, in se zahvalil za podporo SLS pri kandidaturi za župana Škofje Loke. Zbrani člani in svetniški kandidati liste SLS v Škofji Loki pa so obljubili, da se bodo pri svojem delu maksimalno potrudili.

Sat, 27. Oct 2018 at 18:10

2256 ogledov

Pogovorni večer: Zakaj je krščanstvo tako pomembno za dobrobit družbe?
Slovenska ljudska stranka vljudno vabi na pogovorni večer ZAKAJ JE KRŠČANSTVO TAKO POMEMBNO ZA DOBROBIT DRUŽBE? Dogodek bo potekal v dvorani Slovenske matice, Kongresni trg 8, Ljubljana, in sicer v soboto, 3. novembra 2018, ob 19. uri. Skozi zgodovinski oris in kritično refleksijo sedanjosti se bomo vprašali, kako je krščanska misel, tako katoliška, kot protestantska, vplivala na pridobitve naprednih in uspešnih družb, ki jih cenimo še danes, in sicer tako verujoči, kot neverujoči. Osredotočili se bomo tudi na dobo razsvetljenstva in vzroke, ki vodijo Zahod k oddaljevanju od svoje lastne tradicije. Vprašali se bomo, kako se soočati z modernim tokom mišljenja in vsemi ostalimi izzivi, ki bodo neizogibni. Z nami bodo naslednji odlični gostje: dr. Stane Grandadr. Janez Šumradaddr. Jonatan Vinkler Pogovor bo povezoval: Matjaž Lulik Veselimo se srečanja z vami!

Thu, 25. Oct 2018 at 22:19

1699 ogledov

Predstavili kandidate skupne liste SLS in stranke Glas za otroke in družine za ljubljanski mestni svet
Na današnji novinarski konferenci v Ljubljani so se predstavili kandidati skupne liste  SLS in stranke Glas za otroke in družine za mestni svet MO Ljubljana. Nosilec skupne liste Janez Žagar, dr. Jože Osterc, Janez Podobnik, dr. Andrej Umek in Aleks Leo Vest so predstavili ključne poudarke, s katerimi SLS vstopa v kandidaturo za ljubljanske mestne svetnike. Izpostavili so prizadevanje za to, da za vožnjo po ljubljanski obvoznici ne bi več potrebovali vinjete in da se v Ljubljani za potrebe Ljubljančanov  in drugih prebivalcev vzpostavi tržnico in veletržnico z izključno slovensko lokalno pridelano hrano po sprejemljivih cenah. Prizadevali si bodo tudi za to, da bi ljubljanski mestni svet postal prostor spoštljive in odprte komunikacije. Aleš Primc in Polona Naglič pa sta v imenu stranke Glas za otroke in družine izpostavila prizadevanje, da bi Ljubljana postala družinam čim bolj prijazno mesto, da bi v prihodnje posebno pozornost namenili številnim upokojencem in drugim osamljenim ljudem in se zavzela za več rekreacijskih površin v Ljubljani tudi za domače ljubljenčke. Predsednik SLS Marjan Podobnik  pa je ob podpori kandidatom in kakovostni celotni listi izpostavil, da si bo skupaj s sodelavci prizadeval, da se SLS odpre mestu in da enako kot s podeželskim SLS zadiha tudi z mestnim pljučnim krilom. Čeprav je bilo v Ljubljani pod dosedanjim vodstvom župana Zorana Jankovića in njegove ekipe narejenega tudi veliko pozitivnega, SLS – tako kot SDS in NSi – podpira župansko kandidaturo Anžeta Logarja v prepričanju, da lahko dosedanje dobre projekte nadgradi, neoptimalne pa spremeni.

Thu, 25. Oct 2018 at 22:15

1598 ogledov

SLS v Zagorju ob Savi z doslej najmočnejšo listo
SLS Zagorje ob Savi je danes na novinarski konferenci v Gostišču Ribnik predstavila županskega kandidata SLS, kandidatno listo za občinske svetnike ter Razvojni program SLS za občino Zagorje ob Savi. Primož Jelševar, direktor Inštituta dr. Antona Korošca je povedal, da gre za doslej najmočnejšo listo, na kateri je sedem direktorjev oz. lastnikov uspešnih zagorskih podjetij, trije sedanji in več nekdanjih predsednikov KS, guverner Rotary Slovenija, predsednica Zveze kmetic Slovenije, predsedniki športnih društev in ugledni gospodarji kmetijskih gospodarstev ter drugi uspešni Zagorjani. Ker nas poznate, pa je njihov slogan. Županski kandidat Alojz Slavko Jelševar je oče štirih otrok, glasbenik in dolgoletni direktor visokotehnološkega podjetja JE&GR. Kot je dejal, je čas, da Občina Zagorje dobi drzen razvojni program in ambiciozno ekipo, ki ga bo uresničila. Zagorje mora imeti po njegovih besedah posluh za ustvarjanje delovnih mest prihodnosti – to pa so okoljsko ozaveščena podjetja, ki ustvarjajo visoko dodano vrednost. Iztok Živko, direktor družbe Tevel iz Kisovca je predstavil projekt energetsko samozadostne Občine Zagorje ob Savi, ki bi bila lahko največja takšna občina in tako zgled v Evropi. Ker je v občini ponovno povišana raven PM10 delcev, je nujno potrebna sprememba miselnosti. Tako kot je bil eden od znanilcev drugačnega načina razmišljanja projekt Manj svečk za manj grobov, ki so ga začeli člani zagorske SLS in so ga povzeli tudi drugi kraji po Sloveniji, bi bili lahko v Zagorju zgled drugim občinam, kjer bi s serijo manjših vetrnih in plinskih elektrarn ter hidroelektrarn na zasebnih površinah ustvarili dovolj električne energije za potrebe vseh zagorskih gospodinjstev. Janez Lipec, guverner Rotary district 1912, ki pokriva Slovenijo in Makedonijo, si želi, da se Zagorje odpre navzven in izkoristi tržno nišo razvoja turizma. Aktivno je treba podpreti lokalne šole, da bodo zagotavljale potrebe trga dela prihodnosti. Izkoristiti  je treba naravne potenciale in ljudi, ki imajo znanje, voljo in delovne navade, takšnih pa je v Zagorju dovolj. Delo mora znova postati vrednota. Neda Starman Ržišnik, predsednica Konjeniškega kluba Vajkard Valvasor je predstavila projekt razvoja termalnega in eko turizma v Zagorski dolini s postavitvijo informacijskih tabel in zemljevidov ter odprtjem turistično informativne pisarne in info točke v Zagorje. Predstavila je idejni projekt obnove Medijskih toplic kot ekskluzivnih term v stilu časa Vajkarda Valvasorja, ki bi bile povezane z obnovljenim Medijskim Gradom, kjer bi se izvajale grajske poroke. Boštjan Ocepek, predsednik krajevne skupnosti Šentlambert, je povedal, da mu je program SLS zelo blizu, saj temelji na enakomernem razvoju vseh krajev v občini. Tudi za Občino Zagorje bi bilo dobro, da bi namenila več sredstev za obnovo cest in družbenega življenja na okoliških vaseh. Te so sicer lepo urejene tudi zaradi veliko prostovoljnega dela, ki ga naredijo krajani.

Thu, 25. Oct 2018 at 22:14

2557 ogledov

SLS samozavestno na lokalnih volitvah: »Ker nas poznate«
Na predstavitvi v Kobilju je županske kandidate podprl predsednik SLS Marjan Podobnik in predstavil glavne vsebinske poudarke delovanja SLS. Povedal je, da je SLS stranka, ki spoštuje sočloveka, družino, delo, lastnino in domovino in je odprta za vse, razen za podpornike skrajnih stališč. Izpostavil je uspešnost dela županov in občinskih svetnikov SLS, kar je tudi razlog za optimizem pred prihajajočimi volitvami. SLS je imela doslej 32 županov izvoljenih na svoji listi, skupaj z neodvisnimi in skupnimi kandidati s podporo SLS pa je v Klubu županov SLS sodelovalo 42 županj in županov. Podobnik je izrazil pričakovanje, da bo Klub županov SLS tudi v prihodnje ostal številčno najmočnejši. Sledila je predstavitev Roberta Ščapa, župana Občine Kobilje, Cvetke Ficko, županje Občine Grad, Ludvika Novaka, župana Občine Puconci, Franca Horvata, župana Občine Tišina in Antona Törnarja,  župana Občine Črenšovci. Župani so bili enotni, da je treba povečati sredstva za takoimenovano povprečnino, s čimer bi zagotovili intenzivnejši razvoj tudi manjših podeželskih in obmejnih občin. Zavzeli so se tudi za čimprejšnjo ustanovitev pokrajin ter prenos dela državnih pristojnosti in sredstev z državne ravni na prihodnje pokrajine. Marjan Podobnik je predstavljena prizadevanja županje in županov v celoti podprl. Kasneje se je predsednik SLS v občini Kidričevo srečal s kandidatom SLS za župana Damjanom Medvedom in kandidati SLS za občinski svet ter podprl njihovo kandidaturo.

Thu, 25. Oct 2018 at 22:12

2049 ogledov

Dr. Darinka Fakin že petič za županjo Občine Majšperk
Dr. Darinka Fakin živi z možem Brankom in sinom Tomažem v Majšperku. Funkcijo županje opravlja nepoklicno, saj je kot redna profesorica zaposlena na Univerzi v Mariboru, Fakulteti za strojništvo, na Oddelku za Oblikovanje in tekstilne materiale. Osnovno šolo je obiskovala v Majšperku in nadaljevala šolanje na Gimnaziji Dušana Kvedra Ptuj. Dodiplomski študij je končala na takratni Tehniški fakulteti Maribor in se leta 1985 zaposlila v Tovarni volnenih izdelkov v Majšperku. Med delom je kot mlada raziskovalka končala tudi magistrski študij. Po več kot 15-letnem delu v industriji se je leta 2000 zaposlila na Fakulteti za strojništvo, kjer je leta 2004 tudi doktorirala. Med delom je vseskozi aktivna tudi na raziskovalnem področju, je avtorica ali soavtorica številnih izvirnih znanstvenih člankov, patentov, raziskovalnih nalog, elaboratov, študij, strokovnih člankov, avtorica in soavtorica učbenikov in navodil za vaje. V lokalno politiko se je vključila že leta 1994, ko je nastala naša Občina Majšperk. V prvem mandatu je bila predsednica Občinskega sveta, v drugem podžupanja in sedaj opravlja že četrti mandat funkcijo županje. Ta funkcija ji predstavlja velik izziv, saj vemo, da je uvedba lokalne samouprave prinesla tudi lokalnemu okolju velike priložnosti. To se opazi skoraj na vsakem koraku. V teh letih so izvedli številne pomembne investicije na področju infrastrukture, izobraževanja, športa, kulture, turizma, gospodarstva, varovanja in urejanja okolja ter na področju delovanja društev. Vse to jim je uspelo, ker so bili sposobni delati skupaj.
Teme
arhiv

Prijatelji

SLS Sv. Trojica v Slovenskih GoricahSLS Sv. Jurij v Slovenskih goricahSLS Sveta AnaSLS ŠentiljSLS PesnicaSLS LenartSLS KungotaSLS CerkvenjakSLS BenediktSLS PivkaSLS PostojnaSLS SežanaAnton  ŠkofSLS KoperSLS KomenSLS IzolaSLS DivačaSLS Hrpelje-KozinaSLS Ilirska BistricaSLS Gornji GradSLS LjubnoSLS LučeSLS MozirjeSLS NazarjeSLS Rečica ob SavinjiSLS Šmartno ob PakiSLS ŠoštanjSLS VelenjeSLS Središče ob DraviSLS CirkulaneSLS DestrnikSLS Dornava

NAJBOLJ OBISKANO

Stanislav Brenčič je predstavil stališče Poslanske skupine Slovenske ljudske stranke do interpelacije ministra za zdravje