Nova generacija SLS ob tem poziva Vlado RS, da Študentski organizaciji Slovenije in njenim argumentom nameni pravo mero pozornosti, jih ustrezno prouči ter v okviru Sveta Vlade za študentska vprašanja odpre resna razpravo s predstavniki študentov. Namen take razprave mora biti izboljšava obstoječega predloga sprememb ter optimalni prehod na nov sistem visokega šolstva v skladu s temeljnimi usmeritvami reform. Svet vlade bi moral biti organ, v katerem se bodo predstavljala različna mneja in iskale skupne rešitve.
V Novi generaciji SLS podpiramo celovito reformo visokega šolstva, vendar le, če jo bo vlada udejanjila ob uvedbi vseh potrebnih socialnih korektivov na način, ki ne bo prizadel posameznikov iz socialno ogroženih družin. Sočasna celovita reforma gospodarstva pa je po prepričanju Nove generacije SLS tako ali tako neizbežen pogoj za uspeh, saj je bolj uspešna država z nekaj deset tisoč zaposlenimi mladimi diplomanti, kot pa z nekaj deset tisoč "socialno pomirjenimi večnimi študenti".
Od študentskih organizacij pričakujemo, da ne bodo zavajale študentov in javnosti s populističnimi izjavami in zastraševanjem, ki so na podlagi zgolj splošnih usmeritev sedanje oblike predloga reform v veliki meri neutemeljene. Od predstavnikov študenstkih organizacij obenem pričakujemo, da bodo pri oblikovanju svojih mnenj upoštevali zlasti dolgoročne interese študentov in vseh državljanov Republike Slovenije ter ne kratkoročnih interesov študentskih organizacij, še zlasti na področju njihovega finaciranja.
Slovensko visoko šolstvo je potrebno reformirati tako, da bo postalo bolj kvalitetno ter da bodo naši diplomanti spadali med tiste z najboljšo izobrazbo v evropskem in v svetovnem merilu. Vlada RS predlaga celovito in radikalno reformo visokega šolstva, vendar pa ostaja kar nekaj odprtih vprašanj, ki jih bo po mnenju Nove generacije SLS potrebno dobro razjasniti pred ključnim "da" predlagani reformi visokega šolstva. Izpostavljamo le najbolj pereče vprašanje financiranja visokega šolstva. Nova generacija SLS načeloma podpira uvedbo vavčerskega sistema financiranja, kombiniranega s sistemom odloženih šolnin, saj so znani pozitivni učinki uvedbe oziroma povečanja privatnega financiranja visokega šolstva. Vendar pa ob tem pogrešamo bolj jasno in z ustreznimi podatki podprto reformo na socialnem področju, ki bo nevtralizirala negativne učinke šolnin pri socialno šibkih posameznikih. Za Novo generacijo SLS je nesprejemljiva situacija, ko bi se bili mladi prisiljeni odpovedovati izobraževanju zaradi pomanjkanja denarja.
Prav tako v Novi generaciji SLS ne nasprotujemo proučitvi smiselnosti drugih ugodnosti, vezanih na študentski status, vendar opozarjamo, da je sporno in problematično krčenje pravic in drugih ugodnosti, ki so vezane na študentski status, pred celovito ureditvijo štipendijskega sistema ter drugih alternativnih socialnih korektivov za socialno ogrožene študente. Nova generacija SLS meni, da ključna bojazen glede pozitivnih učinkov reforme visokega šolstva izhaja iz dejstva, da na ravni vlade do sedaj ni bilo celovitega pristopa k reševanju problematike visokega šolstva in z njim povezanih socialnih vprašanj. To zahteva tesno sodelovanje posameznih ministrstev, katerih delokrog je neposredno ali posredno povezan z visokim šolstvom in študijem. Dosedanje reforme so bile na žalost vedno omejene le na posamezno ministrstvo ali celo posamezno vprašanje.
V Novi generaciji SLS podpiramo celovito reformo visokega šolstva, vendar le, če jo bo vlada udejanjila ob uvedbi vseh potrebnih socialnih korektivov na način, ki ne bo prizadel posameznikov iz socialno ogroženih družin. Sočasna celovita reforma gospodarstva pa je po prepričanju Nove generacije SLS tako ali tako neizbežen pogoj za uspeh, saj je bolj uspešna država z nekaj deset tisoč zaposlenimi mladimi diplomanti, kot pa z nekaj deset tisoč "socialno pomirjenimi večnimi študenti".
Od študentskih organizacij pričakujemo, da ne bodo zavajale študentov in javnosti s populističnimi izjavami in zastraševanjem, ki so na podlagi zgolj splošnih usmeritev sedanje oblike predloga reform v veliki meri neutemeljene. Od predstavnikov študenstkih organizacij obenem pričakujemo, da bodo pri oblikovanju svojih mnenj upoštevali zlasti dolgoročne interese študentov in vseh državljanov Republike Slovenije ter ne kratkoročnih interesov študentskih organizacij, še zlasti na področju njihovega finaciranja.
Slovensko visoko šolstvo je potrebno reformirati tako, da bo postalo bolj kvalitetno ter da bodo naši diplomanti spadali med tiste z najboljšo izobrazbo v evropskem in v svetovnem merilu. Vlada RS predlaga celovito in radikalno reformo visokega šolstva, vendar pa ostaja kar nekaj odprtih vprašanj, ki jih bo po mnenju Nove generacije SLS potrebno dobro razjasniti pred ključnim "da" predlagani reformi visokega šolstva. Izpostavljamo le najbolj pereče vprašanje financiranja visokega šolstva. Nova generacija SLS načeloma podpira uvedbo vavčerskega sistema financiranja, kombiniranega s sistemom odloženih šolnin, saj so znani pozitivni učinki uvedbe oziroma povečanja privatnega financiranja visokega šolstva. Vendar pa ob tem pogrešamo bolj jasno in z ustreznimi podatki podprto reformo na socialnem področju, ki bo nevtralizirala negativne učinke šolnin pri socialno šibkih posameznikih. Za Novo generacijo SLS je nesprejemljiva situacija, ko bi se bili mladi prisiljeni odpovedovati izobraževanju zaradi pomanjkanja denarja.
Prav tako v Novi generaciji SLS ne nasprotujemo proučitvi smiselnosti drugih ugodnosti, vezanih na študentski status, vendar opozarjamo, da je sporno in problematično krčenje pravic in drugih ugodnosti, ki so vezane na študentski status, pred celovito ureditvijo štipendijskega sistema ter drugih alternativnih socialnih korektivov za socialno ogrožene študente. Nova generacija SLS meni, da ključna bojazen glede pozitivnih učinkov reforme visokega šolstva izhaja iz dejstva, da na ravni vlade do sedaj ni bilo celovitega pristopa k reševanju problematike visokega šolstva in z njim povezanih socialnih vprašanj. To zahteva tesno sodelovanje posameznih ministrstev, katerih delokrog je neposredno ali posredno povezan z visokim šolstvom in študijem. Dosedanje reforme so bile na žalost vedno omejene le na posamezno ministrstvo ali celo posamezno vprašanje.