Predlagani sistem, ki v štipendijo za nadarjene sočasno vključuje socialno komponento in motivacijo za nadarjene, da v čim večji meri izkoristijo svoje potenciale, ocenjujemo za premalo ustrezen. Z našim predlogom bi sicer omogočili, da državna štipendija izenačuje posameznike iz socialno šibkejših okolij z njihovimi kolegi, katerim osnovne pogoje za študij zagotavlja boljše situirana družina. Po drugi strani pa ima štipendija za nadarjene popolnoma drugačno vlogo in je prav, da jo dobi vsak posameznik, ki izpolnjuje pogoje za nadarjenost. V Novi generaciji SLS tudi poudarjamo, da bi se le s tako rešitvijo lahko bistveno pripomoglo k omogočanju izobraževanja nadarjenih otrok iz socialno šibkejših družin.
Z upoštevanjem tega predloga, bi država mladim v izobraževanju dala tudi ustrezno sporočilo, da omogoča vsem posameznikom čim bolj enake možnosti in dostopnost izobrazbe, po drugi strani pa kar najbolj spodbuja razvijanje osebnih potencialov nadarjenih. V Novi generaciji SLS smo prepričani, da je pri štipendijah za nadarjene vidik nagrajevanja boljših pomembnejši od socialnega vidika, zato je bolj pošteno nagrajevati dobre kot kaznovati socialno manj ogrožene.
Z upoštevanjem tega predloga, bi država mladim v izobraževanju dala tudi ustrezno sporočilo, da omogoča vsem posameznikom čim bolj enake možnosti in dostopnost izobrazbe, po drugi strani pa kar najbolj spodbuja razvijanje osebnih potencialov nadarjenih. V Novi generaciji SLS smo prepričani, da je pri štipendijah za nadarjene vidik nagrajevanja boljših pomembnejši od socialnega vidika, zato je bolj pošteno nagrajevati dobre kot kaznovati socialno manj ogrožene.