Poslanska skupina SLS vložila amandmaje k predlogu Zakona o preprečevanju dela in zaposlovanja na črno
SLS Slovenska ljudska stranka

Nedelja, 13. Februar 2011 ob 23:00

Ljubljana, 14. februar 2011Poslanska skupina SLS je v petek vložila amandmaje k predlogu Zakona o preprečevanju dela in zaposlovanja na črno. V SLS menimo, da sta

siva ekonomija in delo na črno nedvomno škodljiva za družbo in državo, pa tudi za udeležence, saj jim tako delo ne nudi ustrezne socialne varnosti. Ni mogoče dvomiti v podatke, ki jih objavlja prof. Schneider v svoji študiji (http:/www.economics-ejournal.org/economics/journalarticles/2007-9), ki  je  delež sive ekonomije za Slovenijo ocenil na 27,4 % bruto domačega proizvoda (za leto 2004/2005). Zadnji podatki, objavljeni v  doktorski disertaciji_ Siva ekonomija v Sloveniji, merjenje, vzroki in posledice avtorja Bojana Nastava pa ocenjuje, da je siva ekonomija v Sloveniji v letu 2007 obsegala 15,6 % bruto domačega proizvoda.

Zato v SLS podpiramo dolgoletne zahteve in prizadevanja Obrtne zbornice Slovenije, da bi v Sloveniji končno uredili to problematično področje. Vendar pa menimo, da predlagani zakon ne prinaša ustreznih rešitev, temveč bi z nerazumnimi prepovedmi povzročil nedopustne posledice v naši družbi. Tak zakon bi nas celo vrnil v neke prejšnje čase sumničenj in medsebojnega obtoževanja po načelu - deli in vladaj.

Po mnenju SLS bi bolj učinkovito preprečevali zaposlovanje in delo na črno z vzpodbudami, ne zgolj z nedorečenimi prepovedmi in omejitvami.

Predlagani zakon bi vnesel več zmede kot pa rešitev. Nekatere določbe, ki so v tem zakonu,  so že vsebovane v drugih zakonih in so zgolj prepisane.

Številne organizacije pozivajo k umiku zakona, kar pritrjuje našemu mnenju.



Že sedanja delovna zakonodaja marsikaj prepoveduje in določa, problem pa je na eni strani ravno togost in nesprejemljivost delovne zakonodaje, na drugi strani pa neučinkovito delo inšpekcijskih služb, pa tudi sindikatov, ki premalo skrbijo za nadzor na trgu dela in premalo ščitijo zaposlene delavce.

Z bolj učinkovito davčno zakonodajo, bolj fleksibilno delovno zakonodajo in boljšim nadzorom inšpekcijskih služb bi bolje in v skladu z ureditvami v evropskih državah lahko uredili in preprečevali zaposlovanje na črno in sivo ekonomijo.

Zakon je po našem mnenju kot tak nepotreben, prenormiranosti ne rešuje, ampak zapleta zadeve. Po našem mnenju, kot tudi po mnenju številnih, ki so na poziv vlade poslali pripombe k zakonu, kar je zapisano tudi v sami obrazložitvi tega predloga zakona, bi bilo bolj učinkovito in potrebno spremeniti številne druge zakone, ki urejajo zaposlovanje delavcev in  poslovanje podjetij, z raznimi davčnimi in drugimi vzpodbudami vzpodbujati in olajšati  zaposlovanje, predvsem pa zagotoviti boljši nadzor nad izvajanjem zakonov in nad sankcijami, k čemur je pozvala države članice tudi EU v svoji resoluciji o spremembi neprijavljenega dela v redno zaposlitev. V kratkem so bili sprejeti številni zakoni, v katerih bi bilo mogoče tudi take določbe ostreje zapisati. Sprejet je bil nov zakon o urejanju trga dela, pa tudi zakon o malem delu, tudi v ZPIZ-2 bi lahko kaj takega določili - predvsem vzpodbude za zaposlitev ipd.

Predvsem pa zakon prinaša nesprejemljivo sporočilo za današnji čas, ko vsi potrebujejo medsosedsko pomoč, solidarnost in razumevanje za stiske brezposelnih in tistih, ki so se znašli v stiski zaradi nizkih dohodkov. Država bi morala obratno vzpodbujati solidarnost, ki pozitivno deluje v družbi, na drugi strani pa učinkoviteje preganjati kršitelje že sprejete zakonodaje.

V PS SLS amandmaje vlagamo zato, da pokažemo, kako nesmiselne in nedodelane so določbe zakona in ne zato, ker bi mislili, da je tak zakon, kot je predlagan, sploh potreben, saj je po našem mnenju večino določb tega zakona mogoče dopolniti v ustreznih veljavnih zakonih (Zakon o delovnih razmerjih, Zakon o zaposlovanju tujcev, pred kratkim sprejet  Zakon o malem delu, predlog Zakona o zaposlovanju in delu tujcev ipd.).



Amandmaji SLS k predlogu Zakona o preprečevanju dela in zaposlovanja na črno




K 3. členu:



V tretji točki se črta besedilo_



»kmetijstva, gozdarstva ali dopolnilno dejavnost na kmetiji,«




Obrazložitev:



Z amandmajem črtamo v tretji točki besedilo_ »kmetijstva, gozdarstva ali dopolnilno dejavnost na kmetiji,« ker kmeta in kmetijstva za namen tega zakona ni mogoče opredeliti na tak način in v isti razlagi pojma z drugimi samozaposlenimi. Glede na način opravljanja dejavnosti in glede na opredelitve statusa kmeta se med samozaposlene osebe kot fizične osebe, ki samostojno opravljajo dejavnost s področja kmetijstva, štejejo tiste fizične osebe, ki si na tej podlagi zagotavljajo socialno varnost. Opravila in dela na kmetiji, v gozdu ipd. ter tradicija in način opravljanja številnih opravil in del so zelo obširna in različna, vezana so na brezplačno pomoč in sodelovanje, slonijo na slovenski zgodovinski tradiciji, zato vseh ni mogoče šteti za delo na črno.






K 3. členu:



V tretji točki se črta besedilo_



»osebe, ki opravljajo duhovniško ali drugo versko službo;«




Obrazložitev:

 

Z amandmajem črtamo besedilo_ »osebe, ki opravljajo duhovniško ali drugo versko službo«, saj taka določba v ta zakon nikakor ne sodi. Zgolj prepisovanje formulacij iz enega v drugi zakon nima smisla in dodatno kaže na nepotrebnost posebnega zakona, ker bi se omejitve, prepovedi in vzpodbude, namenjene preprečevanju zaposlovanja in dela na črno, lahko in bolj smiselno uredile v ustrezni, že veljavni zakonodaji.

Pri tem opozarjamo, da je v zakonu o gospodarskih družbah jasno opredeljeno_

»6) Podjetnik po tem zakonu je fizična oseba, ki na trgu samostojno opravlja pridobitno dejavnost v okviru organiziranega podjetja.«






K 6. členu:



Črtata se drugi in deveti odstavek.




Obrazložitev:



Z amandmajem črtamo drugi in deveti odstavek, saj sta nepotrebna in gre v besedilu zgolj  za ponavljanje istih določb. Že naslov zakona in 1. člen dovolj jasno kažeta, da gre za prepovedano dejavnost. Sam pojem »delo in zaposlovanje na črno« sam po sebi pomeni prepovedano dejavnost. V zakonu se v več členih ponavljajo podobne ali celo enake določbe (kot je npr. v 5. členu) v različnih členih, le da so nekoliko drugače oblikovane in zapisane. Na ostale nedoslednosti v tem členu, kot tudi v vseh ostalih, je jasno opozorjeno v mnenju zakonodajno-pravne službe. Ta člen je še posebej nejasno in nepravilno zapisan. Zato bi morali zaposlovanje tujcev na črno urediti oziroma prepovedati v predlogu Zakona o zaposlovanju tujcev ali vsaj v ločenem, posebnem členu tega zakona. Nejasna in nenavadna je tudi določitev carinske uprave kot organa za nadzor zaposlovanja in za pregon zaposlovanja ter dela na črno.






K 11. členu:



Doda se nov tretji odstavek, ki se glasi_



»(3) Za delo ali zaposlovanje na črno se ne šteje tudi brezplačno opravljanje del na kmetijah, planinah in skupnih pašnikih.«




Obrazložitev:



Z amandmajem dodajamo nov odstavek, s katerim določamo, da se ne šteje za delo na črno brezplačno opravljanje del na kmetijah, na planinah in na skupnih pašnikih. S to dopolnitvijo opredeljujejo kot izjemo možnost opravljanja del le na delu kmetij oziroma gospodarstev, omejitve ostajajo v okviru kmetijskih podjetij. V kmetijstvu je slovenska zgodovinska tradicija, da se ob določenih, posebno večjih opravilih, spravilih, raznih dogodkih in sezonskih delih ipd. ta opravljajo tradicionalno v obliki druženja sosedov,  prijateljev, sorodnikov, ne glede na bližino bivanja, ki je sicer tudi zelo težko opredeljiv pojem. Tovrstna oblika dela ima še posebno socialno in kulturno tradicijo. Na podlagi dobrih praks iz tujine se tudi v Sloveniji uvaja, da gostje na turistični kmetiji sodelujejo pri kmečkih opravilih. Prenaša se tudi praksa samopostrežnega nabiranja pridelkov v okviru neposredne prodaje, npr. kupci si sami naberejo jagode, jabolka ipd.






K 12. členu:



Člen se spremeni tako, da se glasi_



»Za sosedsko pomoč se ne šteje:



– opravljanje dela, vezanega na dejavnost pravne osebe ali samozaposlene osebe,

– opravljanje dela na nepremičninah in premičninah fizične ali pravne osebe, ki te uporablja za opravljanje dejavnosti.«






Obrazložitev:

 

Z amandmajem predlagamo črtanje prvega odstavka, saj je določba popolnoma nepotrebna in nesmiselna in celo v nasprotju z Ustavo RS, saj prepoveduje in omejuje svobodno odločanje ljudi, kar je za demokratično družbo nesprejemljivo.

Določbe v prvem odstavku so tudi premalo natančne in ne bodo prispevale k ureditvi preprečevanja dela na črno. Bolj smotrno bi bilo urejanje v obliki vzpodbud kot prepovedi in omejevanja, ker s tem povzročamo zgolj omejevanje svobode ljudi in kršitev človekovih pravic. Vsakdo ima pravico sosedom brezplačno pomagati, v kriznih časih bi morala država tako solidarnost celo vzpodbujati. Zakaj npr. gradbenik ne bi mogel revnemu pomagati pro bono, tako kot je znano npr. za odvetnike?

Omejitve in prepovedi se lahko nanašajo na neplačevanje davkov in prispevkov, torej na plačevanje dela brez računov.

Z novim besedilom člena, ki je bilo prej zapisano kot drugi odstavek tega člena, določamo, kaj se ne šteje kot sosedska pomoč.






K 13. členu:



Člen se črta.




Obrazložitev:



Člen in določbe v njem so nejasne in nepotrebne, ne prispevajo k namenu zakona in urejanju področja, saj so nejasne in zato neizvedljive. Iz tako napisanega člena lahko sklepamo, da se želi z zakonom opredeliti npr. celo gospodinjsko delo kot delo v lastni režiji na nepremičnini, kar kaže na nejasnost, kaj se sploh želi doseči s takimi določbami.






K 14. členu:



Besedilo člena se spremeni tako, da se glasi_



»Za opravljanje nujnih del se štejejo vsa dela, ki so namenjena preprečevanju nesreč in  okvar ali za odstranitev posledic okvar ali naravnih in drugih nesreč.«




Obrazložitev:



Spremenjeno besedilo, ki ga predlagamo, bolj jasno opredeljuje, kaj se šteje za nujna dela. Določbo dopolnjujemo tako, da se za nujna dela štejejo tudi dela za preprečevanje okvar in odstranjevanje posledic okvar. Poleg naravnih in drugih nesreč so npr. na nepremičninah - na stavbah in na drugem imetju - možne številne okvare (npr. izlitje kurilnega olja, počena cev vodovoda), ki lahko povzročijo veliko škodo, zato sodijo v te določbe.






K 17. členu:



Prvi odstavek se spremeni tako, da se glasi_



»(1) Za kratkotrajno delo se šteje brezplačno opravljanje del, kadar jih opravlja_

– oseba, s katero je samozaposlena oseba ali lastnik ali solastnik gospodarske družbe ali zavoda v sorodu v ravni vrsti do prvega kolena ali živi z njo v skupnem gospodinjstvu.«




Obrazložitev:



Z amandmajem spreminjamo prvi odstavek tako, da bolj enostavno in jasno določimo, da lahko kratkotrajno delo opravljajo ožji sorodniki ali tiste osebe, s katerimi samozaposlena oseba ali lastnik ali solastnik gospodarske družbe ali zavoda živi v skupnem gospodinjstvu.

Vsi sorodniki ne živijo vedno skupaj, opredelitev »skupno gospodinjstvo« pa je jasno določeno že tudi v drugi zakonodaji.

Izpustimo tudi omejitev možnosti izvajanja kratkega dela zgolj pri delodajalcih, ki zaposlujejo od 1 do 10 delavcev, saj taka določba neupravičeno izloča in omejuje podjetja. Tudi obrtna zbornica je predlagala črtanje "enega zaposlenega", mi pa menimo, da je omejevanje na zgolj do deset zaposlenih ravno tako nepotrebno, saj imajo podjetja lahko tudi več zaposlenih, pa imajo kljub temu pravico omogočiti brezplačno kratkotrajno delo, npr. sorodniku pod pogoji, ki so navedeni v nadaljevanju tega člena in zakona, ali npr. zavodi omogočiti brezplačno prakso, kot je že bilo običajno npr. v zdravstvu.

Zadnje objave

Sat, 27. Oct 2018 at 18:12

1338 ogledov

V Škofji Loki z dobro voljo in delovno energijo vstopajo na lokalne volitve
Obiskal jih je tudi Robert Strah, županski kandidat SDS, in se zahvalil za podporo SLS pri kandidaturi za župana Škofje Loke. Zbrani člani in svetniški kandidati liste SLS v Škofji Loki pa so obljubili, da se bodo pri svojem delu maksimalno potrudili.

Sat, 27. Oct 2018 at 18:10

2281 ogledov

Pogovorni večer: Zakaj je krščanstvo tako pomembno za dobrobit družbe?
Slovenska ljudska stranka vljudno vabi na pogovorni večer ZAKAJ JE KRŠČANSTVO TAKO POMEMBNO ZA DOBROBIT DRUŽBE? Dogodek bo potekal v dvorani Slovenske matice, Kongresni trg 8, Ljubljana, in sicer v soboto, 3. novembra 2018, ob 19. uri. Skozi zgodovinski oris in kritično refleksijo sedanjosti se bomo vprašali, kako je krščanska misel, tako katoliška, kot protestantska, vplivala na pridobitve naprednih in uspešnih družb, ki jih cenimo še danes, in sicer tako verujoči, kot neverujoči. Osredotočili se bomo tudi na dobo razsvetljenstva in vzroke, ki vodijo Zahod k oddaljevanju od svoje lastne tradicije. Vprašali se bomo, kako se soočati z modernim tokom mišljenja in vsemi ostalimi izzivi, ki bodo neizogibni. Z nami bodo naslednji odlični gostje: dr. Stane Grandadr. Janez Šumradaddr. Jonatan Vinkler Pogovor bo povezoval: Matjaž Lulik Veselimo se srečanja z vami!

Thu, 25. Oct 2018 at 22:19

1718 ogledov

Predstavili kandidate skupne liste SLS in stranke Glas za otroke in družine za ljubljanski mestni svet
Na današnji novinarski konferenci v Ljubljani so se predstavili kandidati skupne liste  SLS in stranke Glas za otroke in družine za mestni svet MO Ljubljana. Nosilec skupne liste Janez Žagar, dr. Jože Osterc, Janez Podobnik, dr. Andrej Umek in Aleks Leo Vest so predstavili ključne poudarke, s katerimi SLS vstopa v kandidaturo za ljubljanske mestne svetnike. Izpostavili so prizadevanje za to, da za vožnjo po ljubljanski obvoznici ne bi več potrebovali vinjete in da se v Ljubljani za potrebe Ljubljančanov  in drugih prebivalcev vzpostavi tržnico in veletržnico z izključno slovensko lokalno pridelano hrano po sprejemljivih cenah. Prizadevali si bodo tudi za to, da bi ljubljanski mestni svet postal prostor spoštljive in odprte komunikacije. Aleš Primc in Polona Naglič pa sta v imenu stranke Glas za otroke in družine izpostavila prizadevanje, da bi Ljubljana postala družinam čim bolj prijazno mesto, da bi v prihodnje posebno pozornost namenili številnim upokojencem in drugim osamljenim ljudem in se zavzela za več rekreacijskih površin v Ljubljani tudi za domače ljubljenčke. Predsednik SLS Marjan Podobnik  pa je ob podpori kandidatom in kakovostni celotni listi izpostavil, da si bo skupaj s sodelavci prizadeval, da se SLS odpre mestu in da enako kot s podeželskim SLS zadiha tudi z mestnim pljučnim krilom. Čeprav je bilo v Ljubljani pod dosedanjim vodstvom župana Zorana Jankovića in njegove ekipe narejenega tudi veliko pozitivnega, SLS – tako kot SDS in NSi – podpira župansko kandidaturo Anžeta Logarja v prepričanju, da lahko dosedanje dobre projekte nadgradi, neoptimalne pa spremeni.

Thu, 25. Oct 2018 at 22:15

1623 ogledov

SLS v Zagorju ob Savi z doslej najmočnejšo listo
SLS Zagorje ob Savi je danes na novinarski konferenci v Gostišču Ribnik predstavila županskega kandidata SLS, kandidatno listo za občinske svetnike ter Razvojni program SLS za občino Zagorje ob Savi. Primož Jelševar, direktor Inštituta dr. Antona Korošca je povedal, da gre za doslej najmočnejšo listo, na kateri je sedem direktorjev oz. lastnikov uspešnih zagorskih podjetij, trije sedanji in več nekdanjih predsednikov KS, guverner Rotary Slovenija, predsednica Zveze kmetic Slovenije, predsedniki športnih društev in ugledni gospodarji kmetijskih gospodarstev ter drugi uspešni Zagorjani. Ker nas poznate, pa je njihov slogan. Županski kandidat Alojz Slavko Jelševar je oče štirih otrok, glasbenik in dolgoletni direktor visokotehnološkega podjetja JE&GR. Kot je dejal, je čas, da Občina Zagorje dobi drzen razvojni program in ambiciozno ekipo, ki ga bo uresničila. Zagorje mora imeti po njegovih besedah posluh za ustvarjanje delovnih mest prihodnosti – to pa so okoljsko ozaveščena podjetja, ki ustvarjajo visoko dodano vrednost. Iztok Živko, direktor družbe Tevel iz Kisovca je predstavil projekt energetsko samozadostne Občine Zagorje ob Savi, ki bi bila lahko največja takšna občina in tako zgled v Evropi. Ker je v občini ponovno povišana raven PM10 delcev, je nujno potrebna sprememba miselnosti. Tako kot je bil eden od znanilcev drugačnega načina razmišljanja projekt Manj svečk za manj grobov, ki so ga začeli člani zagorske SLS in so ga povzeli tudi drugi kraji po Sloveniji, bi bili lahko v Zagorju zgled drugim občinam, kjer bi s serijo manjših vetrnih in plinskih elektrarn ter hidroelektrarn na zasebnih površinah ustvarili dovolj električne energije za potrebe vseh zagorskih gospodinjstev. Janez Lipec, guverner Rotary district 1912, ki pokriva Slovenijo in Makedonijo, si želi, da se Zagorje odpre navzven in izkoristi tržno nišo razvoja turizma. Aktivno je treba podpreti lokalne šole, da bodo zagotavljale potrebe trga dela prihodnosti. Izkoristiti  je treba naravne potenciale in ljudi, ki imajo znanje, voljo in delovne navade, takšnih pa je v Zagorju dovolj. Delo mora znova postati vrednota. Neda Starman Ržišnik, predsednica Konjeniškega kluba Vajkard Valvasor je predstavila projekt razvoja termalnega in eko turizma v Zagorski dolini s postavitvijo informacijskih tabel in zemljevidov ter odprtjem turistično informativne pisarne in info točke v Zagorje. Predstavila je idejni projekt obnove Medijskih toplic kot ekskluzivnih term v stilu časa Vajkarda Valvasorja, ki bi bile povezane z obnovljenim Medijskim Gradom, kjer bi se izvajale grajske poroke. Boštjan Ocepek, predsednik krajevne skupnosti Šentlambert, je povedal, da mu je program SLS zelo blizu, saj temelji na enakomernem razvoju vseh krajev v občini. Tudi za Občino Zagorje bi bilo dobro, da bi namenila več sredstev za obnovo cest in družbenega življenja na okoliških vaseh. Te so sicer lepo urejene tudi zaradi veliko prostovoljnega dela, ki ga naredijo krajani.

Thu, 25. Oct 2018 at 22:14

2574 ogledov

SLS samozavestno na lokalnih volitvah: »Ker nas poznate«
Na predstavitvi v Kobilju je županske kandidate podprl predsednik SLS Marjan Podobnik in predstavil glavne vsebinske poudarke delovanja SLS. Povedal je, da je SLS stranka, ki spoštuje sočloveka, družino, delo, lastnino in domovino in je odprta za vse, razen za podpornike skrajnih stališč. Izpostavil je uspešnost dela županov in občinskih svetnikov SLS, kar je tudi razlog za optimizem pred prihajajočimi volitvami. SLS je imela doslej 32 županov izvoljenih na svoji listi, skupaj z neodvisnimi in skupnimi kandidati s podporo SLS pa je v Klubu županov SLS sodelovalo 42 županj in županov. Podobnik je izrazil pričakovanje, da bo Klub županov SLS tudi v prihodnje ostal številčno najmočnejši. Sledila je predstavitev Roberta Ščapa, župana Občine Kobilje, Cvetke Ficko, županje Občine Grad, Ludvika Novaka, župana Občine Puconci, Franca Horvata, župana Občine Tišina in Antona Törnarja,  župana Občine Črenšovci. Župani so bili enotni, da je treba povečati sredstva za takoimenovano povprečnino, s čimer bi zagotovili intenzivnejši razvoj tudi manjših podeželskih in obmejnih občin. Zavzeli so se tudi za čimprejšnjo ustanovitev pokrajin ter prenos dela državnih pristojnosti in sredstev z državne ravni na prihodnje pokrajine. Marjan Podobnik je predstavljena prizadevanja županje in županov v celoti podprl. Kasneje se je predsednik SLS v občini Kidričevo srečal s kandidatom SLS za župana Damjanom Medvedom in kandidati SLS za občinski svet ter podprl njihovo kandidaturo.

Thu, 25. Oct 2018 at 22:12

2067 ogledov

Dr. Darinka Fakin že petič za županjo Občine Majšperk
Dr. Darinka Fakin živi z možem Brankom in sinom Tomažem v Majšperku. Funkcijo županje opravlja nepoklicno, saj je kot redna profesorica zaposlena na Univerzi v Mariboru, Fakulteti za strojništvo, na Oddelku za Oblikovanje in tekstilne materiale. Osnovno šolo je obiskovala v Majšperku in nadaljevala šolanje na Gimnaziji Dušana Kvedra Ptuj. Dodiplomski študij je končala na takratni Tehniški fakulteti Maribor in se leta 1985 zaposlila v Tovarni volnenih izdelkov v Majšperku. Med delom je kot mlada raziskovalka končala tudi magistrski študij. Po več kot 15-letnem delu v industriji se je leta 2000 zaposlila na Fakulteti za strojništvo, kjer je leta 2004 tudi doktorirala. Med delom je vseskozi aktivna tudi na raziskovalnem področju, je avtorica ali soavtorica številnih izvirnih znanstvenih člankov, patentov, raziskovalnih nalog, elaboratov, študij, strokovnih člankov, avtorica in soavtorica učbenikov in navodil za vaje. V lokalno politiko se je vključila že leta 1994, ko je nastala naša Občina Majšperk. V prvem mandatu je bila predsednica Občinskega sveta, v drugem podžupanja in sedaj opravlja že četrti mandat funkcijo županje. Ta funkcija ji predstavlja velik izziv, saj vemo, da je uvedba lokalne samouprave prinesla tudi lokalnemu okolju velike priložnosti. To se opazi skoraj na vsakem koraku. V teh letih so izvedli številne pomembne investicije na področju infrastrukture, izobraževanja, športa, kulture, turizma, gospodarstva, varovanja in urejanja okolja ter na področju delovanja društev. Vse to jim je uspelo, ker so bili sposobni delati skupaj.
Teme
arhiv

Prijatelji

SLS Sv. Trojica v Slovenskih GoricahSLS Sv. Jurij v Slovenskih goricahSLS Sveta AnaSLS ŠentiljSLS PesnicaSLS LenartSLS KungotaSLS CerkvenjakSLS BenediktSLS PivkaSLS PostojnaSLS SežanaAnton  ŠkofSLS KoperSLS KomenSLS IzolaSLS DivačaSLS Hrpelje-KozinaSLS Ilirska BistricaSLS Gornji GradSLS LjubnoSLS LučeSLS MozirjeSLS NazarjeSLS Rečica ob SavinjiSLS Šmartno ob PakiSLS ŠoštanjSLS VelenjeSLS Središče ob DraviSLS CirkulaneSLS DestrnikSLS Dornava

NAJBOLJ OBISKANO

Poslanska skupina SLS vložila amandmaje k predlogu Zakona o preprečevanju dela in zaposlovanja na črno