V Poslanski skupini Slovenske ljudske stranke smo prepričani, da bi v tej dvorani in tudi na strokovnih nivojih bilo treba spregovoriti širše o kvaliteti slovenskega osnovnošolskega izobraževanja in tudi o tem, ali so točne navedbe posameznih strokovnjakov, ki opozarjajo, da je projekt devetletne osnovne šole popolnoma zgrešen ali povedano drugače, podpiramo vse pristope, s katerimi bomo v Sloveniji prispevali k dvigu opismenjenosti, saj smo prepričani, da je BDP razvitejših držav pozitivno povezan s stopnjo bralne pismenosti.
Če primerjamo osemletno in devetletno osnovno šolo, je pri učencih od 1. do 4. razreda devetletne šole število ur slovenskega jezika za 350 ur večje kot v osemletki do zaključka 3. razreda. Zanimivo je to, da je rezultat na področju bralne pismenosti učencev v osemletni in devetletni osnovni šoli enak. Res je, da je v primeru hkratnega poučevanja dveh učiteljev v prvem obdobju omogočena večja individualizacija in diferenciacija pouka, vendar smo v Slovenski ljudski stranki prepričani, da so težave drugje. Zato menimo, da bi bilo dobro o kakovosti slovenskega osnovnošolskega izobraževanja spregovoriti širše. Seveda se z zaposlitvijo dodatnega učitelja povečajo tudi že sedaj zelo visoki stroški slovenskega osnovnošolskega šolstva.
Vsekakor pa podpiramo, da se uvede poučevanje tujega jezika tudi v prvem triletju osnovnošolskega izobraževanja, vendar je treba način poučevanja natančneje definirati.