Ljubljana, 14. januar 2011 – V SLS ob današnji drugi konferenci o logističnem holdingu ponovno pozivamo Vlado RS, naj ne ustanovi logističnega holdinga, s katerim bi povezali Slovenske železnice, Luko Koper in Intereuropo. Kot smo v SLS opozarjali že junija lani, je logistični holding kot rešitev za Slovenske železnice neustrezen in obenem tudi okoren instrument, ki po našem mnenju ne rešuje težav, v katerih tonejo Slovenske železnice. Po mnenju predsednika SLS mag. Radovana Žerjava ostaja veliko boljša idejna rešitev za izboljšanje poslovanja Slovenskih železnic razdružitev na dva dela_ na infrastrukturo in promet. »S tem naj se prične čim prej, ne pa, da se sedaj spet odlaša z odločitvijo o holdingu,« pravi mag. Žerjav in dodaja pričakovanje, da se bo Vlada RS ob ustavitvi projekta logističnega holdinga takoj posvetila samemu prestrukturiranju Slovenskih železnic, saj se težave Slovenskih železnic in na splošno slovenskega gospodarstva medtem le nabirajo in nabirajo.
»Za izboljšanje poslovnega sodelovanja med Slovenskimi železnicami, Intereuropo in Luko Koper pa ni potreben logistični holding, saj se to lahko zagotovi na druge načine,« še pravi mag. Žerjav, ki tudi opozarja, da država kot lastnik v tem trenutku težko zagotavlja kapitalsko ustreznost v družbah v večinski državni lasti, kot je to v primeru NLB, zato bi takšnemu tveganju lahko bil izpostavljen tudi logistični holding kot celota, čemur pa ne gre izpostavljati posameznih družb, ki tega tveganja trenutno nimajo.
SLS je junija 2010 med drugim opozorila tudi na kup odprtih vprašanj, ki se ob ideji logističnega holdinga pojavljajo. Zanimivo je, da so med drugim ta vprašanja tudi danes še vedno odprta in SLS pričakuje, da bo tudi zaradi njih prišlo do odločitve, da se ta projekt zaustavi. Takrat je SLS opozorila na relevantna vprašanja, ki ostajajo še danes brez odgovorov, kot npr.: ali bi holding ustanovili zgolj zato, da bi se iz dobičkov Intereurope in Luke Koper gradila železniška infrastruktura in kako bi ob tem zagotovili normalen in zdrav razvoj Luke Koper in Intereurope. Predvsem pa, ali je res zaradi nedorečenih potreb slovenskega gospodarstva smiselno ustvariti za naše razmere grozljivo velikega logističnega monopolista, ko pa se na vseh koncih trudimo, da bi takšne škodljive monopole razbili.
Kot že večkrat doslej, se bo zagotovo izkazalo, da imamo v SLS vendarle prav, in žal nam je, da nas Vlada RS že od začetka ne posluša in sliši naših opozoril. »Škoda je vloženega truda in časa, ki ju Vlada RS namenja temu zgrešenemu projektu, ko pa je v državi toliko drugih perečih težav, ki terjajo vso pozornost slovenske vlade. Po drugi strani pa se vseeno lahko tolažimo s tem, da po vsej verjetnosti do uresničitve logističnega holdinga le ne bo prišlo in da bo Vlada RS spoznala, da to ni prava pot ne za Slovenske železnice, še manj pa za Luko Koper in Intereuropo – pa četudi tako pozno, torej, kot sedaj napovedujejo na Ministrstvu za promet RS, spomladi.«