Po besedah Stanislava Brenčiča so »na področju študentske organiziranost v Sloveniji sicer potrebne spremembe, vendar mora biti preoblikovanje sedanje organiziranosti študentov po mnenju SLS transparentno. Študentske organiziranosti se ne sme ukiniti na način, da se jim enostavno odvzame sredstva za njihovo delovanje.« »Prepričani smo, da se vsi zavedamo pomena študentske organiziranosti kot pomembnega segmenta civilne družbe in ponudnika pomembnih dejavnosti mladih v lokalnih okoljih po vsej Sloveniji,« je poudaril Brenčič.
Cilj amandmaja s povišano koncesijsko stopnjo je iz koncesijske dajatve zagotoviti enako višino sredstev za štipendije, kot je določeno z dopolnjenim predlogom zakona za tretjo obravnavo, ter hkrati za delovanje študentskih organizacij oz. interesnih oblik povezovanja dijakov in študentov nameniti realno enako sredstev, kot je bilo usklajeno v dialogu med Vlado in predstavniki študentskih organizacij na Svetu Vlade za študentska vprašanja in kot je bila sprejeto tudi v prvi obravnavi v DZ s strani vseh koalicijskih strank.
Predlog amandmaja tudi predvideva, da Zavod namenja enak delež koncesijske dajatve za delovanje študentske organizacije univerze, samostojnega visokošolskega zavoda, lokalne skupnosti oziroma interesnih oblik povezovanja dijakov in študentov, kot ga namenjajo druge organizacije, ki posredujejo občasna dela dijakov in študentov.
SLS opozarja tudi na dejstvo, da v državnem proračunu (upoštevajoč pobrano koncesijsko dajatev v letu 2004) na podlagi obračunavanja DDV od povečanja koncesijske dajatve zbere dodatnih cca. 320 mio SIT, ki se lahko prav tako namenijo za potrebe dodatnih štipendij.
Povečanje koncesijske dajatve pomeni tudi to, da študentsko delo postane nekoliko manj konkurenčno, s čimer tudi predlog SLS sledi cilju, da se normalizira stanje na trgu dela. Obenem povečanje koncesijske dajatve za 2 % predstavlja tudi določeno zmanjšanje obsega študentskega dela in s tem zmanjšanje števila študentov, ki zaradi rednega študentskega dela, zapostavljajo redno opravljanje študijskih obveznosti.
Cilj amandmaja s povišano koncesijsko stopnjo je iz koncesijske dajatve zagotoviti enako višino sredstev za štipendije, kot je določeno z dopolnjenim predlogom zakona za tretjo obravnavo, ter hkrati za delovanje študentskih organizacij oz. interesnih oblik povezovanja dijakov in študentov nameniti realno enako sredstev, kot je bilo usklajeno v dialogu med Vlado in predstavniki študentskih organizacij na Svetu Vlade za študentska vprašanja in kot je bila sprejeto tudi v prvi obravnavi v DZ s strani vseh koalicijskih strank.
Predlog amandmaja tudi predvideva, da Zavod namenja enak delež koncesijske dajatve za delovanje študentske organizacije univerze, samostojnega visokošolskega zavoda, lokalne skupnosti oziroma interesnih oblik povezovanja dijakov in študentov, kot ga namenjajo druge organizacije, ki posredujejo občasna dela dijakov in študentov.
SLS opozarja tudi na dejstvo, da v državnem proračunu (upoštevajoč pobrano koncesijsko dajatev v letu 2004) na podlagi obračunavanja DDV od povečanja koncesijske dajatve zbere dodatnih cca. 320 mio SIT, ki se lahko prav tako namenijo za potrebe dodatnih štipendij.
Povečanje koncesijske dajatve pomeni tudi to, da študentsko delo postane nekoliko manj konkurenčno, s čimer tudi predlog SLS sledi cilju, da se normalizira stanje na trgu dela. Obenem povečanje koncesijske dajatve za 2 % predstavlja tudi določeno zmanjšanje obsega študentskega dela in s tem zmanjšanje števila študentov, ki zaradi rednega študentskega dela, zapostavljajo redno opravljanje študijskih obveznosti.