"Le na takšen način lahko ministri izvemo, kakšne so konkretne težave pri uresničevanju določenih zakonov. Sicer pa so naša navodila v tej smeri, da se mora upravni delavec, kadar je v dilemi, vselej odločiti v korist ljudi," je dejal prvak SLS, ki se je pozneje srečal tudi z gospodarstveniki tega območja in obiskal gradbeno in betonarsko podjetje Segrap.
Minister Ivan Žagar se je med drugim srečal s prleškimi župani in z njimi izmenjal poglede na težave, ki tarejo to regijo. Predstavnikom lokalnih skupnosti je predstavil nekaj konkretnih ukrepov, ki so bili storjeni na področju lokalne samouprave, zlasti o dvigu primerne porabe, spremembah zakona o financiranju občin ter sprejemanju zakona o skladnem regionalnem razvoju.
Slednji bo po njegovih besedah omogočal razvojna partnerstva med občinami, še posebej preko različnih razvojnih projektov. To bo še bolj pomembno v letu 2007, ko naj bi bila v veljavi nova finančna perspektiva, takrat pa Slovenija pričakuje več sredstev iz evropskih strukturnih skladov. "Zato bo potrebno narediti premik k večjim projektom, katerim bo Evropa dala prednost, ti pa so najbolj možni s sodelovanjem več lokalnih skupnosti," je dodal minister za lokalno samoupravo in regionalno politiko.
Janez Božič je sodeloval v pogovorih na občini Ljutomer, kjer so se pogovarjali predvsem o problematiki železniške proge in načrtovanja obvoznice v Ljutomeru. V zvezi s težavami ljudi, ki živijo ob železnici, je minister za promet obljubil gradnjo protihrupne ograde že v prihodnjem letu, za kar je že zadolžil Agencijo za železniški promet, ki mora v naslednji finančni konstrukciji predvideti tudi ta strošek v višini okoli 250 milijonov tolarjev. Z urejanjem železniške infrastrukture more po njegovem mnenju biti povezana tudi gradnja cestne obvoznice mimo Ljutomera. Cilj za uresničitev tega projekta je do leta 2016, v primeru pridobivanja evropskih sredstev pa je možno ta rok tudi skrajšati.
Veliko vprašanj za ministra Božiča je bilo povezanih tudi z gradnjo prekmurskega avtocestnega kraka. Janez Božič je lokalnim predstavnikom zagotovil, da ni nikakršnega razloga, da se gradnja tega projekta ne bi končala v predvidenem roku, to je v letu 2008.
Minister Ivan Žagar se je med drugim srečal s prleškimi župani in z njimi izmenjal poglede na težave, ki tarejo to regijo. Predstavnikom lokalnih skupnosti je predstavil nekaj konkretnih ukrepov, ki so bili storjeni na področju lokalne samouprave, zlasti o dvigu primerne porabe, spremembah zakona o financiranju občin ter sprejemanju zakona o skladnem regionalnem razvoju.
Slednji bo po njegovih besedah omogočal razvojna partnerstva med občinami, še posebej preko različnih razvojnih projektov. To bo še bolj pomembno v letu 2007, ko naj bi bila v veljavi nova finančna perspektiva, takrat pa Slovenija pričakuje več sredstev iz evropskih strukturnih skladov. "Zato bo potrebno narediti premik k večjim projektom, katerim bo Evropa dala prednost, ti pa so najbolj možni s sodelovanjem več lokalnih skupnosti," je dodal minister za lokalno samoupravo in regionalno politiko.
Janez Božič je sodeloval v pogovorih na občini Ljutomer, kjer so se pogovarjali predvsem o problematiki železniške proge in načrtovanja obvoznice v Ljutomeru. V zvezi s težavami ljudi, ki živijo ob železnici, je minister za promet obljubil gradnjo protihrupne ograde že v prihodnjem letu, za kar je že zadolžil Agencijo za železniški promet, ki mora v naslednji finančni konstrukciji predvideti tudi ta strošek v višini okoli 250 milijonov tolarjev. Z urejanjem železniške infrastrukture more po njegovem mnenju biti povezana tudi gradnja cestne obvoznice mimo Ljutomera. Cilj za uresničitev tega projekta je do leta 2016, v primeru pridobivanja evropskih sredstev pa je možno ta rok tudi skrajšati.
Veliko vprašanj za ministra Božiča je bilo povezanih tudi z gradnjo prekmurskega avtocestnega kraka. Janez Božič je lokalnim predstavnikom zagotovil, da ni nikakršnega razloga, da se gradnja tega projekta ne bi končala v predvidenem roku, to je v letu 2008.