Poslanska skupina SLS vložila amandmaje k predlogu Zakona o socialnem podjetništvu
SLS Slovenska ljudska stranka

Torek, 25. Januar 2011 ob 23:00

Ljubljana, 26. januar 2011Poslanska skupina SLS je danes vložila tudi amandmaje k predlogu Zakona o socialnem podjetništvu, ki je v drugi obravnavi v Državnem zboru RS. Amandmaji so vloženi tudi v sodelovanju s Kmetijsko gozdarsko zbornico, ki je opozorila, da so v Evropi predvsem kmetije znane po tem, da lahko delujejo tudi kot socialna podjetja, predlog zakona pa tega ni vseboval.

V sodelovanju z Mladinskim svetom Slovenije je PS SLS dala dopolnila predvsem k 4. in 5. členu, ker so bili mnenja, da zakon ne vsebuje vseh pomembnih načel in možnosti za opravljanje socialnega podjetništva, ki mora mladim
nuditi možnosti za kreativnost. V sodelovanju s strokovnjakom s področja dela z invalidi in invalidskimi podjetji smo dali dopolnilo k 5. in 10. členu.



V obravnavi na matičnem delovnem telesu so oboji (Mladinski svet in KGZ) na te dopolnitve že opozarjali, vodja PS SLS Jakob Presečnik pa je na seji odbora napovedal, da bo PS SLS za Državni zbor RS vložila še dopolnilo, ki bo omogočalo kmetijam opravljati socialno podjetništvo.

Sicer pa je bil na matičnem odboru že  sprejet amandma PS SLS - dopolnilo k  2. členu, ki omogoča, da socialno podjetništvo lahko opravljajo tudi zadruge in evropske zadruge.

Na siceršnjo nedoslednost zakona pa kažejo tudi številni amandmaji, ki so jih vložile tudi poslanske skupine koalicije, s katerimi predvsem popravljajo zakon v skladu s kritičnimi pripombami prisotnih na odboru o nedoslednih določbah zakona in s strani pravne službe Državnega zbora RS.



Amandmaji SLS k dopolnjenemu predlogu Zakona o socialnem podjetništvu (ZSocP)





K 2. členu:

V prvi alineji se za besedama_ "gospodarska družba," doda beseda_ "kmetija,".  



Obrazložitev:

Z amandmajem dodajamo v člen besedo_ "kmetija".

Glede na definicijo kmetije v  Zakonu o kmetijstvu smo mnenja, da bi se kmetija lahko uvrstila v nov Zakon o socialnem podjetništvu.

Kmetije ne enačimo s kmetijskimi gospodarstvi, ampak jo obravnavamo kot enoto, kjer fizične osebe v kmečki družini kontinuirano obdelujejo posest in obenem skrbijo za ohranjanje poseljenosti in kulturnega izgleda podeželja. Pretežni del kmetij v Sloveniji sodi na območja z omejenimi dejavniki za kmetijsko proizvodnjo.

Kmetije so blizu narave, že imajo objekte, delujejo največkrat na principu medgeneracijskega sožitja, zato so primerno okolje za mnoge skupine ljudi, ki potrebujejo posebno pozornost ali drugačne pogoje in obliko delovanja. Naš predlog je povsem v skladu s pogodbo o skupni kmetijski politiki in Uredbo  sveta (ES) št. 1698/2005, kjer  je navedeno, da je treba v skladu s Pogodbo pri oblikovanju skupne kmetijske politike in posebnih metod za njeno izvajanje upoštevati posebno naravo kmetijske dejavnosti, ki je posledica socialne strukture kmetijstva ter strukturnih in naravnih neskladij med različnimi podeželskimi območji, iz česar izhaja, da je treba omogočiti tudi to obliko delovanja kmetije - torej kot socialno podjetništvo -, da bodo izpolnjene usmeritve in cilji politike razvoja podeželja, ki mora v skladu z uredbo tudi upoštevati splošne cilje politike ekonomske in socialne kohezije iz Pogodbe ter prispevati k njihovemu uresničevanju ob vključevanju drugih prednostnih nalog te politike, ki so bile določene v sklepih o konkurenčnosti in trajnostnem razvoju z zasedanj Evropskega sveta v Lizboni in Göteborgu.



Na to je v svojih pripombah opozorila tudi Kmetijsko gozdarska zbornica.





K 4. členu:

1. V prvem odstavku se za besedami_ "nepridobitne pravne osebe" dodajo besede "ali kmetije".



Obrazložitev:



V besedilo člena dodajamo tudi kmetije, ki že po svoji naravi dela izpolnjujejo nekatere pogoje in načela socialnega podjetništva, ohranjajo življenje na podeželju, skrbijo za urejanje krajine in s tem za razvoj podeželja, kar je v skladu tudi z Uredbo sveta (ES) št. 1698/2005, kjer se navaja, da mora politika razvoja podeželja spremljati in dopolnjevati politike tržne in dohodkovne podpore skupni kmetijski politiki ter tako prispevati k doseganju ciljev te politike, kot je določeno v Pogodbi.



2. Doda se nova druga alineja, ki se glasi_



"- delujejo po načelih družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja;"



Obrazložitev:

V besedilo dodajamo načeli družbene odgovornosti in trajnostnega razvoja, ki sta premalo poudarjeni  in bi v tem zakonu morali imeti večjo vlogo. Socialno podjetništvo je del socialne ekonomije, ki posebej poudarja usmerjenost k socialnim ciljem, prostovoljno članstvo, demokratičnost, zasledovanje splošnih interesov, pospeševanje solidarnosti in odgovornosti, neodvisnost in doseganje ciljev trajnostnega razvoja (Chavez, Monzon 2007_ Listina principov socialne ekonomije).



Amandma je predlagal tudi Mladinski svet Slovenije že za obravnavo na matičnem delovnem telesu.





K 5. členu:

1. V enajsti alineji prvega odstavka se črta beseda_ "socialnega".



Obrazložitev:

Predlagamo črtanje besede "socialnega", saj ni prav, da se omejuje turizem samo na socialni turizem. To bi pomenilo omejevanje dejavnosti socialnega podjetništva in vrst turizma, ki jih kot socialno podjetje lahko izvaja, saj je turizem lahko npr. tudi mladinski, terapevtski, ekološki, upokojenski, kar vse sodi v obliko socialnega podjetništva.



2. Na koncu prvega odstavka se dodajo nove alineje, ki se glasijo_



"- področje človekovih pravic,

- zagovorništvo,

- pravna pomoč ranljivim skupinam prebivalstva,

- zelena ekonomija,

- terapevtsko delo z živalmi in rastlinami,

- pomoč pri delu na kmetiji v primeru smrti ali dolgoletne delovne nezmožnosti člana kmečke družine."



Obrazložitev:

Med dejavnosti socialnega podjetništva dodajamo dejavnosti, ki so zlasti na področju delovanja mladih bistvenega pomena. Zakon ne sme delovati omejevalno in zavirati ene od lastnosti socialnega podjetništva  - namreč spodbujanje inovativnosti, ki je mladim pisana na kožo. Podoben amandma je  že za obravnavo na matičnem delovnem telesu predlagal Mladinski svet Slovenije.

Možnost izvajanja terapevtskega dela z živalmi in rastlinami pa je predlog, ki poleg možnosti za mlade lahko pomeni eno od dejavnosti kmetij, ki bi se lahko ukvarjale s socialnim podjetništvom. V mnogih primerih pomeni pomoč pri delu na kmetiji možnost preživetja kmetije, oskrba njenih ostarelih članov in zaposlitev nezaposlenih oseb, priložnost je tudi za mlade.





K 8. členu:

Besedilo se spremeni tako, da se glasi_



"(1)  Nepridobitna pravna oseba ali kmetija  lahko posluje kot socialno podjetje, če pridobi status socialnega podjetja.



(2) Status socialnega podjetja lahko pridobi nepridobitna pravna oseba ali kmetija, če:

- je ustanovljena za trajno opravljanje dejavnosti socialnega podjetništva na način, da bo trajno zaposlovala najmanj enega delavca v prvem letu poslovanja (v nadaljnjem besedilu_ socialno podjetje tipa A)

- je ustanovljena za zaposlovanje oseb iz 6. člena tega zakona, na način, da bo določeno dejavnost opravljala s trajnim zaposlovanjem najmanj tretjine teh delavcev od vseh zaposlenih delavcev (v nadaljnjem besedilu_ socialno podjetje tipa B)

- in izpolnjuje druge pogoje, ki jih določa ta zakon in poseben zakon, ki ureja pravno organiziranost posamezne vrste nepridobitne pravne osebe.



 (3) Status socialnega podjetja nepridobitna pravna oseba ali kmetija ohrani le, če v roku dveh let od pridobitve statusa izkaže, da je pričela zakonito opravljati dejavnost socialnega podjetništva ali drugo dejavnost in da je dosegla določeno število zaposlenih delavcev iz prve alineje ali število in strukturo zaposlenih delavcev iz druge alineje prejšnjega odstavka tega člena. Za ohranitev statusa socialnega podjetja mora po izteku drugega koledarskega leta poslovanja socialno podjetje tipa A iz dejavnosti socialnega podjetništva izkazati najmanj 40 % vseh prihodkov, po tretjem in vseh nadaljnjih letih poslovanja pa 50 % vseh prihodkov.



(4) Socialno podjetje mora ves čas poslovati po načelih socialnega podjetništva, kot jih določa ta zakon."



Obrazložitev:

Z amandmajem dodajamo v besedilo tudi kmetije kot obliko socialnega podjetništva. Z amandmajem določamo tudi, da je minimalni pogoj zaposlitev najmanj enega delavca (ne dva)  v prvem letu, za nadaljnja leta pa ni potrebe po omejevanju. Prav tako določamo pogoj dveh let od pridobitve statusa, saj v enem letu težko podjetja, še posebej pa v tej obliki, povsem izpolnijo vse pogoje preoblikovanja in druge pogoje in pričnejo polno poslovati.





K 10. členu:

Doda se nov stavek, ki se glasi_



"Pri tem se lahko povezujejo tudi z invalidskimi podjetji in zaposlitvenimi centri."



Obrazložitev:

Glede na namen delovanja, cilje in pogoje so socialna, invalidska podjetja in zaposlitveni centri  sorodni in zasledujejo skupne cilje, zato je smiselno, da se lahko povezujejo in delujejo skupaj ter izmenjujejo znanja in izkušnje.





K 12. členu:

V prvem odstavku se za besedami_ "posamezne vrste nepridobitne pravne osebe" dodata besedi_ " ali kmetije".



Obrazložitev:

Z amandmajem dodajamo v besedilo prvega odstavka tudi kmetije, ki lahko z aktom ustanovijo socialno podjetje.





K 14. členu:

V prvem odstavku se za besedami_ "nepridobitne pravne osebe" dodata besedi_ "ali kmetije".



Obrazložitev:

Z amandmajem v besedilu prvega odstavka dodajamo "ali kmetije" kot možno obliko za socialno podjetje.





K 15. členu:

Besedilo se spremeni tako, da se glasi_



"(1) Registrski organ mora v postopku registracije ugotavljati tudi, ali je akt o ustanovitvi oziroma temeljni akt nepridobitne pravne osebe ali kmetije, ki namerava poslovati kot socialno podjetje, v skladu z določbami 12. člena tega zakona. Izpolnjevanje pogojev mora ugotavljati tudi v postopkih registracije spremembe akta o ustanovitvi ali temeljnega akta, s katerimi se nepridobitna pravna oseba ali kmetija preoblikuje v socialno podjetje.

(2) Če je pogoj iz prejšnjega odstavka izpolnjen, registrski organ z aktom odloči o vpisu nepridobitne pravne osebe ali kmetije oziroma sprememb v register, odloči tudi, da se pri firmi ali imenu nepridobitne pravne osebe ali kmetije  v register vpiše dostavek »socialno podjetje«.



Obrazložitev:

Besedilo člena spremenimo tako, da ga dopolnjujemo na ustreznih mestih z besedama "ali kmetija" in s tem dopolnjujemo določbe o načinu registracije  tudi za kmetije, saj je prav, da je tudi kmetija lahko oblika  socialnega podjetja.





K 18. členu:

Besedilo prvega in drugega odstavka se spremeni tako, da se glasi_



"(1) Z vpisom dostavka »socialno podjetje« pri firmi ali imenu nepridobitne pravne osebe ali kmetije v register ali javno evidenco nepridobitna pravna oseba ali kmetija pridobi status socialnega podjetja in  lahko prične poslovati kot socialno podjetje.

(2) V pravnem prometu mora nepridobitna pravna oseba  ali kmetija iz prejšnjega odstavka uporabljati firmo ali ime z dostavkom »socialno podjetje« ali okrajšavo »so.p.«.



Obrazložitev:

Z amandmajem spreminjamo prvi in drugi odstavek tako, da dodajamo na ustreznih mestih besedi "ali kmetija".





K 28. členu:

Doda se nov tretji odstavek, ki se glasi_



"(3) Določbe iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za kmetije."



Obrazložitev:

Z amandmajem določamo, da določbe iz prvega in drugega odstavka tega člena ne veljajo za kmetije, saj za kmetije in kmetijska gospodarstva veljajo posebni zakoni dedovanja in predpisi o zaščiti kmetij.

Zadnje objave

Sat, 27. Oct 2018 at 18:12

1314 ogledov

V Škofji Loki z dobro voljo in delovno energijo vstopajo na lokalne volitve
Obiskal jih je tudi Robert Strah, županski kandidat SDS, in se zahvalil za podporo SLS pri kandidaturi za župana Škofje Loke. Zbrani člani in svetniški kandidati liste SLS v Škofji Loki pa so obljubili, da se bodo pri svojem delu maksimalno potrudili.

Sat, 27. Oct 2018 at 18:10

2256 ogledov

Pogovorni večer: Zakaj je krščanstvo tako pomembno za dobrobit družbe?
Slovenska ljudska stranka vljudno vabi na pogovorni večer ZAKAJ JE KRŠČANSTVO TAKO POMEMBNO ZA DOBROBIT DRUŽBE? Dogodek bo potekal v dvorani Slovenske matice, Kongresni trg 8, Ljubljana, in sicer v soboto, 3. novembra 2018, ob 19. uri. Skozi zgodovinski oris in kritično refleksijo sedanjosti se bomo vprašali, kako je krščanska misel, tako katoliška, kot protestantska, vplivala na pridobitve naprednih in uspešnih družb, ki jih cenimo še danes, in sicer tako verujoči, kot neverujoči. Osredotočili se bomo tudi na dobo razsvetljenstva in vzroke, ki vodijo Zahod k oddaljevanju od svoje lastne tradicije. Vprašali se bomo, kako se soočati z modernim tokom mišljenja in vsemi ostalimi izzivi, ki bodo neizogibni. Z nami bodo naslednji odlični gostje: dr. Stane Grandadr. Janez Šumradaddr. Jonatan Vinkler Pogovor bo povezoval: Matjaž Lulik Veselimo se srečanja z vami!

Thu, 25. Oct 2018 at 22:19

1698 ogledov

Predstavili kandidate skupne liste SLS in stranke Glas za otroke in družine za ljubljanski mestni svet
Na današnji novinarski konferenci v Ljubljani so se predstavili kandidati skupne liste  SLS in stranke Glas za otroke in družine za mestni svet MO Ljubljana. Nosilec skupne liste Janez Žagar, dr. Jože Osterc, Janez Podobnik, dr. Andrej Umek in Aleks Leo Vest so predstavili ključne poudarke, s katerimi SLS vstopa v kandidaturo za ljubljanske mestne svetnike. Izpostavili so prizadevanje za to, da za vožnjo po ljubljanski obvoznici ne bi več potrebovali vinjete in da se v Ljubljani za potrebe Ljubljančanov  in drugih prebivalcev vzpostavi tržnico in veletržnico z izključno slovensko lokalno pridelano hrano po sprejemljivih cenah. Prizadevali si bodo tudi za to, da bi ljubljanski mestni svet postal prostor spoštljive in odprte komunikacije. Aleš Primc in Polona Naglič pa sta v imenu stranke Glas za otroke in družine izpostavila prizadevanje, da bi Ljubljana postala družinam čim bolj prijazno mesto, da bi v prihodnje posebno pozornost namenili številnim upokojencem in drugim osamljenim ljudem in se zavzela za več rekreacijskih površin v Ljubljani tudi za domače ljubljenčke. Predsednik SLS Marjan Podobnik  pa je ob podpori kandidatom in kakovostni celotni listi izpostavil, da si bo skupaj s sodelavci prizadeval, da se SLS odpre mestu in da enako kot s podeželskim SLS zadiha tudi z mestnim pljučnim krilom. Čeprav je bilo v Ljubljani pod dosedanjim vodstvom župana Zorana Jankovića in njegove ekipe narejenega tudi veliko pozitivnega, SLS – tako kot SDS in NSi – podpira župansko kandidaturo Anžeta Logarja v prepričanju, da lahko dosedanje dobre projekte nadgradi, neoptimalne pa spremeni.

Thu, 25. Oct 2018 at 22:15

1597 ogledov

SLS v Zagorju ob Savi z doslej najmočnejšo listo
SLS Zagorje ob Savi je danes na novinarski konferenci v Gostišču Ribnik predstavila županskega kandidata SLS, kandidatno listo za občinske svetnike ter Razvojni program SLS za občino Zagorje ob Savi. Primož Jelševar, direktor Inštituta dr. Antona Korošca je povedal, da gre za doslej najmočnejšo listo, na kateri je sedem direktorjev oz. lastnikov uspešnih zagorskih podjetij, trije sedanji in več nekdanjih predsednikov KS, guverner Rotary Slovenija, predsednica Zveze kmetic Slovenije, predsedniki športnih društev in ugledni gospodarji kmetijskih gospodarstev ter drugi uspešni Zagorjani. Ker nas poznate, pa je njihov slogan. Županski kandidat Alojz Slavko Jelševar je oče štirih otrok, glasbenik in dolgoletni direktor visokotehnološkega podjetja JE&GR. Kot je dejal, je čas, da Občina Zagorje dobi drzen razvojni program in ambiciozno ekipo, ki ga bo uresničila. Zagorje mora imeti po njegovih besedah posluh za ustvarjanje delovnih mest prihodnosti – to pa so okoljsko ozaveščena podjetja, ki ustvarjajo visoko dodano vrednost. Iztok Živko, direktor družbe Tevel iz Kisovca je predstavil projekt energetsko samozadostne Občine Zagorje ob Savi, ki bi bila lahko največja takšna občina in tako zgled v Evropi. Ker je v občini ponovno povišana raven PM10 delcev, je nujno potrebna sprememba miselnosti. Tako kot je bil eden od znanilcev drugačnega načina razmišljanja projekt Manj svečk za manj grobov, ki so ga začeli člani zagorske SLS in so ga povzeli tudi drugi kraji po Sloveniji, bi bili lahko v Zagorju zgled drugim občinam, kjer bi s serijo manjših vetrnih in plinskih elektrarn ter hidroelektrarn na zasebnih površinah ustvarili dovolj električne energije za potrebe vseh zagorskih gospodinjstev. Janez Lipec, guverner Rotary district 1912, ki pokriva Slovenijo in Makedonijo, si želi, da se Zagorje odpre navzven in izkoristi tržno nišo razvoja turizma. Aktivno je treba podpreti lokalne šole, da bodo zagotavljale potrebe trga dela prihodnosti. Izkoristiti  je treba naravne potenciale in ljudi, ki imajo znanje, voljo in delovne navade, takšnih pa je v Zagorju dovolj. Delo mora znova postati vrednota. Neda Starman Ržišnik, predsednica Konjeniškega kluba Vajkard Valvasor je predstavila projekt razvoja termalnega in eko turizma v Zagorski dolini s postavitvijo informacijskih tabel in zemljevidov ter odprtjem turistično informativne pisarne in info točke v Zagorje. Predstavila je idejni projekt obnove Medijskih toplic kot ekskluzivnih term v stilu časa Vajkarda Valvasorja, ki bi bile povezane z obnovljenim Medijskim Gradom, kjer bi se izvajale grajske poroke. Boštjan Ocepek, predsednik krajevne skupnosti Šentlambert, je povedal, da mu je program SLS zelo blizu, saj temelji na enakomernem razvoju vseh krajev v občini. Tudi za Občino Zagorje bi bilo dobro, da bi namenila več sredstev za obnovo cest in družbenega življenja na okoliških vaseh. Te so sicer lepo urejene tudi zaradi veliko prostovoljnega dela, ki ga naredijo krajani.

Thu, 25. Oct 2018 at 22:14

2557 ogledov

SLS samozavestno na lokalnih volitvah: »Ker nas poznate«
Na predstavitvi v Kobilju je županske kandidate podprl predsednik SLS Marjan Podobnik in predstavil glavne vsebinske poudarke delovanja SLS. Povedal je, da je SLS stranka, ki spoštuje sočloveka, družino, delo, lastnino in domovino in je odprta za vse, razen za podpornike skrajnih stališč. Izpostavil je uspešnost dela županov in občinskih svetnikov SLS, kar je tudi razlog za optimizem pred prihajajočimi volitvami. SLS je imela doslej 32 županov izvoljenih na svoji listi, skupaj z neodvisnimi in skupnimi kandidati s podporo SLS pa je v Klubu županov SLS sodelovalo 42 županj in županov. Podobnik je izrazil pričakovanje, da bo Klub županov SLS tudi v prihodnje ostal številčno najmočnejši. Sledila je predstavitev Roberta Ščapa, župana Občine Kobilje, Cvetke Ficko, županje Občine Grad, Ludvika Novaka, župana Občine Puconci, Franca Horvata, župana Občine Tišina in Antona Törnarja,  župana Občine Črenšovci. Župani so bili enotni, da je treba povečati sredstva za takoimenovano povprečnino, s čimer bi zagotovili intenzivnejši razvoj tudi manjših podeželskih in obmejnih občin. Zavzeli so se tudi za čimprejšnjo ustanovitev pokrajin ter prenos dela državnih pristojnosti in sredstev z državne ravni na prihodnje pokrajine. Marjan Podobnik je predstavljena prizadevanja županje in županov v celoti podprl. Kasneje se je predsednik SLS v občini Kidričevo srečal s kandidatom SLS za župana Damjanom Medvedom in kandidati SLS za občinski svet ter podprl njihovo kandidaturo.

Thu, 25. Oct 2018 at 22:12

2049 ogledov

Dr. Darinka Fakin že petič za županjo Občine Majšperk
Dr. Darinka Fakin živi z možem Brankom in sinom Tomažem v Majšperku. Funkcijo županje opravlja nepoklicno, saj je kot redna profesorica zaposlena na Univerzi v Mariboru, Fakulteti za strojništvo, na Oddelku za Oblikovanje in tekstilne materiale. Osnovno šolo je obiskovala v Majšperku in nadaljevala šolanje na Gimnaziji Dušana Kvedra Ptuj. Dodiplomski študij je končala na takratni Tehniški fakulteti Maribor in se leta 1985 zaposlila v Tovarni volnenih izdelkov v Majšperku. Med delom je kot mlada raziskovalka končala tudi magistrski študij. Po več kot 15-letnem delu v industriji se je leta 2000 zaposlila na Fakulteti za strojništvo, kjer je leta 2004 tudi doktorirala. Med delom je vseskozi aktivna tudi na raziskovalnem področju, je avtorica ali soavtorica številnih izvirnih znanstvenih člankov, patentov, raziskovalnih nalog, elaboratov, študij, strokovnih člankov, avtorica in soavtorica učbenikov in navodil za vaje. V lokalno politiko se je vključila že leta 1994, ko je nastala naša Občina Majšperk. V prvem mandatu je bila predsednica Občinskega sveta, v drugem podžupanja in sedaj opravlja že četrti mandat funkcijo županje. Ta funkcija ji predstavlja velik izziv, saj vemo, da je uvedba lokalne samouprave prinesla tudi lokalnemu okolju velike priložnosti. To se opazi skoraj na vsakem koraku. V teh letih so izvedli številne pomembne investicije na področju infrastrukture, izobraževanja, športa, kulture, turizma, gospodarstva, varovanja in urejanja okolja ter na področju delovanja društev. Vse to jim je uspelo, ker so bili sposobni delati skupaj.
Teme
arhiv

Prijatelji

SLS Sv. Trojica v Slovenskih GoricahSLS Sv. Jurij v Slovenskih goricahSLS Sveta AnaSLS ŠentiljSLS PesnicaSLS LenartSLS KungotaSLS CerkvenjakSLS BenediktSLS PivkaSLS PostojnaSLS SežanaAnton  ŠkofSLS KoperSLS KomenSLS IzolaSLS DivačaSLS Hrpelje-KozinaSLS Ilirska BistricaSLS Gornji GradSLS LjubnoSLS LučeSLS MozirjeSLS NazarjeSLS Rečica ob SavinjiSLS Šmartno ob PakiSLS ŠoštanjSLS VelenjeSLS Središče ob DraviSLS CirkulaneSLS DestrnikSLS Dornava

NAJBOLJ OBISKANO

Poslanska skupina SLS vložila amandmaje k predlogu Zakona o socialnem podjetništvu