Poslanec SLS Franc Pukšič: Obstaja sum, da se grobo mešetari s slovenskimi interesi, kar bo imelo za posledico izgubo nespornega slovenskega ozemlja in teritorialni stik Slovenije z mednarodnimi vodam
SLS Slovenska ljudska stranka

Četrtek, 7. April 2011 ob 22:00

Gre za fasado in krivo prikazovanje v slovenski javnosti



Ljubljana, 8. april 2011Poslanec SLS Franc Pukšič je na današnji novinarski konferenci po zaključku za javnost zaprte 58. nujne seje Odbora DZ RS za zunanjo politiko na temo problematike priprav in zbiranja podatkov o slovensko-hrvaški meji pri postopku priprave memoranduma za arbitražni postopek pri določanju meje z Republiko Hrvaško, ki jo je konec februarja letos zahtevala Poslanska skupina SLS, dejal, da še vedno ostaja odprto vprašanje, kaj bo Slovenija opredelila kot predmet spora v arbitražnem postopku o slovensko-hrvaški meji. »Dejstvo je, da tisto, kar bo zapisano kot predmet spora, tisto bo arbitražno sodišče obravnavalo, ničesar drugega, samo to. V memorandumu pa je zapisana lahko le obrazložitev tega, kar je zapisano kot predmet spora,« opozarja Pukšič. »Nekateri provladni zgodovinarji sedaj razlagajo, kot da je bistveno to, kar bo zapisano v memorandumu,« pravi Pukšič. Ali poenostavljeno povedano_ tega, kar ne bo zapisano kot predmet spora, ne moremo izgubiti. To po njegovem prepričanju pomeni_ čim manj zapišeš, nekaj izgubiš.

PS SLS je zahtevala, da se Državni zbor RS vključi in obvešča pri pripravi »opredelitve predmeta spora«, s čimer se je po besedah Pukšiča celo predsednica OZP Janja Klasinc na današnji zaprti seji sprva strinjala, potem pa ne več. »Memorandum je samo knjiga obrazložitve, vsebina oz. predmet spora pa bi morala biti vsaj tako dobro narejena, kot je bila v bivši Jugoslaviji narejena za priključitev Julijske krajine, ampak tega očitno ne bodo naredili, ker imajo očitno le en namen_ v predmet spora dati čim manj,« še pravi Pukšič in napoveduje, da bo SLS uporabila vsa pravna sredstva, ki so na razpolago.

Po Pukšičevih besedah je SLS želela vedeti, zakaj MZZ RS ne dovoli vpogleda v arhive ministrstva vsem članom strokovnjakom v skupinah za pripravo na arbitražo, zakaj nekaterim ja, nekaterim ne. SLS je hotela tudi vedeti, kaj bo Vlada RS naredila, da dobimo arhive iz Srbije v zvezi s to problematiko, izvedeli pa smo danes prek odgovora iz Kabineta predsednika Vlade RS, da je Slovenija Hrvaški že posredovala seznam, kaj je Slovenija zahtevala iz arhivov iz Srbije, Slovenija pa tega seznama še ni dobila.



Poslanci SLS smo zahtevo za sklic seje odbora za zunanjo politiko podali zaradi zaskrbljenosti nad potekom priprav Slovenije na arbitražni postopek, katerega posledica bo določitev meje med Slovenijo in Hrvaško. V SLS smo nasprotovali arbitražnemu sporazumu, vendar sedaj ko je sprejet, bi si želeli, da slovenska politika in stroka enotno stopita skupaj in celovito pripravita izhodišča in dokumentacijo za arbitražo.



Toda na žalost je trenutno stanje drugačno, razkorak med javnimi izjavami zunanjega ministra ter drugih predstavnikov vlade in informacijami, ki jih dobivamo s strani članov podskupin za pripravo arbitražnega memoranduma, pa je tolikšen, da zahteva takojšnjo in celovito razjasnitev. Zunanji minister dr. Samuel Žbogar javno navaja, da priprave tečejo praktično idealno, koordinirano, celovito, kar ustvarja vtis, da bo Slovenija vsaj v tej fazi, ko je škodljiv arbitražni sporazum žal potrjen, naredila vse, kar lahko, da bi rešili, kar se še rešiti da. Toda slika, ki prihaja s strani članov podskupin, ki jih je imenovalo zunanje ministrstvo, je v velikem delu diametralno nasprotna. Nekateri člani so zaradi nezadovoljstva z odnosom ministrstva za zunanje zadeve že odstopili (npr. dr. Marko Pavliha). Nekateri pa vztrajajo in so svoje nezadovoljstvo in zaskrbljenost nad načinom dela posredovali naprej.



Ministrstvo za zunanje zadeve RS je po potrditvi arbitražnega sporazuma v DZ RS imenovalo člane treh podskupin za pripravo arbitražnega memoranduma in drugih vsebin, ki jih predvideva arbitražni sporazum. Oblikovane so bile podskupine za pravo, za zgodovino in za pravičnost. Ob tem velja opozoriti na dejstvo, da se podskupina za pravičnost sploh še ni sestala.

Podskupini za zgodovini in za pravo se sestajata. Člani podskupine za zgodovino so skladno z dogovorom pripravili za več sto strani dokumentov in drugega gradiva, vendar izražajo nezadovoljstvo zaradi napovedi, da je vprašljiv njihov nadaljnji vpliv na to, kateri del njihovega gradiva in stališč se bo uporabil kot del slovenske argumentacije, in kateri ne.

Ob tem v SLS opozarjamo, da je več članov podskupine zgodovinarjev že večkrat neuspešno zahtevalo vpogled v arhiv Ministrstva za zunanje zadeve RS. Nesprejemljivo in neopravičljivo je, da strokovnjakom, ki so bili povabljeni k pomoči za pripravo čim boljših slovenskih stališč, onemogočiš dostop do dokumentov, ki so ključni za uspešno delo. Obstaja resna skrb, da je razlog za zaprtje tega arhiva v različnih podpisanih zapisnikih, s katerimi so funkcionarji in državni uradniki različnih rangov v različnih obdobjih po osamosvojitvi Slovenije podpisovali različne dogovore o t. i. začasnih rešitvah, ki pa so se kasneje pokazale kot stalne, čeprav formalno pravno neveljavne, saj jih ni potrdil Državni zbor RS.



V celoti gre za vsebinsko zelo pomembna vprašanja, ki utegnejo v primeru neustrezne razjasnitve dodatno poslabšati slovenski položaj, saj lahko upravičeno domnevamo, da bo Hrvaška skušala dokazovati, da sedanje stanje, ko je zasedla med drugim polovico Piranskega zaliva in s tem "de facto" zaprla Sloveniji teritorialni stik z odprtim morjem, ko zaseda zaselke na levem bregu Dragonje, ko nadzira naselja na levem bregu Mure pri Hotizi, ko postavlja označevalne table na slovenskem ozemlju pri Murski šumi, ni posledica enostranskih hrvaških potez, ampak posledica dogovorov in podpisanih sporazumov na različnih ravneh med Slovenijo in Hrvaško, ki so jih v času različnih vlad neodgovorno, škodljivo in verjetno tudi kaznivo podpisovali različni slovenski funkcionarji. Prav tako se nekateri člani podskupin že dlje časa neuspešno trudijo, da bi prišli do vsebine zveznih arhivov v Beogradu in postavlja se vprašanje, kaj je naredilo Ministrstvo za zunanje ministrstvo RS oz. slovenska vlada, da bi Slovenija, ki ima enako pravico do teh arhivov kot vse druge bivše republike SFRJ, lahko uporabila tisto vsebino arhivov, ki bi bila pomembna ob reševanju mejnega spora s Hrvaško.

Dostopanje do več kot potrebnega dokumentacijskega gradiva je torej zelo oteženo in v SLS smo nad takšnim pristopom ogorčeni ter zahtevamo pojasnila.



Člani vseh treh podskupin so se sicer dvakrat srečali na plenarni seji, enkrat pred referendumom o arbitražnem sporazumu in enkrat po tem. MZZ je v podskupine povabilo tako podpornike kot nasprotnike arbitražnega sporazuma in večina se je odzvala vabilu. Vse bolj pa postaja očitno, da bolj ko se bližajo odločilni meseci za določitev slovenskih stališč, izhodišč, predmeta spora in arbitražnega memoranduma, bolj so strokovnjaki, ki prihajajo iz kroga nasprotnikov arbitražnega sporazuma, potisnjeni na stranski tir, ključno besedo pa dobivajo zgodovinarji in drugi strokovnjaki, ki jih je naknadno angažirala Vlada RS. Ob tem pa je oblikovana tudi povsem druga skupina, ki jo vodi vodja pravne službe na MZZ Simona Drenik, ki je očitno s strani ministrstva pooblaščena za celoten postopek. Podskupine, v katerih sodelujejo tudi strokovnjaki, ki so nasprotovali arbitražnemu sporazumu, pa so bile očitno namenjene za ustvarjanje javnega vtisa, kako da ministrstvo enakovredno vključuje vse strokovnjake ne glede na odnos do arbitražnega sporazuma.

V SLS zahtevamo povsem jasna pojasnila in obrazložitve, kakšna je vloga skupine, ki jo vodi Drenikova in kakšne so medsebojne relacije med njeno delovno skupino in uradnimi strokovnimi
podskupinami.



Zakaj smo se v SLS odločili, da ukrepamo? Iz arbitražnega sporazuma izhaja, da bosta Slovenija in Hrvaška v roku enega meseca po začetku delovanja arbitražnega sodišča, torej v roku enega meseca po zaključku hrvaških pristopnih pogajanj, določili predmet spora. Če se Slovenija in Hrvaška ne bosta uspeli dogovoriti za predmet spora, se bo vsaka država samostojno opredelila, kaj zahteva kot predmet spora. Leto dni časa pa bosta državi imeli za pripravo arbitražnega memoranduma. Izločanje kritičnih strokovnjakov iz odločilne faze priprave slovenske dokumentacije drastično povečuje tveganje, da se bo Slovenija tudi v pripravi svojih stališč za delovanje arbitražnega sodišča obnašala tako, kot se obnaša že vseh dvajset let od razglasitve slovenske samostojnosti do hrvaškega poseganja po slovenskem ozemlju in morju, torej hlapčevsko in nedržavotvorno. Nekateri zgodovinarji in drugi strokovnjaki namreč kljub neštetim dokumentom, pričevanjem, najrazličnejšim dokazom, odkrito koketirajo s hrvaškimi stališči, da je pravzaprav sedanje stanje tako, kot je bilo ob osamosvojitvi 25. 6. 1991; da torej Slovenija takrat ni nadzirala celovitega Piranskega zaliva, da ni izvajala pristojnosti v slovenskih zaselkih na levem bregu Dragonje, da ni nadzirala celotnega ozemlja na levem bregu Mure pri Hotizi ipd. ... Če se bodo v slovenskih dokumentih uveljavljala ta stališča, pomeni, da je Slovenija, potem ko je žal sprejela slab in škodljiv arbitražni sporazum, že pred začetkom delovanjem delovanja arbitražnega sodišča dokončno kapitulirala.



Zavedati se namreč moramo, da tega, česar ne bomo opredelili kot slovensko zahtevo glede predmeta spora, arbitražno sodišče ne bo obravnavalo. Torej, če kot predmeta spora ne bomo opredelili celotnega območja Istre, s katerim smo Slovenci šli v prvo SHS, če ne bomo opredelili teritorija cone B STO, katerega južna meja je na reki Mirni, če ne bomo opredelili zgodovinske občine Piran s Kaštelom in Savudrijo, ki sta bili v nasprotju z Londonskim memorandumom odvzeti občini Piran in priključeni občini Buje, prav tako ozemlja Štrigove, ki je postalo etnično hrvaško zaradi poboja Slovencev, ki so se uprli priključitvi tega teritorija Hrvaški …, potem o teh vprašanjih arbitražno sodišče ne bo odločalo. Torej, nič nam ne bo pomagalo, da je v arbitražnem sporazumu pozitivno navedeno, da se meja določi originarno, kar pomeni, da arbitražno sodišče ni v ničemer zavezano slediti administrativnim ureditvam pred in po osamosvojitvi, ampak suvereno presoja glede na vsa zgodovinska, mednarodno pravna in druga dejstva. Prav tako nič ne bo pomagalo, če bomo v letu dni po podpisu hrvaškega pridružitvenega sporazuma v arbitražni memorandum navedli vsa zgodovinska dejstva vključno s prej omenjenimi dejstvi, vezanimi na ustanovitev prve Jugoslavije.



Kajti, če Slovenija ne bo v roku meseca dni po zaključku hrvaških pristopnih pogajanj povsem jasno opredelila svojega stališča glede predmeta spora tako, da bodo vključena vsa območja od morja do Murske šume, ki so bila v različnih obdobjih pred ali po osamosvojitvi žrtev hrvaške širitvene strategije, potem se za Slovenijo arbitraža končuje, preden se je sploh začela in to na način, ki bi bolj ali manj pomenil potrditev in legalizacijo sedanjega stanja, čeprav vsi vemo, da smo do tega stanja prišli na osnovi hrvaške širitve na škodo Slovenije pred in po osamosvojitvi.




Zadnje objave

Sat, 27. Oct 2018 at 18:12

1320 ogledov

V Škofji Loki z dobro voljo in delovno energijo vstopajo na lokalne volitve
Obiskal jih je tudi Robert Strah, županski kandidat SDS, in se zahvalil za podporo SLS pri kandidaturi za župana Škofje Loke. Zbrani člani in svetniški kandidati liste SLS v Škofji Loki pa so obljubili, da se bodo pri svojem delu maksimalno potrudili.

Sat, 27. Oct 2018 at 18:10

2257 ogledov

Pogovorni večer: Zakaj je krščanstvo tako pomembno za dobrobit družbe?
Slovenska ljudska stranka vljudno vabi na pogovorni večer ZAKAJ JE KRŠČANSTVO TAKO POMEMBNO ZA DOBROBIT DRUŽBE? Dogodek bo potekal v dvorani Slovenske matice, Kongresni trg 8, Ljubljana, in sicer v soboto, 3. novembra 2018, ob 19. uri. Skozi zgodovinski oris in kritično refleksijo sedanjosti se bomo vprašali, kako je krščanska misel, tako katoliška, kot protestantska, vplivala na pridobitve naprednih in uspešnih družb, ki jih cenimo še danes, in sicer tako verujoči, kot neverujoči. Osredotočili se bomo tudi na dobo razsvetljenstva in vzroke, ki vodijo Zahod k oddaljevanju od svoje lastne tradicije. Vprašali se bomo, kako se soočati z modernim tokom mišljenja in vsemi ostalimi izzivi, ki bodo neizogibni. Z nami bodo naslednji odlični gostje: dr. Stane Grandadr. Janez Šumradaddr. Jonatan Vinkler Pogovor bo povezoval: Matjaž Lulik Veselimo se srečanja z vami!

Thu, 25. Oct 2018 at 22:19

1701 ogledov

Predstavili kandidate skupne liste SLS in stranke Glas za otroke in družine za ljubljanski mestni svet
Na današnji novinarski konferenci v Ljubljani so se predstavili kandidati skupne liste  SLS in stranke Glas za otroke in družine za mestni svet MO Ljubljana. Nosilec skupne liste Janez Žagar, dr. Jože Osterc, Janez Podobnik, dr. Andrej Umek in Aleks Leo Vest so predstavili ključne poudarke, s katerimi SLS vstopa v kandidaturo za ljubljanske mestne svetnike. Izpostavili so prizadevanje za to, da za vožnjo po ljubljanski obvoznici ne bi več potrebovali vinjete in da se v Ljubljani za potrebe Ljubljančanov  in drugih prebivalcev vzpostavi tržnico in veletržnico z izključno slovensko lokalno pridelano hrano po sprejemljivih cenah. Prizadevali si bodo tudi za to, da bi ljubljanski mestni svet postal prostor spoštljive in odprte komunikacije. Aleš Primc in Polona Naglič pa sta v imenu stranke Glas za otroke in družine izpostavila prizadevanje, da bi Ljubljana postala družinam čim bolj prijazno mesto, da bi v prihodnje posebno pozornost namenili številnim upokojencem in drugim osamljenim ljudem in se zavzela za več rekreacijskih površin v Ljubljani tudi za domače ljubljenčke. Predsednik SLS Marjan Podobnik  pa je ob podpori kandidatom in kakovostni celotni listi izpostavil, da si bo skupaj s sodelavci prizadeval, da se SLS odpre mestu in da enako kot s podeželskim SLS zadiha tudi z mestnim pljučnim krilom. Čeprav je bilo v Ljubljani pod dosedanjim vodstvom župana Zorana Jankovića in njegove ekipe narejenega tudi veliko pozitivnega, SLS – tako kot SDS in NSi – podpira župansko kandidaturo Anžeta Logarja v prepričanju, da lahko dosedanje dobre projekte nadgradi, neoptimalne pa spremeni.

Thu, 25. Oct 2018 at 22:15

1600 ogledov

SLS v Zagorju ob Savi z doslej najmočnejšo listo
SLS Zagorje ob Savi je danes na novinarski konferenci v Gostišču Ribnik predstavila županskega kandidata SLS, kandidatno listo za občinske svetnike ter Razvojni program SLS za občino Zagorje ob Savi. Primož Jelševar, direktor Inštituta dr. Antona Korošca je povedal, da gre za doslej najmočnejšo listo, na kateri je sedem direktorjev oz. lastnikov uspešnih zagorskih podjetij, trije sedanji in več nekdanjih predsednikov KS, guverner Rotary Slovenija, predsednica Zveze kmetic Slovenije, predsedniki športnih društev in ugledni gospodarji kmetijskih gospodarstev ter drugi uspešni Zagorjani. Ker nas poznate, pa je njihov slogan. Županski kandidat Alojz Slavko Jelševar je oče štirih otrok, glasbenik in dolgoletni direktor visokotehnološkega podjetja JE&GR. Kot je dejal, je čas, da Občina Zagorje dobi drzen razvojni program in ambiciozno ekipo, ki ga bo uresničila. Zagorje mora imeti po njegovih besedah posluh za ustvarjanje delovnih mest prihodnosti – to pa so okoljsko ozaveščena podjetja, ki ustvarjajo visoko dodano vrednost. Iztok Živko, direktor družbe Tevel iz Kisovca je predstavil projekt energetsko samozadostne Občine Zagorje ob Savi, ki bi bila lahko največja takšna občina in tako zgled v Evropi. Ker je v občini ponovno povišana raven PM10 delcev, je nujno potrebna sprememba miselnosti. Tako kot je bil eden od znanilcev drugačnega načina razmišljanja projekt Manj svečk za manj grobov, ki so ga začeli člani zagorske SLS in so ga povzeli tudi drugi kraji po Sloveniji, bi bili lahko v Zagorju zgled drugim občinam, kjer bi s serijo manjših vetrnih in plinskih elektrarn ter hidroelektrarn na zasebnih površinah ustvarili dovolj električne energije za potrebe vseh zagorskih gospodinjstev. Janez Lipec, guverner Rotary district 1912, ki pokriva Slovenijo in Makedonijo, si želi, da se Zagorje odpre navzven in izkoristi tržno nišo razvoja turizma. Aktivno je treba podpreti lokalne šole, da bodo zagotavljale potrebe trga dela prihodnosti. Izkoristiti  je treba naravne potenciale in ljudi, ki imajo znanje, voljo in delovne navade, takšnih pa je v Zagorju dovolj. Delo mora znova postati vrednota. Neda Starman Ržišnik, predsednica Konjeniškega kluba Vajkard Valvasor je predstavila projekt razvoja termalnega in eko turizma v Zagorski dolini s postavitvijo informacijskih tabel in zemljevidov ter odprtjem turistično informativne pisarne in info točke v Zagorje. Predstavila je idejni projekt obnove Medijskih toplic kot ekskluzivnih term v stilu časa Vajkarda Valvasorja, ki bi bile povezane z obnovljenim Medijskim Gradom, kjer bi se izvajale grajske poroke. Boštjan Ocepek, predsednik krajevne skupnosti Šentlambert, je povedal, da mu je program SLS zelo blizu, saj temelji na enakomernem razvoju vseh krajev v občini. Tudi za Občino Zagorje bi bilo dobro, da bi namenila več sredstev za obnovo cest in družbenega življenja na okoliških vaseh. Te so sicer lepo urejene tudi zaradi veliko prostovoljnega dela, ki ga naredijo krajani.

Thu, 25. Oct 2018 at 22:14

2557 ogledov

SLS samozavestno na lokalnih volitvah: »Ker nas poznate«
Na predstavitvi v Kobilju je županske kandidate podprl predsednik SLS Marjan Podobnik in predstavil glavne vsebinske poudarke delovanja SLS. Povedal je, da je SLS stranka, ki spoštuje sočloveka, družino, delo, lastnino in domovino in je odprta za vse, razen za podpornike skrajnih stališč. Izpostavil je uspešnost dela županov in občinskih svetnikov SLS, kar je tudi razlog za optimizem pred prihajajočimi volitvami. SLS je imela doslej 32 županov izvoljenih na svoji listi, skupaj z neodvisnimi in skupnimi kandidati s podporo SLS pa je v Klubu županov SLS sodelovalo 42 županj in županov. Podobnik je izrazil pričakovanje, da bo Klub županov SLS tudi v prihodnje ostal številčno najmočnejši. Sledila je predstavitev Roberta Ščapa, župana Občine Kobilje, Cvetke Ficko, županje Občine Grad, Ludvika Novaka, župana Občine Puconci, Franca Horvata, župana Občine Tišina in Antona Törnarja,  župana Občine Črenšovci. Župani so bili enotni, da je treba povečati sredstva za takoimenovano povprečnino, s čimer bi zagotovili intenzivnejši razvoj tudi manjših podeželskih in obmejnih občin. Zavzeli so se tudi za čimprejšnjo ustanovitev pokrajin ter prenos dela državnih pristojnosti in sredstev z državne ravni na prihodnje pokrajine. Marjan Podobnik je predstavljena prizadevanja županje in županov v celoti podprl. Kasneje se je predsednik SLS v občini Kidričevo srečal s kandidatom SLS za župana Damjanom Medvedom in kandidati SLS za občinski svet ter podprl njihovo kandidaturo.

Thu, 25. Oct 2018 at 22:12

2049 ogledov

Dr. Darinka Fakin že petič za županjo Občine Majšperk
Dr. Darinka Fakin živi z možem Brankom in sinom Tomažem v Majšperku. Funkcijo županje opravlja nepoklicno, saj je kot redna profesorica zaposlena na Univerzi v Mariboru, Fakulteti za strojništvo, na Oddelku za Oblikovanje in tekstilne materiale. Osnovno šolo je obiskovala v Majšperku in nadaljevala šolanje na Gimnaziji Dušana Kvedra Ptuj. Dodiplomski študij je končala na takratni Tehniški fakulteti Maribor in se leta 1985 zaposlila v Tovarni volnenih izdelkov v Majšperku. Med delom je kot mlada raziskovalka končala tudi magistrski študij. Po več kot 15-letnem delu v industriji se je leta 2000 zaposlila na Fakulteti za strojništvo, kjer je leta 2004 tudi doktorirala. Med delom je vseskozi aktivna tudi na raziskovalnem področju, je avtorica ali soavtorica številnih izvirnih znanstvenih člankov, patentov, raziskovalnih nalog, elaboratov, študij, strokovnih člankov, avtorica in soavtorica učbenikov in navodil za vaje. V lokalno politiko se je vključila že leta 1994, ko je nastala naša Občina Majšperk. V prvem mandatu je bila predsednica Občinskega sveta, v drugem podžupanja in sedaj opravlja že četrti mandat funkcijo županje. Ta funkcija ji predstavlja velik izziv, saj vemo, da je uvedba lokalne samouprave prinesla tudi lokalnemu okolju velike priložnosti. To se opazi skoraj na vsakem koraku. V teh letih so izvedli številne pomembne investicije na področju infrastrukture, izobraževanja, športa, kulture, turizma, gospodarstva, varovanja in urejanja okolja ter na področju delovanja društev. Vse to jim je uspelo, ker so bili sposobni delati skupaj.
Teme
arhiv

Prijatelji

SLS Sv. Trojica v Slovenskih GoricahSLS Sv. Jurij v Slovenskih goricahSLS Sveta AnaSLS ŠentiljSLS PesnicaSLS LenartSLS KungotaSLS CerkvenjakSLS BenediktSLS PivkaSLS PostojnaSLS SežanaAnton  ŠkofSLS KoperSLS KomenSLS IzolaSLS DivačaSLS Hrpelje-KozinaSLS Ilirska BistricaSLS Gornji GradSLS LjubnoSLS LučeSLS MozirjeSLS NazarjeSLS Rečica ob SavinjiSLS Šmartno ob PakiSLS ŠoštanjSLS VelenjeSLS Središče ob DraviSLS CirkulaneSLS DestrnikSLS Dornava

NAJBOLJ OBISKANO

Poslanec SLS Franc Pukšič: Obstaja sum, da se grobo mešetari s slovenskimi interesi, kar bo imelo za posledico izgubo nespornega slovenskega ozemlja in teritorialni stik Slovenije z mednarodnimi vodam