Seja Sveta SLS
SLS Slovenska ljudska stranka

Nedelja, 5. Marec 2006 ob 23:00

Sedaj veljavni zakon o prekrških zoper javni red in mir je bil sprejet daljnega leta 1974 in je seveda popolnoma logično, da je kljub mnogim spremembam zakona potreben nov zakon, ki bo področje javnega reda in miru uredil v skladu s stanjem v današnji družbi. Na splošno bi lahko pripravljen predlog zakona ocenili kot dober, saj sistematično ureja področje javnega reda in miru. Vendar pa bo verjetno potrebno nekatere določbe zakona še prediskutirati oziroma razmisliti o ureditvi nekaterih vprašanj, ki jih pripravljeni predlog po našem mnenju ne rešuje. Verjetno bo danes največ razprave o tistih določbah predloga zakona, ki urejajo oziroma uvajajo nove prekrške in pa seveda o novo določenem posebnem ukrepu za zagotovitev javnega reda in miru - to je izključitev energetskih virov. Z novimi prekrški ki jih uvaja predlagani zakon se v Slovenski ljudski stranski strinjamo, pri čemer pa opozarjamo, da bo pri nadzoru in izrekanju glob za te prekrške potrebna velika doslednost. Šele praksa bo lahko pokazala učinkovitost nadzora nad določenimi novimi prekrški.

Prelog zakona med drugimi opredeljuje tudi nove prekrške; vandalizem, lažna naznanitev prekrška in kampiranje na zasebnem prostoru brez soglasja lastnika. Glede teh treh prekrškov verjetno ni nobenih pripomb. Glede vandalizma je potrebno poudariti, da uničevanje gospodarske javne infrastrukture povzroča izjemno veliko škodo. Že jutranji sprehodi po Ljubljani ali kakšnem drugem mestu pokažejo zanimive, vendar prav niče lepe skulpture polomljenih klopi ali razbitih luči, ki so si jih ponoči privoščili verjetno z alkoholom opogumljeni posamezniki. Takšno ravnanje povzroča veliko škode, ki jo mora nekdo plačati. Zneski, ki so namenjeni za popravilo teh škod včasih dosegajo vrtoglave številke. Zato je 17. člen predloga zakona več kot dobrodošel. Glede lažne naznanitve prekrška so prav tako podani vsi razlogi za to, da se to ravnanje določi kot prekršek. Glede beračenja je treba poudariti, da je beračenje kot prekršek opredeljeno, če nekdo berači na vsiljiv ali žaljiv način. V praksi seveda to, vsaj po mojem razumevanju, pomeni, da beračenje kot ga izvajajo ljubljanski klošarji ni takšno, da bi bilo podvrženo temu členu. Gre torej zgolj za primere, ko je nekdo pri beračenju vsiljiv ali žaljiv. Policija, ki je pristojna za ugotavljanje tega prekrška bo morala biti pri tem prilagodljiva in upoštevati namen tega prekrška, ki je dobro razviden iz obrazložitve 9. člena zakona.

V Slovenski ljudski stranki podpiramo tudi 11. člen predloga zakona, katerega namen je preprečiti oziroma omejiti ulično prostitucijo. S tem seveda želimo zaščiti mladino in vse druge državljanke in državljane pred tem, da bi se tako imenovana ulična prostitucija dogajala na javnih krajih in bi motila mimoidoče posameznice ali posameznike. Če smo obiskali katero od znanih evropskih mest ali opazili obcestne nesrečnice ob poteh v nekaterih vzhodnih državah, lahko mirno zatrdimo, da si takih podob v Sloveniji oz. iz Slovenije ne želimo« Ne glede na to, kaj si mnogi mislite o tej obrti – pa najsi jo podpirate ali preganjate – V SLS smo prepričani, da je cestna prostitucija nezaželena in ne more imeti kakršnikoli pozitivnih učinkov.

V Slovenski ljudski stranki pa želimo posebej izraziti strinjanje z 28. členom predloga zakona, ki ureja izključitev energetskih virov kot posebnega ukrepa za zagotovitev javnega reda in miru. V preteklosti se je pogosto dogajalo in se dogaja še danes, da policija ne more ukrepati v primerih motenja javnega reda in miru zaradi postopkovnih določil. Največkrat je namreč potrebna odredba pristojnega sodnika za hišno preiskavo, to pa zahteva določen čas. Na drugi strani pa si tisti državljanke in državljani, ki jih motenje javnega reda in miru neposredno zadeva, želijo takojšnje in učinkovito posredovanje pristojnih organov. Ta posebni ukrep pa seveda ne predstavlja nič drugega kot začasni največ šest ur trajajoči ukrep, ki ga bodo lahko policisti izvajali le v primeru, da z drugimi ukrepi ne bodo uspeli preprečiti nadaljevanja prekrška. Obenem pa bodo morali upoštevati tudi načelo sorazmernosti. V praksi naj se ta ukrep torej ne uporablja prav pogosto oziroma le v res utemeljenih primerih.

Žal pa v novem predlogu ni varstva mladoletnikov! Kdor je pregledal sedaj veljavni Zakon o prekrških zoper javni red in mir iz leta 1974 in pa predlog novega zakona o varstvu javnega reda in miru, je gotovo opazil še eno dejstvo. Trenutno še veljavni zakon namreč med svojimi določbami vsebuje tudi podpoglavje z naslovom "varstvo mladoletnikov", novi predlog pa prekrškov z namenom varstva mladoletnikov ne ureja posebej. Veljavni zakon je tako pod naslovom varstvo mladoletnikov določal naslednje_ "Mladoletniki ne smejo obiskovati nočnih lokalov. Mladoletniki, ki še niso dopolnili 15 let, ne smejo obiskovati prireditev, ki so javno razglašene kot mladini neprimerne." V tretjem odstavku pa je bilo urejeno točenje alkoholnih pijač mladoletnikom, ki še niso dopolnili 15 let. Ta odstavek je bil s sprejemom zakona o omejevanju porabe alkohola spremenjen. Verjetno se vsi strinjamo, da veljavni zakon v zvezi z varstvom mladoletnikov ni določal posebej veliko. Še zlasti določba o prepovedi obiskovanja prireditev, ki so javno razglašene kot mladini neprimerni, po mojem vedenju v realnosti ni zaživela. Ob tem velja poudariti, da je točenje alkoholnih pijač mladoletnikom, ki je bilo določeno v tretjem odstavku veljavnega zakona, bolj podrobno in sistematično uredil zakon o omejevanju porabe alkohola.

Zakaj predlog zakona o varstvu javnega reda in miru po novem ne vključuje tudi varstva mladoletnikov?! Verjetno smo vsi poslanci pa tudi širša slovenska javnost soglasna, da so mladoletniki posebna kategorija, ki je potrebna posebne pozornosti. Če ne drugega, se strinjamo, da bi moral biti tudi v bodoče mladini do petnajstega leta starosti prepovedan vstop v nočne lokale. Še zlasti dogodki ob koncu prejšnjega leta so jasno pokazali, da se z mladoletniki dogaja marsikaj, kar ni in ne more biti v interesu ne staršev ne države ali kogar koli drugega. Kaj pa lahko naredimo za mladoletnike v tem zakonu? Lahko bi seveda rekli, da je stanje v sodobni družbi takšno kot pač je. Marsikdo bi dodal, da smo za nastalo stanje itak sami krivi in da se določenim negativnim posledicam sodobnega kapitalizma pač ni možno izogniti. Mladoletniki, ki jim je kljub jasnemu zakonu o omejevanju porabe alkohola omogočen vstop v lokale, tudi nočne in na razne zabavne prireditve, so alkoholu neposredno podvrženi. Morda bo kdo dejal, da se to ne tiče samega zakona o varstvu javnega reda in miru, vendar sem trdno prepričan, da so mladoletniki pod vplivom alkohola zelo pogosto povzročitelji mnogih prekrškov, o katerih govori tudi novi predlog zakona. Naj ob tem omenim le vandalizem.

V Slovenski ljudski stranki smo prepričanim, da bi bilo potrebno zelo sistematično urediti tudi področje varstva mladoletnikov. Prav nobenega razloga ne vidim, zakaj naj tudi po novem zakonu ne bi bilo sankcionirano vstopanje mlajšim od 15 let v nočne lokale. Seveda obstaja več možnosti za ureditev področja varstva mladoletnikov; verjetno bi bil najboljši način poseben zakon, ki bi edini lahko zelo sistematično uredil to problematiko. Ker pa takšnega zakona zaenkrat nimamo, je smiselno ponovno razmisliti o vključitvi poglavja "varstvo mladoletnikov" v predlog tega zakona, o katerem danes razpravljamo v okviru splošne razprave. V Slovenski ljudski stranki ne zagovarjamo stališča, da je potrebna brezpogojna uvedba "hore legalis", za mlade oz. mlajše od 18 let. To je zelo restriktiven ukrep, ki pa bi vendarle s preprečitvijo vstopa v lokale, kjer se toči alkoholna pijača, mlajšim od 18 let, po določeni uri dosegel nek učinek. Popolnoma jasno je, da s tem ne bi rešili izvora težav, zaradi katerega si mladi danes želijo zabavo ob alkoholu, vendar pa bi postavili zelo jasne kriterije.

Rad pa bi ob tej problematiki poudaril nekaj dejstev, ki so zelo dobro razvidna tudi iz raziskave, ki jo je pripravil raziskovalno-dokumentacijski sektor Državnega zbora in ki je vsem dostopna na spletni strani Državnega zbora. Ta naloga ima naslov
"vstop mladoletnikom v lokale in dostop do alkoholnih pijač". Prepričani smo namreč, da so ravno mladoletniki tisti, ki predstavljajo velik delež porabnikov alkoholnih pijač, še zlasti ko gre za nočne zabave v diskotekah in nočnih klubih. Posledično so ravno mladi tisti, ki so pogosto soudeleženi pri različnih dogodkih, ki jih lahko kategoriziramo kot motenje javnega reda in miru. Nesporno je namreč po podatkih iz raziskave dokazano, da obstajajo močne korelacije med tveganimi oblikami pivskega vedenja, nasilja, nezaščitenimi spolnimi odnosi, prometnimi in drugimi nesrečami, invalidnostjo in smrtjo! Poleg tega je dokazano tudi, da so posamezniki, ki začnejo porabljati alkohol v mladosti, kasneje v bistveno večjem deležu izpostavljeni odvisnosti od alkohola. Naj navedem le podatek iz raziskave, da so stroški začasne odsotnosti z dela, hospitalizacij in prezgodnje smrti zaradi alkohola v Sloveniji leta 2002 znašali kar 16.5 mrd SIT. Omenjena raziskava je potrdila moje domneve in trditve, ki sem jih podal ob neljubem dogodki ob koncu prejšnjega leta, ki je terjal smrt treh mladoletnih deklet. Zakonodaja v Sloveniji na področju varstva mladoletnikov v zvezi s točenjem alkoholnih pijač je dobra in primerljiva z ostalimi evropskimi državami. Do zapleta pa prihaja na področju nadzora nad izvajanjem predpisov. Očitno je namreč, da kljub dobri zakonodaji mladoletniki brez težav posegajo po alkoholu v trgovinah, gostinskih obratih in množičnih zabavah, prodajalci teh pijač, ki jih ponujajo mladoletnikom pa kljub jasnim določbam zakona o omejevanju porabe alkohola, niso kaznovani. To področje sicer podrobneje ureja zakon o omejevanju porabe alkohola. Za nadzor nad prodajo alkoholnih pijač mladoletnikom v gostinskih obratih in prodajalnah so po tem zakonu pristojni kar trije različni organi, vsak na svojem področju. Policija in zdravstveni inšpektorat sta zadolžena za nadzor nad ponudbo alkoholnih pijač mladoletnikom v gostinskih lokalih, tržni inšpektorat pa je zadolžen za nadzor v prodajalnah.

Če se sedaj vrnem k zakonu, o katerem imamo splošno razpravo, torej zakon o varstvu javnega reda in miru. Še vedno mislim, da je potrebno bolj jasno urediti varstvo mladoletnikov še zlasti v zvezi z omogočanjem mladoletnim, da pridejo do alkoholnih pijač. Predlagamo torej širitev zakona z ureditvijo varstva mladoletnikov in v zvezi s tem se nam zdi smiselno določiti nove pristojnosti policiji v primerih, ko bi bili narejeni prekrški po drugih zakonih, s katerimi bi se ogrožalo zdravje in varnost mladoletnikov!
V teh primerih bi morala policija razpolagati z dovolj učinkovitimi ukrepi, ki bodo omogočili varstvo mladoletnikov. Predlagamo podoben ukrep, kot ga sedaj določa 28. člen zakona za preprečitev nadaljevanj prekrška. Zakon naj omogoča policiji, da v primeru, ko na primer drugič ali tretjič ugotovi kršitev določenega gostinskega lokala ali organizacije glede točenja alkoholnih pijač mladoletnikom, lahko policija odredi takojšnje zaprtje lokala za določeno število ur. To bi bilo mogoče vsaj delno urediti tudi v okviru 22. člena predloga zakona, ki ureja red v gostinskem lokalu. S tem bomo nedvomno dosegli, da bodo gostinski lokali ali organizatorji prireditev brezpogojno spoštovali zakone, ki zagotavljajo varstvo mladoletnikov!

Potrebno pa je nameniti veliko več pozornosti preventivnim projektom in akcijam. Naša naloga je, da sprejmemo, oziroma da vlada sprejme ustrezne ukrepe, ki bodo dolgoročno koristili mladim. Vsi pristojni morajo več pozornosti nameniti spodbujanju dejavnosti, ki omogočajo aktivno preživljanje prostega časa naših mladih državljank in državljanov. Mlade moramo spodbujati in jim omogočati udejstvovanje v športnih aktivnostih ter različnih civilno družbenih organizacijah, ki so nedvomno najboljša garancija in varstvo pred dogodki, ki celo ogrožajo življenja naših mladoletnikov.

Le ob zelo jasnih kriterijih, ki jih določa zakonodaja ter ob njihovem doslednem spoštovanju in nadzoru izvajanja, pridemo do predpogojev, ki so potrebni za uspešno in učinkovito ponudbo alternative za pošteno, zdravo in srečno življenje vsega prebivalstva. Pa naj gre to konkretno le za mladino in alkohol - ali pa za vse državljanke in državljane ter javni red in mir!

Zadnje objave

Sat, 27. Oct 2018 at 18:12

1320 ogledov

V Škofji Loki z dobro voljo in delovno energijo vstopajo na lokalne volitve
Obiskal jih je tudi Robert Strah, županski kandidat SDS, in se zahvalil za podporo SLS pri kandidaturi za župana Škofje Loke. Zbrani člani in svetniški kandidati liste SLS v Škofji Loki pa so obljubili, da se bodo pri svojem delu maksimalno potrudili.

Sat, 27. Oct 2018 at 18:10

2257 ogledov

Pogovorni večer: Zakaj je krščanstvo tako pomembno za dobrobit družbe?
Slovenska ljudska stranka vljudno vabi na pogovorni večer ZAKAJ JE KRŠČANSTVO TAKO POMEMBNO ZA DOBROBIT DRUŽBE? Dogodek bo potekal v dvorani Slovenske matice, Kongresni trg 8, Ljubljana, in sicer v soboto, 3. novembra 2018, ob 19. uri. Skozi zgodovinski oris in kritično refleksijo sedanjosti se bomo vprašali, kako je krščanska misel, tako katoliška, kot protestantska, vplivala na pridobitve naprednih in uspešnih družb, ki jih cenimo še danes, in sicer tako verujoči, kot neverujoči. Osredotočili se bomo tudi na dobo razsvetljenstva in vzroke, ki vodijo Zahod k oddaljevanju od svoje lastne tradicije. Vprašali se bomo, kako se soočati z modernim tokom mišljenja in vsemi ostalimi izzivi, ki bodo neizogibni. Z nami bodo naslednji odlični gostje: dr. Stane Grandadr. Janez Šumradaddr. Jonatan Vinkler Pogovor bo povezoval: Matjaž Lulik Veselimo se srečanja z vami!

Thu, 25. Oct 2018 at 22:19

1701 ogledov

Predstavili kandidate skupne liste SLS in stranke Glas za otroke in družine za ljubljanski mestni svet
Na današnji novinarski konferenci v Ljubljani so se predstavili kandidati skupne liste  SLS in stranke Glas za otroke in družine za mestni svet MO Ljubljana. Nosilec skupne liste Janez Žagar, dr. Jože Osterc, Janez Podobnik, dr. Andrej Umek in Aleks Leo Vest so predstavili ključne poudarke, s katerimi SLS vstopa v kandidaturo za ljubljanske mestne svetnike. Izpostavili so prizadevanje za to, da za vožnjo po ljubljanski obvoznici ne bi več potrebovali vinjete in da se v Ljubljani za potrebe Ljubljančanov  in drugih prebivalcev vzpostavi tržnico in veletržnico z izključno slovensko lokalno pridelano hrano po sprejemljivih cenah. Prizadevali si bodo tudi za to, da bi ljubljanski mestni svet postal prostor spoštljive in odprte komunikacije. Aleš Primc in Polona Naglič pa sta v imenu stranke Glas za otroke in družine izpostavila prizadevanje, da bi Ljubljana postala družinam čim bolj prijazno mesto, da bi v prihodnje posebno pozornost namenili številnim upokojencem in drugim osamljenim ljudem in se zavzela za več rekreacijskih površin v Ljubljani tudi za domače ljubljenčke. Predsednik SLS Marjan Podobnik  pa je ob podpori kandidatom in kakovostni celotni listi izpostavil, da si bo skupaj s sodelavci prizadeval, da se SLS odpre mestu in da enako kot s podeželskim SLS zadiha tudi z mestnim pljučnim krilom. Čeprav je bilo v Ljubljani pod dosedanjim vodstvom župana Zorana Jankovića in njegove ekipe narejenega tudi veliko pozitivnega, SLS – tako kot SDS in NSi – podpira župansko kandidaturo Anžeta Logarja v prepričanju, da lahko dosedanje dobre projekte nadgradi, neoptimalne pa spremeni.

Thu, 25. Oct 2018 at 22:15

1600 ogledov

SLS v Zagorju ob Savi z doslej najmočnejšo listo
SLS Zagorje ob Savi je danes na novinarski konferenci v Gostišču Ribnik predstavila županskega kandidata SLS, kandidatno listo za občinske svetnike ter Razvojni program SLS za občino Zagorje ob Savi. Primož Jelševar, direktor Inštituta dr. Antona Korošca je povedal, da gre za doslej najmočnejšo listo, na kateri je sedem direktorjev oz. lastnikov uspešnih zagorskih podjetij, trije sedanji in več nekdanjih predsednikov KS, guverner Rotary Slovenija, predsednica Zveze kmetic Slovenije, predsedniki športnih društev in ugledni gospodarji kmetijskih gospodarstev ter drugi uspešni Zagorjani. Ker nas poznate, pa je njihov slogan. Županski kandidat Alojz Slavko Jelševar je oče štirih otrok, glasbenik in dolgoletni direktor visokotehnološkega podjetja JE&GR. Kot je dejal, je čas, da Občina Zagorje dobi drzen razvojni program in ambiciozno ekipo, ki ga bo uresničila. Zagorje mora imeti po njegovih besedah posluh za ustvarjanje delovnih mest prihodnosti – to pa so okoljsko ozaveščena podjetja, ki ustvarjajo visoko dodano vrednost. Iztok Živko, direktor družbe Tevel iz Kisovca je predstavil projekt energetsko samozadostne Občine Zagorje ob Savi, ki bi bila lahko največja takšna občina in tako zgled v Evropi. Ker je v občini ponovno povišana raven PM10 delcev, je nujno potrebna sprememba miselnosti. Tako kot je bil eden od znanilcev drugačnega načina razmišljanja projekt Manj svečk za manj grobov, ki so ga začeli člani zagorske SLS in so ga povzeli tudi drugi kraji po Sloveniji, bi bili lahko v Zagorju zgled drugim občinam, kjer bi s serijo manjših vetrnih in plinskih elektrarn ter hidroelektrarn na zasebnih površinah ustvarili dovolj električne energije za potrebe vseh zagorskih gospodinjstev. Janez Lipec, guverner Rotary district 1912, ki pokriva Slovenijo in Makedonijo, si želi, da se Zagorje odpre navzven in izkoristi tržno nišo razvoja turizma. Aktivno je treba podpreti lokalne šole, da bodo zagotavljale potrebe trga dela prihodnosti. Izkoristiti  je treba naravne potenciale in ljudi, ki imajo znanje, voljo in delovne navade, takšnih pa je v Zagorju dovolj. Delo mora znova postati vrednota. Neda Starman Ržišnik, predsednica Konjeniškega kluba Vajkard Valvasor je predstavila projekt razvoja termalnega in eko turizma v Zagorski dolini s postavitvijo informacijskih tabel in zemljevidov ter odprtjem turistično informativne pisarne in info točke v Zagorje. Predstavila je idejni projekt obnove Medijskih toplic kot ekskluzivnih term v stilu časa Vajkarda Valvasorja, ki bi bile povezane z obnovljenim Medijskim Gradom, kjer bi se izvajale grajske poroke. Boštjan Ocepek, predsednik krajevne skupnosti Šentlambert, je povedal, da mu je program SLS zelo blizu, saj temelji na enakomernem razvoju vseh krajev v občini. Tudi za Občino Zagorje bi bilo dobro, da bi namenila več sredstev za obnovo cest in družbenega življenja na okoliških vaseh. Te so sicer lepo urejene tudi zaradi veliko prostovoljnega dela, ki ga naredijo krajani.

Thu, 25. Oct 2018 at 22:14

2557 ogledov

SLS samozavestno na lokalnih volitvah: »Ker nas poznate«
Na predstavitvi v Kobilju je županske kandidate podprl predsednik SLS Marjan Podobnik in predstavil glavne vsebinske poudarke delovanja SLS. Povedal je, da je SLS stranka, ki spoštuje sočloveka, družino, delo, lastnino in domovino in je odprta za vse, razen za podpornike skrajnih stališč. Izpostavil je uspešnost dela županov in občinskih svetnikov SLS, kar je tudi razlog za optimizem pred prihajajočimi volitvami. SLS je imela doslej 32 županov izvoljenih na svoji listi, skupaj z neodvisnimi in skupnimi kandidati s podporo SLS pa je v Klubu županov SLS sodelovalo 42 županj in županov. Podobnik je izrazil pričakovanje, da bo Klub županov SLS tudi v prihodnje ostal številčno najmočnejši. Sledila je predstavitev Roberta Ščapa, župana Občine Kobilje, Cvetke Ficko, županje Občine Grad, Ludvika Novaka, župana Občine Puconci, Franca Horvata, župana Občine Tišina in Antona Törnarja,  župana Občine Črenšovci. Župani so bili enotni, da je treba povečati sredstva za takoimenovano povprečnino, s čimer bi zagotovili intenzivnejši razvoj tudi manjših podeželskih in obmejnih občin. Zavzeli so se tudi za čimprejšnjo ustanovitev pokrajin ter prenos dela državnih pristojnosti in sredstev z državne ravni na prihodnje pokrajine. Marjan Podobnik je predstavljena prizadevanja županje in županov v celoti podprl. Kasneje se je predsednik SLS v občini Kidričevo srečal s kandidatom SLS za župana Damjanom Medvedom in kandidati SLS za občinski svet ter podprl njihovo kandidaturo.

Thu, 25. Oct 2018 at 22:12

2049 ogledov

Dr. Darinka Fakin že petič za županjo Občine Majšperk
Dr. Darinka Fakin živi z možem Brankom in sinom Tomažem v Majšperku. Funkcijo županje opravlja nepoklicno, saj je kot redna profesorica zaposlena na Univerzi v Mariboru, Fakulteti za strojništvo, na Oddelku za Oblikovanje in tekstilne materiale. Osnovno šolo je obiskovala v Majšperku in nadaljevala šolanje na Gimnaziji Dušana Kvedra Ptuj. Dodiplomski študij je končala na takratni Tehniški fakulteti Maribor in se leta 1985 zaposlila v Tovarni volnenih izdelkov v Majšperku. Med delom je kot mlada raziskovalka končala tudi magistrski študij. Po več kot 15-letnem delu v industriji se je leta 2000 zaposlila na Fakulteti za strojništvo, kjer je leta 2004 tudi doktorirala. Med delom je vseskozi aktivna tudi na raziskovalnem področju, je avtorica ali soavtorica številnih izvirnih znanstvenih člankov, patentov, raziskovalnih nalog, elaboratov, študij, strokovnih člankov, avtorica in soavtorica učbenikov in navodil za vaje. V lokalno politiko se je vključila že leta 1994, ko je nastala naša Občina Majšperk. V prvem mandatu je bila predsednica Občinskega sveta, v drugem podžupanja in sedaj opravlja že četrti mandat funkcijo županje. Ta funkcija ji predstavlja velik izziv, saj vemo, da je uvedba lokalne samouprave prinesla tudi lokalnemu okolju velike priložnosti. To se opazi skoraj na vsakem koraku. V teh letih so izvedli številne pomembne investicije na področju infrastrukture, izobraževanja, športa, kulture, turizma, gospodarstva, varovanja in urejanja okolja ter na področju delovanja društev. Vse to jim je uspelo, ker so bili sposobni delati skupaj.
Teme
arhiv

Prijatelji

SLS Sv. Trojica v Slovenskih GoricahSLS Sv. Jurij v Slovenskih goricahSLS Sveta AnaSLS ŠentiljSLS PesnicaSLS LenartSLS KungotaSLS CerkvenjakSLS BenediktSLS PivkaSLS PostojnaSLS SežanaAnton  ŠkofSLS KoperSLS KomenSLS IzolaSLS DivačaSLS Hrpelje-KozinaSLS Ilirska BistricaSLS Gornji GradSLS LjubnoSLS LučeSLS MozirjeSLS NazarjeSLS Rečica ob SavinjiSLS Šmartno ob PakiSLS ŠoštanjSLS VelenjeSLS Središče ob DraviSLS CirkulaneSLS DestrnikSLS Dornava

NAJBOLJ OBISKANO

Seja Sveta SLS