Ljubljana, 21. januar 2009 - Slovenska ljudska stranka v nadaljevanju predstavlja razloge, zakaj je nujno, da poslanci Državnega zbora RS še pred odločanjem o ratifikaciji pristopnega protokola Republike Hrvaške k Severnoatlantski pogodbi dobijo celovit vpogled v dokumentacijo, ki jo je Hrvaška predložila v postopku pogajanja za vstop v NATO, in zakaj bi bilo neodgovorno ter nevarno o tem odločati brez seznanitve z omenjeno dokumentacijo.
1. Ozemlje Republike Slovenije je na dan osamosvojitve, dne 25. 6. 1991 obsegalo_
- celoten Piranski zaliv s statusom notranjih morskih voda na osnovi zgodovinskega naslova in drugih posebnih okoliščin (ribolov, gospodarska in ekološka celovitost itd.) kot teritorialno morje Republike Slovenije,
- teritorialni izhod na odprto morje z epikontinentalnim pasom, določenim po Osimskem sporazumu kot morska meja med Republiko Slovenijo in z Republiko Italijo do točke T 5 na zahodni strani in črto med Savudrijskim rtom in točko T6 na vzhodni strani,
- območje k.o. Sečovlje južno od reke Dragonje v velikosti 113 ha z zaselki Mlini-Škrilje, Bužini in Škodelini,
- sedem gozdnih parcel pod Snežnikom v k.o. Snežnik v velikosti 70 ha;
- celotno območje k.o. Sekuliči v skupni izmeri 335 ha;
- celotni levi breg reke Mure z mejo na sredi reke Mure.
To morje in zemlja je last Slovenije in ne Hrvaške! Nad tem prostorom je izključna Slovenija tista država, ki ima pristojnost izvajanja jurisdikcije in to ozemlje je NESPORNO SLOVENSKO.
Ozemlje, ki pa je nesporno slovensko, pa nikakor ne more biti predmet kakršnihkoli pogajanj ali razsojanj mednarodnih sodišč.
2. Po letu 1991 si je Hrvaška enostransko prisvojila (okupirala) slovensko ozemlje in morje med drugim tako, da je_
- hrvaško kontrolno točko postavila na cesto - parcelo št. 5451, ki je javno dobro Republike Slovenije,
- leta 1993 je v Bujah nastavila ponarejeno zemljiško knjigo za 113 ha zemljišč na levem bregu Dragonje. Za ta zemljišča, ki so v katastrski občini Sečovlje, vodi že stoletja edino veljavno zemljiško knjigo okrajno sodišče v Piranu,
- protipravno prodaja zemljišča v lasti Republike Slovenije in to prodajo vpisuje v ponarejeno zemljiško knjigo. O zadnjem takem vpisu je bila slovenska javnost obveščena 28. 2. 2008,
- zasedla levi breg Mure pri Hotizi,
- samovoljno zgradila most čez Muro na delu slovenskega ozemlja,
- postavila školjčišče v Piranskem zalivu,
- slovenske ribiče z napadi, grožnjami in ustrahovanjem izrinila iz polovice Piranskega zaliva,
- Piranski zaliv samovoljno preimenovala v » Savudrijska vala«,
- zaselkom na levem bregu Dragonje preklopila telefonske priključke na hrvaško omrežje,
- postavila cestne ovire na dovozni poti do slovenskih hiš na levem bregu Dragonje, za katere je pristojno sodišče v Piranu ugotovilo, da so postavljene nezakonito in zahtevalo odstranitev,
- nezakonito seka drevesa na Tomšičevi parceli,
- dne 1. 1. 2008 razglasila veljavnost hrvaške ekološko-ribolovne cone tudi za države EU in s tem med drugim posegli po delu slovenskega morja in zaprli Sloveniji neomejen dostop na odprto morje (sedaj se ne izvaja).
V skladu z Ustavo in zakoni so državni organi dolžni izvajati pristojnosti na celotnem ozemlju Republike Slovenije. Ne obstaja noben akt, ki bi pristojnim organom dovoljeval opustitev izvajanja vseh predpisanih pristojnosti na celotnem ozemlju Republike Slovenije. Opustitev izvajanja teh pristojnosti oziroma dolžnosti pa sankcionirajo zakoni in neposredno Ustava RS.